21. Yüzyılda Uluslararası Pazarlama - İlkeler ve Uygulamalar
Liste Fiyatı :
150,00TL
İndirimli Fiyat :
112,50TL
Kazancınız :
37,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 37,50TL
Havale/EFT ile :
110,25TL
9789754580389
26624
https://www.pelikankitabevi.com.tr/21-yuzyilda-uluslararasi-pazarlama-ilkeler-ve-uygulamalar
21. Yüzyılda Uluslararası Pazarlama - İlkeler ve Uygulamalar
112.50
Elinizdeki kitabın amacı, uluslararası pazarlamaya yönelmiş firma yöneticilerine, yüksekokul öğrencilerine ve ihracat semineri, firma içi eğitim programı gibi kısa süreli pratik eğitim kurslarına katılanlara uluslararası pazarlamanın temel kavramları ve uygulaması konusunda yardımcı olmaktır. Yöntemi ise konunun genel çerçevesini çizdikten sonra pratik çözümler göstermek ve örneklerle açıklık getirmektir. Dolayısıyla kitap hem literatürdeki ana kavramsal yaklaşımları kapsamakta, hem de uygulamacılara yardımcı olur umuduyla kişisel tecrübeleri aktarmaya çalışmaktadır.
Cem Kozlu, Denison Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olduktan sonra 1971’de Stanford Üniversitesi ış ıdaresi Fakültesi’nden yüksek lisans (MBA) derecesi aldı. Doktorasını ise Boğaziçi Üniversitesi idari Bilimler Fakültesi’nde tamamladı. 1978-1981 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası Pazarlama ve ihracat idaresi dersleri veren Kozlu, 1985 yılında da Denison Üniversitesi iktisat Bölümü’nde misafir profesör olarak görev yaptı.
Amerika’da NCR, İsviçre’de Procter&Gamble şirketlerinde yönetici olarak çalıştı ve Komili’nin 12 yıl süreyle genel müdürlüğünü yaptı. 1988-1991 yılları arasında Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı, 1990’da ise Avrupa Havayolları Birliği (AEA) Başkanı olarak görev aldı. 1991-1995 döneminde Milletvekili olarak, 1997-2003 yılları arasında da THY Yönetim Kurulu Başkanı olarak kamu hizmetini sürdürdü. Kozlu, 1996 yılından bu yana The Coca-Cola Company’de farklı görevlerde bulundu. 2006’da emekli olmadan önce yürüttüğü Viyana merkezli Orta Avrupa, Avrasya ve Orta Doğu Grup Başkanlığı görevinde 51 ülkeden sorumlu olan Kozlu, halen The Coca-Cola Company’de danışman olarak görev yapmaktadır.
Kozlu’nun elinizdeki kitabı dışında, “Türkiye Mucizesi için Vizyon Arayışları ve Asya Modelleri”, “Kurumsal Kültür”, “Sogo-Şoşa” (Dışa Açılmada Bir Japon Dersi), “Öfke’den Çözüm’e”, “Bulutların Üstüne Tırmanırken”, “Liderin Takım Çantası”, “Avrupa’ya Hayır Diyebilen Türkiye” adlı eserleri bulunmaktadır. Günlük gazetelerde köşe yazıları ile de yer alan Kozlu’nun çok sayıda makalesi, yönetimle ilgili TV dizileri bulunmaktadır.
Cem Kozlu, Noktacom A.Ş. ve Singapur merkezli Evyap Asia’nın Yönetim Kurulu Başkanıdır.
Ayrıca Coca-Cola Satış ve Dağıtım A.Ş., Anadolu Endüstri Holding, Efes Biracılık ve Malt Sanayii A.Ş., Kamil Yazıcı Yönetim ve Danışmanlık A.Ş., Pegasus Hava Yolları, The Marmara Hotels & Residences ve Dış Ekonomik ilişkiler Kurulu yönetim kurulu üyesidir.
- Açıklama
- Elinizdeki kitabın amacı, uluslararası pazarlamaya yönelmiş firma yöneticilerine, yüksekokul öğrencilerine ve ihracat semineri, firma içi eğitim programı gibi kısa süreli pratik eğitim kurslarına katılanlara uluslararası pazarlamanın temel kavramları ve uygulaması konusunda yardımcı olmaktır. Yöntemi ise konunun genel çerçevesini çizdikten sonra pratik çözümler göstermek ve örneklerle açıklık getirmektir. Dolayısıyla kitap hem literatürdeki ana kavramsal yaklaşımları kapsamakta, hem de uygulamacılara yardımcı olur umuduyla kişisel tecrübeleri aktarmaya çalışmaktadır.Cem Kozlu, Denison Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olduktan sonra 1971’de Stanford Üniversitesi ış ıdaresi Fakültesi’nden yüksek lisans (MBA) derecesi aldı. Doktorasını ise Boğaziçi Üniversitesi idari Bilimler Fakültesi’nde tamamladı. 1978-1981 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası Pazarlama ve ihracat idaresi dersleri veren Kozlu, 1985 yılında da Denison Üniversitesi iktisat Bölümü’nde misafir profesör olarak görev yaptı.Amerika’da NCR, İsviçre’de Procter&Gamble şirketlerinde yönetici olarak çalıştı ve Komili’nin 12 yıl süreyle genel müdürlüğünü yaptı. 1988-1991 yılları arasında Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı, 1990’da ise Avrupa Havayolları Birliği (AEA) Başkanı olarak görev aldı. 1991-1995 döneminde Milletvekili olarak, 1997-2003 yılları arasında da THY Yönetim Kurulu Başkanı olarak kamu hizmetini sürdürdü. Kozlu, 1996 yılından bu yana The Coca-Cola Company’de farklı görevlerde bulundu. 2006’da emekli olmadan önce yürüttüğü Viyana merkezli Orta Avrupa, Avrasya ve Orta Doğu Grup Başkanlığı görevinde 51 ülkeden sorumlu olan Kozlu, halen The Coca-Cola Company’de danışman olarak görev yapmaktadır.Kozlu’nun elinizdeki kitabı dışında, “Türkiye Mucizesi için Vizyon Arayışları ve Asya Modelleri”, “Kurumsal Kültür”, “Sogo-Şoşa” (Dışa Açılmada Bir Japon Dersi), “Öfke’den Çözüm’e”, “Bulutların Üstüne Tırmanırken”, “Liderin Takım Çantası”, “Avrupa’ya Hayır Diyebilen Türkiye” adlı eserleri bulunmaktadır. Günlük gazetelerde köşe yazıları ile de yer alan Kozlu’nun çok sayıda makalesi, yönetimle ilgili TV dizileri bulunmaktadır.Cem Kozlu, Noktacom A.Ş. ve Singapur merkezli Evyap Asia’nın Yönetim Kurulu Başkanıdır.Ayrıca Coca-Cola Satış ve Dağıtım A.Ş., Anadolu Endüstri Holding, Efes Biracılık ve Malt Sanayii A.Ş., Kamil Yazıcı Yönetim ve Danışmanlık A.Ş., Pegasus Hava Yolları, The Marmara Hotels & Residences ve Dış Ekonomik ilişkiler Kurulu yönetim kurulu üyesidir.Stok Kodu:9789754580389
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,50256,25112,50337,50112,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,50112,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.