Marka Yönetimi
Özellikle pazarlama eğitimi alan tüm fakülte ve yüksekokul öğrencileri ile sektörde kendi markasını yaratmak ve/veya geliştirmek isteyen tüm uygulayıcılara yararlı olması amacıyla hazırlanan bu eserde; markanın tanımı, bileşenleri, tüketiciler, üretici işletmeler, perakendeciler ve toptancılar açısından sağladığı faydalar, marka tutumunun, marka imajının, marka güveninin, marka değerinin, marka farkındalığının, marka bağlılığının, marka çağrışımının ve algılanan kalitenin tanımı, önemi, boyutları, bileşenleri ve ölçümü konularına yer verilmiştir.
- Açıklama
Özellikle pazarlama eğitimi alan tüm fakülte ve yüksekokul öğrencileri ile sektörde kendi markasını yaratmak ve/veya geliştirmek isteyen tüm uygulayıcılara yararlı olması amacıyla hazırlanan bu eserde; markanın tanımı, bileşenleri, tüketiciler, üretici işletmeler, perakendeciler ve toptancılar açısından sağladığı faydalar, marka tutumunun, marka imajının, marka güveninin, marka değerinin, marka farkındalığının, marka bağlılığının, marka çağrışımının ve algılanan kalitenin tanımı, önemi, boyutları, bileşenleri ve ölçümü konularına yer verilmiştir.
Stok Kodu:9786053207719Boyut:16x24Sayfa Sayısı:156Basım Yeri:Ankara
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim100,80100,80250,40100,80333,60100,80Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim100,80100,80250,40100,80333,60100,80Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim100,80100,80250,40100,80333,60100,80Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim100,80100,802--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.