Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi Ahmet Bülend Göksel

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi

Liste Fiyatı : 182,00TL
İndirimli Fiyat : 145,60TL
Kazancınız : 36,40TL
Havale/EFT ile : 142,69TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786051336756
76313
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
145.60

Kitap Tanıtımı
Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir.

Zira bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satın alma güdüleri diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hâle getirmiştir.

İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden “stratejik iletişim yönetimi” firmalar için vazgeçilmez bir uygulama hâline gelmiştir.

 

Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir.

  • Açıklama
    • Kitap Tanıtımı
      Günümüzün yoğun rekabet ortamında faaliyet gösteren firmalar için stratejik iletişimin gücünü doğru kullanabilmek, hayati önem taşımaktadır. Zira en doğru kararları en doğru zamanda alabilmenin, rekabette proaktif davranabilmenin yolu, bilgiyi etkin bir biçimde kullanabilmekten, bunun yolu ise firma içi ve firma dışı iletişimin stratejik olarak planlanmasından geçmektedir.

      Zira bir taraftan hızla değişen tüketici beklentileri ve satın alma güdüleri diğer taraftan olağanüstü çeşitliliğe ulaşan iletişim kanalları, iletişim sürecini son derece karmaşıklaştırarak, konunun profesyonelce, hedef odaklı ve stratejik bir bütünlük içinde planlanarak uygulanmasını zaruri hâle getirmiştir.

      İşte bu nedenle, firmaların tüm iletişim çabalarının her adımında neyin, nasıl, niçin, ne şekilde ve ne zaman yapılacağına dair bir vizyon ortaya konulmasını sağlayan, tüm çabaları bütünleştirerek harcanan eforun tek bir hedefe yönlendirilebilmesini temin eden “stratejik iletişim yönetimi” firmalar için vazgeçilmez bir uygulama hâline gelmiştir.

       

      Stratejik iletişim yönetimi, biraz önce sözünü etmiş olduğumuz şekilde karmaşıklaşan iletişim sürecinin kilitlerini çözerek sorunsuz bir biçimde devam etmesini sağlayan anahtar niteliğindedir. İletişim gereksinimini stratejiler çerçevesinde yürütebilmeyi başaran firmalar, hem sorunların çözümünde hem de pazar fırsatlarının değerlendirilmesinde proaktif davranabilme yeteneğini de elde edeceklerdir.

      Stok Kodu
      :
      9786051336756
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      268
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Mart
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat