Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi Niha

Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi

Liste Fiyatı : 80,00TL
İndirimli Fiyat : 72,00TL
Kazancınız : 8,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 24,00TL
Havale/EFT ile : 70,56TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786053277743
52814
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi
72.00

Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan silinmektedir. Pazarda varlığını korumaya çalışan işletmeler, rakiplerinden farklı olarak, tüketicilerle iletişimlerine markayı dahil edip, markayla etkili iletişim kurmaya çalışmaktadır. 

Bu işletmeler, tüketicilerin beş duyu organına yönelik mesajlar tasarlayıp, tüketicileri duyguları ve duyuları aracılığıyla harekete geçirmektedir. Duyulara hitap edecek şekilde tasarlanmış marka iletişim mesajları, tüketicilerin markayla ilgili deneyim yaşamasını, markanın farkındalığını, zihinde kalıcı olmasını ve bilinirliğini arttırmaktadır. 

Markalar ile duyular arasındaki bağlantı, duyusal markalamanın doğmasını sağlamıştır. Markalar, tüketicilerin duyma, koklama, tatma, dokunma ve görme duyularına mesajlar ilettiklerinde, tüketiciler bu mesajlardan etkilenmektedir. Duygusal bir varlık olan tüketiciler, kararlarının çoğunu duyguları ile almaktadır. 
Dolayısıyla, marka iletişiminde duyulara hitap edildiğinde, tüketicileri duygusal olarak etkileyebilme şansı vardır. O yüzden işletmeler, iletişim çalışmalarını, mantık üzerine yoğunlaştırmanın yanı sıra, tüketicilerin duyularına ve duygularına da odaklanmalıdır. Duyusal markalama ile tüketicilere farklı satın alma ve marka deneyimi yaratılmalıdır.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları

 

Marka Yönetimi

 

Marka İletişimi

 

Duyusal Markalama

 

Marka İletişimi ve Duyusal Markalama İlişkisinin Belirlenmesi Üzerine Araştırma

 

  • Açıklama
    • Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan silinmektedir. Pazarda varlığını korumaya çalışan işletmeler, rakiplerinden farklı olarak, tüketicilerle iletişimlerine markayı dahil edip, markayla etkili iletişim kurmaya çalışmaktadır. 

      Bu işletmeler, tüketicilerin beş duyu organına yönelik mesajlar tasarlayıp, tüketicileri duyguları ve duyuları aracılığıyla harekete geçirmektedir. Duyulara hitap edecek şekilde tasarlanmış marka iletişim mesajları, tüketicilerin markayla ilgili deneyim yaşamasını, markanın farkındalığını, zihinde kalıcı olmasını ve bilinirliğini arttırmaktadır. 

      Markalar ile duyular arasındaki bağlantı, duyusal markalamanın doğmasını sağlamıştır. Markalar, tüketicilerin duyma, koklama, tatma, dokunma ve görme duyularına mesajlar ilettiklerinde, tüketiciler bu mesajlardan etkilenmektedir. Duygusal bir varlık olan tüketiciler, kararlarının çoğunu duyguları ile almaktadır. 
      Dolayısıyla, marka iletişiminde duyulara hitap edildiğinde, tüketicileri duygusal olarak etkileyebilme şansı vardır. O yüzden işletmeler, iletişim çalışmalarını, mantık üzerine yoğunlaştırmanın yanı sıra, tüketicilerin duyularına ve duygularına da odaklanmalıdır. Duyusal markalama ile tüketicilere farklı satın alma ve marka deneyimi yaratılmalıdır.

      (Tanıtım Bülteninden)

      Konu Başlıkları

       

      Marka Yönetimi

       

      Marka İletişimi

       

      Duyusal Markalama

       

      Marka İletişimi ve Duyusal Markalama İlişkisinin Belirlenmesi Üzerine Araştırma

       

      Stok Kodu
      :
      9786053277743
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      112
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2019
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat