Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları Çiğdem Karakaya Şatır

Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları

Liste Fiyatı : 196,00TL
İndirimli Fiyat : 156,80TL
Kazancınız : 39,20TL
Taksitli fiyat : 3 x 52,27TL
Havale/EFT ile : 153,66TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786053201946
53963
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
156.80

Bu kitap, stratejik halkla ilişkileri, örgütün strateji düzeylerine sağladığı katkı doğrultusunda bütüncül bir yaklaşımla ele alarak halkla ilişkilerin stratejik olma durumunu hem teorik hem de uygulama perspektifiyle tartışmıştır. Üç bölümden oluşan kitabın Birinci Bölüm’ünde, halkla ilişkilerin sosyal strateji düzeyindeki yeni işlevleri olan ortam tarama, paydaş-kamu segmentasyonu, konu yönetimi ve senaryoların üretimi örnek uygulamalarla açıklanmıştır. Kitabın İkinci Bölüm’ünde, halkla ilişkilerin işlevsel strateji düzeyindeki yenilenen işlevleri detaylı bir şekilde ele alınarak ve üst düzey örgüt stratejilerine paralel bir şekilde “halkla ilişkiler stratejisinin nasıl geliştirileceğine” ve “stratejik iletişim planlarına” odaklanarak örneklendirilmiştir. Kitabın son bölümü ise stratejik halkla ilişkiler çalışmalarının uygulama basamağını oluşturan halkla ilişkiler kampanyalarını adım adım anlatmaktadır. Bu doğrultuda halkla ilişkiler kampanyaları, örgütün genel stratejileri doğrultusunda geliştirilen halkla ilişkiler stratejisi ve stratejik iletişim planlarını görünür kılar.

  • Açıklama
    • Bu kitap, stratejik halkla ilişkileri, örgütün strateji düzeylerine sağladığı katkı doğrultusunda bütüncül bir yaklaşımla ele alarak halkla ilişkilerin stratejik olma durumunu hem teorik hem de uygulama perspektifiyle tartışmıştır. Üç bölümden oluşan kitabın Birinci Bölüm’ünde, halkla ilişkilerin sosyal strateji düzeyindeki yeni işlevleri olan ortam tarama, paydaş-kamu segmentasyonu, konu yönetimi ve senaryoların üretimi örnek uygulamalarla açıklanmıştır. Kitabın İkinci Bölüm’ünde, halkla ilişkilerin işlevsel strateji düzeyindeki yenilenen işlevleri detaylı bir şekilde ele alınarak ve üst düzey örgüt stratejilerine paralel bir şekilde “halkla ilişkiler stratejisinin nasıl geliştirileceğine” ve “stratejik iletişim planlarına” odaklanarak örneklendirilmiştir. Kitabın son bölümü ise stratejik halkla ilişkiler çalışmalarının uygulama basamağını oluşturan halkla ilişkiler kampanyalarını adım adım anlatmaktadır. Bu doğrultuda halkla ilişkiler kampanyaları, örgütün genel stratejileri doğrultusunda geliştirilen halkla ilişkiler stratejisi ve stratejik iletişim planlarını görünür kılar.

      Stok Kodu
      :
      9786053201946
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      312
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      4
      Basım Tarihi
      :
      2021 Ekim
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      156,80   
      156,80   
      2
      78,40   
      156,80   
      3
      52,27   
      156,80   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      156,80   
      156,80   
      2
      78,40   
      156,80   
      3
      52,27   
      156,80   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      156,80   
      156,80   
      2
      78,40   
      156,80   
      3
      52,27   
      156,80   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      156,80   
      156,80   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat