Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler Harun Boztepe Taşkıran

Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler

Liste Fiyatı : 220,00TL
İndirimli Fiyat : 198,00TL
Kazancınız : 22,00TL
Havale/EFT ile : 194,04TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786054993956
47748
Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler
Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler
198.00
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin sonucu ortaya çıkan dijital çağ, iletişim bilimi için devrim niteliğindeki dönüşümleri beraberinde getirmiş ve iletişim alanında çalışan araştırmacılar ile uygulayıcılar açısından ilgi uyandırmıştır. İletişim kurma biçimlerinde köklü değişiklere sebep olan yeni iletişim teknolojileri, pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, marka yönetimi gibi alanlardaki uygulamalar üzerinde de önemli etkiler yapmıştır.
Son yıllarda ortaya çıkan pek çok araştırma yeni iletişim teknolojilerinin iletişim bilimi kapsamında yer alan çeşitli alanlar üzerindeki etkisini kuramsal olarak incelemekte, dijitalleşme sürecinin iletişim ve bağlantılı alanlar açısından taşıdığı önemi irdelemeyi amaçlamaktadır. Dijitalleşme çağının marka iletişim yönetimi açısından da birtakım dönüşümleri zorunlu kıldığı gerçeğinden hareketle dijital stratejilerin marka iletişimine adapte edilmesinin sahip olduğu önemin ele alındığı çalışmada, sanal ortamlarda gerçekleştirilen marka iletişimi uygulamalarının markalar ile tüketiciler arasındaki bağın tesis edilmesi ve pekiştirilmesine yapacağı katkılar değerlendirilmekte;  marka iletişimi amaçlarına ulaşılması açısından sunduğu fırsatlar irdelenmektedir.
  • Açıklama
    • Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin sonucu ortaya çıkan dijital çağ, iletişim bilimi için devrim niteliğindeki dönüşümleri beraberinde getirmiş ve iletişim alanında çalışan araştırmacılar ile uygulayıcılar açısından ilgi uyandırmıştır. İletişim kurma biçimlerinde köklü değişiklere sebep olan yeni iletişim teknolojileri, pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, marka yönetimi gibi alanlardaki uygulamalar üzerinde de önemli etkiler yapmıştır.
      Son yıllarda ortaya çıkan pek çok araştırma yeni iletişim teknolojilerinin iletişim bilimi kapsamında yer alan çeşitli alanlar üzerindeki etkisini kuramsal olarak incelemekte, dijitalleşme sürecinin iletişim ve bağlantılı alanlar açısından taşıdığı önemi irdelemeyi amaçlamaktadır. Dijitalleşme çağının marka iletişim yönetimi açısından da birtakım dönüşümleri zorunlu kıldığı gerçeğinden hareketle dijital stratejilerin marka iletişimine adapte edilmesinin sahip olduğu önemin ele alındığı çalışmada, sanal ortamlarda gerçekleştirilen marka iletişimi uygulamalarının markalar ile tüketiciler arasındaki bağın tesis edilmesi ve pekiştirilmesine yapacağı katkılar değerlendirilmekte;  marka iletişimi amaçlarına ulaşılması açısından sunduğu fırsatlar irdelenmektedir.
      Stok Kodu
      :
      9786054993956
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      216
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat