Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Reklamcılık Gıyasettin Tayfur

ReklamcılıkKavram – Araçlar – Yönetim

Liste Fiyatı : 235,00TL
İndirimli Fiyat : 211,50TL
Kazancınız : 23,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 70,50TL
Havale/EFT ile : 207,27TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9789750277542
46177
Reklamcılık
Reklamcılık Kavram – Araçlar – Yönetim
211.50
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden oluşmaktadır. Ayrıca, kitabın ilk beş baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 6. baskısı hazırlanmıştır.
 
Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar bir çok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri açıklanmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir.
 
Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir.
 
Eser, ders kitabı olmasının yanı sıra reklam konusunda çalışan ve ilgi duyan herkese hitap etmektedir.
 
Konu Başlıkları
Reklamın Tanımı, Kapsamı
Reklamcılığın Gelişmesindeki Etkenler
İletişim ve Reklam
Reklamın Sınıflandırılması
Reklam Yönetimi
İletişim Planlaması
Reklam Etkinliğinin Ölçümü
Reklam Araçları
Dijital Reklamcılık
Reklam ve Halkla İlişkiler
Reklamın Etkileri
Reklamda Etik
  • Açıklama
    • Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinden oluşmaktadır. Ayrıca, kitabın ilk beş baskısının ardından okuyuculardan gelen istek ve öneriler de dikkate alınarak, kitabın gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 6. baskısı hazırlanmıştır.
       
      Kitapta, reklamcılığın ilk uygulaması olarak kabul edilen papirüsten dijital reklama kadar bir çok reklam aracı açıklanarak farklı reklam ortamları incelenmiş, pazarlama faaliyetleri içerisinde reklamın önemi ve gücü açıklanmıştır. İletişim yöntemi olarak reklamın süreci, unsurları ve özellikleri açıklanmıştır. Ayrıca, reklamın ekonomik etkileri, etik uygulamalar eşliğinde reklamcılık ve sektörün eleştirilere yanıtlarına da yer verilmiştir.
       
      Gelişen dünyada artık daha fazla yer alan dijital teknolojiyi kullanarak gerçekleştirilen reklam yöntemleri de detaylandırılmıştır. Anlatılan konular çok sayıda örnekle desteklenmiştir.
       
      Eser, ders kitabı olmasının yanı sıra reklam konusunda çalışan ve ilgi duyan herkese hitap etmektedir.
       
      Konu Başlıkları
      Reklamın Tanımı, Kapsamı
      Reklamcılığın Gelişmesindeki Etkenler
      İletişim ve Reklam
      Reklamın Sınıflandırılması
      Reklam Yönetimi
      İletişim Planlaması
      Reklam Etkinliğinin Ölçümü
      Reklam Araçları
      Dijital Reklamcılık
      Reklam ve Halkla İlişkiler
      Reklamın Etkileri
      Reklamda Etik
      Stok Kodu
      :
      9789750277542
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      304 s
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      7
      Basım Tarihi
      :
      Nisan 2022
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      105,75   
      211,50   
      3
      70,50   
      211,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      211,50   
      211,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat