Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Cebir Uygulamaları ile İlkokul ve Ortaokulda Cebir Öğretimi Gürsel Gül

Cebir Uygulamaları ile İlkokul ve Ortaokulda Cebir Öğretimi

Liste Fiyatı : 175,00TL
İndirimli Fiyat : 148,75TL
Kazancınız : 26,25TL
Taksitli fiyat : 3 x 49,58TL
Havale/EFT ile : 145,78TL
%15
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786258499360
101102
Cebir Uygulamaları ile İlkokul ve Ortaokulda Cebir Öğretimi
Cebir Uygulamaları ile İlkokul ve Ortaokulda Cebir Öğretimi
148.75

Cebir; denklem çözme, aritmetik ve hesaplama gibi alanlarda kullanılan temsil biçimlerini keşfetmek için bir araç olarak görülmesinin yanı sıra daha karmaşık problemler için uygun temsiller keşfetmenin bir adımı olarak da kabul edilmektedir. Matematik yapmak için vazgeçilmez bir yere sahip olan cebirin, öğretimi de hiç kuşkusuz çok önemlidir. Cebir, okul öncesi eğitiminden liseye kadar öğretimin tüm kademelerinde problem çözme sürecinde kullanılan sembolleştirme ve kurallar sistemini oluşturmaktadır. Öğrencilerdeki temel cebirsel kavramların oluşmasıyla birlikte, cebirsel düşünme becerilerinin gelişimi ilköğretim çağında başlar ve cebir öğretimi süresince devam eder. Öğrencilere cebiri öğretirken öğrenme ortamlarının çeşitlendirilmesi ve anlamlı öğrenmeyi destekleyecek etkinliklere yer verilmesi bu dönemde kritik bir öneme sahiptir. Özellikle cebir öğretiminde kullanılacak çoklu temsiller, öğrencilerin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimini olumlu yönde etkilemektedir. Cebiri öğrenmenin yollarından birisi sayılar arasındaki ilişkilerin, temsiller ile oluşturulan modellerin, fonksiyon yapılarının ve matematiksel genellemelerin cebirsel düşünme süreci ile anlamlandırılmasıdır. Cebirsel düşünmeyi geliştirmeyi amaçlayan ilkokul ve ortaokul müfredatlarının da cebirsel düşünme yapılarını yeniden düzenleyerek fonksiyonel düşünmeyi de kapsayacak şekilde genişletilmesi gerekmektedir. Bu kitap içeriğinde, ilkokul ve ortaokul matematiğinde cebir öğretiminin kapsamının sunulması ve bu öğretimi zenginleştirici öğretim uygulamalarına yer verilmesi hedeflenmiştir. Bu sayede hem öğretmenlere hem de öğretmen adaylarına cebir öğretimi konusunda yol gösterici bir kaynak olacağı düşünülmektedir.

  • Açıklama
    • Cebir; denklem çözme, aritmetik ve hesaplama gibi alanlarda kullanılan temsil biçimlerini keşfetmek için bir araç olarak görülmesinin yanı sıra daha karmaşık problemler için uygun temsiller keşfetmenin bir adımı olarak da kabul edilmektedir. Matematik yapmak için vazgeçilmez bir yere sahip olan cebirin, öğretimi de hiç kuşkusuz çok önemlidir. Cebir, okul öncesi eğitiminden liseye kadar öğretimin tüm kademelerinde problem çözme sürecinde kullanılan sembolleştirme ve kurallar sistemini oluşturmaktadır. Öğrencilerdeki temel cebirsel kavramların oluşmasıyla birlikte, cebirsel düşünme becerilerinin gelişimi ilköğretim çağında başlar ve cebir öğretimi süresince devam eder. Öğrencilere cebiri öğretirken öğrenme ortamlarının çeşitlendirilmesi ve anlamlı öğrenmeyi destekleyecek etkinliklere yer verilmesi bu dönemde kritik bir öneme sahiptir. Özellikle cebir öğretiminde kullanılacak çoklu temsiller, öğrencilerin cebirsel düşünme düzeylerinin gelişimini olumlu yönde etkilemektedir. Cebiri öğrenmenin yollarından birisi sayılar arasındaki ilişkilerin, temsiller ile oluşturulan modellerin, fonksiyon yapılarının ve matematiksel genellemelerin cebirsel düşünme süreci ile anlamlandırılmasıdır. Cebirsel düşünmeyi geliştirmeyi amaçlayan ilkokul ve ortaokul müfredatlarının da cebirsel düşünme yapılarını yeniden düzenleyerek fonksiyonel düşünmeyi de kapsayacak şekilde genişletilmesi gerekmektedir. Bu kitap içeriğinde, ilkokul ve ortaokul matematiğinde cebir öğretiminin kapsamının sunulması ve bu öğretimi zenginleştirici öğretim uygulamalarına yer verilmesi hedeflenmiştir. Bu sayede hem öğretmenlere hem de öğretmen adaylarına cebir öğretimi konusunda yol gösterici bir kaynak olacağı düşünülmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786258499360
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      156
      Basım Yeri
      :
      Ankara
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,75   
      148,75   
      2
      74,38   
      148,75   
      3
      49,58   
      148,75   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,75   
      148,75   
      2
      74,38   
      148,75   
      3
      49,58   
      148,75   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,75   
      148,75   
      2
      74,38   
      148,75   
      3
      49,58   
      148,75   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,75   
      148,75   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat