Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Marka Nefreti Yelda Ülker

Marka Nefreti

Liste Fiyatı : 189,00TL
İndirimli Fiyat : 170,10TL
Kazancınız : 18,90TL
Taksitli fiyat : 3 x 56,70TL
Havale/EFT ile : 166,70TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786254360480
90007
Marka Nefreti
Marka Nefreti
170.10

Marka olmanın ön koşulu hedef kitlenin duygularına seslenerek onların anlam tüketmesini sağlamaktır. Rekabetin giderek yoğunlaştığı günümüzde, marka yaratmanın zorunluluk haline gelmesinden ötürü işletmeler, rakiplerinden ayrışmak diğer bir deyişle farklılık yaratmak için tüketicinin duygularına dokunarak aralarında bağ oluşturmaya çalışmaktadır. Bu bağlamda markalar, iletişim çalışmalarıyla tüketicilerde hoşlanma, beğenme, mutluluk ve aşk gibi pozitif duyguları uyandırmayı hedefler. Ancak kimi zaman çeşitli etkenlerden dolayı markalar bunu başaramadıkları gibi tüketicinin kendileri hakkında negatif duygular hissetmesine de neden olabilmektedir. Bireylerin hissettikleri nefretin öfke duygusundan bile güçlü olduğu ve negatif duygular sıralamasında en üstte bulunduğunu göz önüne alırsak nefret duygusunun marka açısından nedenli sakıncalı olduğu anlaşılabilir. Ayrıca bir tüketici markaya duyduğu nefretin başkalarına da yayılmasını kolaylıkla sağlayabilir. Bu bağlamda markalar, yaşadıkları sorun sonrasında tüketicilerde oluşan nefreti sonlandırma veya en azından azaltma amacıyla gereken çalışmalarda bulunmalıdır. Ancak negatif duygularını pozitife çevrilmesi oldukça zor olduğu için markaların kendilerine yönelik nefret oluşmadan önce önlemler alması veya nefrete sebep olabilecek davranışlardan kaçınması daha doğrudur. Özellikle yeni medya çağının koşulları dikkate alındığında marka nefretinin oluşmasının ne denli kolay olduğu bu nedenle konunun günümüzde taşıdığı önem belirgindir. Marka Nefreti adlı bu kitap günümüzde markalama alanının en önemli konularından birini kapsamlı olarak ele almaktadır.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Tutum Kavramı
Tutum ile Duyum ilişkisi
Marka Nefreti Kavramı
Marka Nefretini Belirleyici Unsurlar
Marka Nefretinin Sonuçları
Marka Nefretine Karşı İzlenebilecek Stratejiler

  • Açıklama
    • Marka olmanın ön koşulu hedef kitlenin duygularına seslenerek onların anlam tüketmesini sağlamaktır. Rekabetin giderek yoğunlaştığı günümüzde, marka yaratmanın zorunluluk haline gelmesinden ötürü işletmeler, rakiplerinden ayrışmak diğer bir deyişle farklılık yaratmak için tüketicinin duygularına dokunarak aralarında bağ oluşturmaya çalışmaktadır. Bu bağlamda markalar, iletişim çalışmalarıyla tüketicilerde hoşlanma, beğenme, mutluluk ve aşk gibi pozitif duyguları uyandırmayı hedefler. Ancak kimi zaman çeşitli etkenlerden dolayı markalar bunu başaramadıkları gibi tüketicinin kendileri hakkında negatif duygular hissetmesine de neden olabilmektedir. Bireylerin hissettikleri nefretin öfke duygusundan bile güçlü olduğu ve negatif duygular sıralamasında en üstte bulunduğunu göz önüne alırsak nefret duygusunun marka açısından nedenli sakıncalı olduğu anlaşılabilir. Ayrıca bir tüketici markaya duyduğu nefretin başkalarına da yayılmasını kolaylıkla sağlayabilir. Bu bağlamda markalar, yaşadıkları sorun sonrasında tüketicilerde oluşan nefreti sonlandırma veya en azından azaltma amacıyla gereken çalışmalarda bulunmalıdır. Ancak negatif duygularını pozitife çevrilmesi oldukça zor olduğu için markaların kendilerine yönelik nefret oluşmadan önce önlemler alması veya nefrete sebep olabilecek davranışlardan kaçınması daha doğrudur. Özellikle yeni medya çağının koşulları dikkate alındığında marka nefretinin oluşmasının ne denli kolay olduğu bu nedenle konunun günümüzde taşıdığı önem belirgindir. Marka Nefreti adlı bu kitap günümüzde markalama alanının en önemli konularından birini kapsamlı olarak ele almaktadır.

      (Önsözden)

      Konu Başlıkları
      Tutum Kavramı
      Tutum ile Duyum ilişkisi
      Marka Nefreti Kavramı
      Marka Nefretini Belirleyici Unsurlar
      Marka Nefretinin Sonuçları
      Marka Nefretine Karşı İzlenebilecek Stratejiler

      Stok Kodu
      :
      9786254360480
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      222
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2021 Ekim
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      170,10   
      170,10   
      2
      85,05   
      170,10   
      3
      56,70   
      170,10   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      170,10   
      170,10   
      2
      85,05   
      170,10   
      3
      56,70   
      170,10   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      170,10   
      170,10   
      2
      85,05   
      170,10   
      3
      56,70   
      170,10   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      170,10   
      170,10   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat