Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Durumu Emin Hamdi Uysal

Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Durumu– Fikri Mülkiyet Hukuku Monografileri –

Liste Fiyatı : 290,00TL
İndirimli Fiyat : 261,00TL
Kazancınız : 29,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 87,00TL
Havale/EFT ile : 255,78TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750278006
100682
Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Durumu
Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Durumu – Fikri Mülkiyet Hukuku Monografileri –
261.00

Bilgisayar oyunu eser kabul edilebilir mi? Bilgisayar oyunları mevcut eser kategorilerine dahil midir, yoksa başlı başına yeni bir eser türü müdür? Yapımcı, yayıncı ve geliştiricilerin hakları nasıl korunacaktır? Oyuncular (gamer) oyunlar üzerinde herhangi bir hak iddia edebilir mi? Oyuncuların yaptığı geliştirmeler, modlar ve oyunlardaki avatarların hukuki durumu nedir? Bilgisayar oyunları patentlenebilir mi, diğer ülkeler bu konularda ne durumda?

Yukarıda saydığımız ve daha niceleri ile uzayıp giden sayısız soru ve bilinmezliğe elinizdeki bu kitap cevaplar aramakta, çözüm önerileri sunmaktadır. İşbu kitap, günümüzün en önemli sektörlerinden biri olmasına rağmen, hukuk çevrelerince henüz gereken ilgiyi görmeyen bilgisayar oyunlarının hukuki durumunu irdelemek ve başta sektör temsilcileri ile oyuncular olmak üzere tüm taraflara yol göstermek üzere kaleme alınmıştır.

Kitabın hazırlık sürecinde bilgisayar oyunlarını ve e-sporu ilgilendiren temel hukuki problemler, bu alanlarda akdedilen sözleşmeler ve bu sözleşmelerde dikkat edilmesi gereken hususlar detaylıca incelenmiş ve açıklayıcı bilgiler aktarılmıştır. Ayrıca yargı camiamızın konuya bakışının sektör temsilcilerince dikkate alınması gerekliliği göz önünde tutularak çok sayıda Yargıtay, Danıştay, ilk derece mahkeme kararı ile yabancı mahkeme kararları teferruatlı biçimde irdelenmiştir. Okuyucunun bakış açısını genişletmek maksadıyla ABD, Belçika, Brezilya, Çin, Fransa, Hindistan, İtalya örnekleri ile konu derinleştirilmiştir. Uzun bir çalışmanın ürünü olan elinizdeki bu eser, tüm paydaşların başvuru kaynağı olması temennisiyle hazırlanmıştır.

Konu Başlıkları
Bilgisayar Oyunu Kavramı, Tanımı, Unsurları, Tarihçesi, Önemi ve Türleri
Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Niteliği Sorunu
Bilgisayar Oyunlarının Fikrî Mülkiyet Hukukunda Korunması
Oyuncuların Hak Sahipliği
E–Spor

  • Açıklama
    • Bilgisayar oyunu eser kabul edilebilir mi? Bilgisayar oyunları mevcut eser kategorilerine dahil midir, yoksa başlı başına yeni bir eser türü müdür? Yapımcı, yayıncı ve geliştiricilerin hakları nasıl korunacaktır? Oyuncular (gamer) oyunlar üzerinde herhangi bir hak iddia edebilir mi? Oyuncuların yaptığı geliştirmeler, modlar ve oyunlardaki avatarların hukuki durumu nedir? Bilgisayar oyunları patentlenebilir mi, diğer ülkeler bu konularda ne durumda?

      Yukarıda saydığımız ve daha niceleri ile uzayıp giden sayısız soru ve bilinmezliğe elinizdeki bu kitap cevaplar aramakta, çözüm önerileri sunmaktadır. İşbu kitap, günümüzün en önemli sektörlerinden biri olmasına rağmen, hukuk çevrelerince henüz gereken ilgiyi görmeyen bilgisayar oyunlarının hukuki durumunu irdelemek ve başta sektör temsilcileri ile oyuncular olmak üzere tüm taraflara yol göstermek üzere kaleme alınmıştır.

      Kitabın hazırlık sürecinde bilgisayar oyunlarını ve e-sporu ilgilendiren temel hukuki problemler, bu alanlarda akdedilen sözleşmeler ve bu sözleşmelerde dikkat edilmesi gereken hususlar detaylıca incelenmiş ve açıklayıcı bilgiler aktarılmıştır. Ayrıca yargı camiamızın konuya bakışının sektör temsilcilerince dikkate alınması gerekliliği göz önünde tutularak çok sayıda Yargıtay, Danıştay, ilk derece mahkeme kararı ile yabancı mahkeme kararları teferruatlı biçimde irdelenmiştir. Okuyucunun bakış açısını genişletmek maksadıyla ABD, Belçika, Brezilya, Çin, Fransa, Hindistan, İtalya örnekleri ile konu derinleştirilmiştir. Uzun bir çalışmanın ürünü olan elinizdeki bu eser, tüm paydaşların başvuru kaynağı olması temennisiyle hazırlanmıştır.

      Konu Başlıkları
      Bilgisayar Oyunu Kavramı, Tanımı, Unsurları, Tarihçesi, Önemi ve Türleri
      Bilgisayar Oyunlarının Hukuki Niteliği Sorunu
      Bilgisayar Oyunlarının Fikrî Mülkiyet Hukukunda Korunması
      Oyuncuların Hak Sahipliği
      E–Spor

      Stok Kodu
      :
      9789750278006
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      176
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Haziran
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      261,00   
      261,00   
      2
      130,50   
      261,00   
      3
      87,00   
      261,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      261,00   
      261,00   
      2
      130,50   
      261,00   
      3
      87,00   
      261,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      261,00   
      261,00   
      2
      130,50   
      261,00   
      3
      87,00   
      261,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      261,00   
      261,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat