Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Çocuk Tüketiciler Ve Endüstriyel Gıdalar Fatma Demirci Orel

Çocuk Tüketiciler Ve Endüstriyel GıdalarTüketici Sosyalleşmesinde Ebeveyn ve Medya İlişkisi

Liste Fiyatı : 120,00TL
İndirimli Fiyat : 96,00TL
Kazancınız : 24,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 32,00TL
Havale/EFT ile : 94,08TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254173325
94084
Çocuk Tüketiciler Ve Endüstriyel Gıdalar
Çocuk Tüketiciler Ve Endüstriyel Gıdalar Tüketici Sosyalleşmesinde Ebeveyn ve Medya İlişkisi
96.00

Çocuklar, tüketici olarak alışverişte kullanacakları bilgi ve davranışları sosyalleşme süreci içinde öğrenirler. Bu süreç, küçük yaşlarda başlar ve ömür boyu devam eder. Çocukların tüketici rolü kazanmasında ebeveynlik tarzı ve medyanın etkisi yadsınamaz.
Çocuklarının tüketim davranışlarını çocuk yetiştirme tarzlarına göre belirleyen ebeveynler, aynı zamanda onların etkisi altında kalarak satın alma davranışı gerçekleştirirler. Bu etki daha çok çocukların usandırıcı davranışları ile ebeveynlerini baskı altına almaları şeklinde ortaya çıkar. Bezdirme gücü olarak nitelendirilen bu gücün gelişmesinde, ebeveynlik tarzlarının yanı sıra çocukların medyada yer alan gıda reklamlarına maruz kalma durumu da önemli yer tutar. Reklamların etkisiyle özellikle küçük yaştaki çocukların endüstriyel gıdalara yönelik satın alma taleplerinde ebeveynleri üzerinde bezdirme gücünü kullanmaları yaygın görülen bir davranıştır. Ne yazık ki bu baskı altında kalan ebeveynlerin satın aldıkları gıdaların tüketimi, çocukluk çağı obezite problemine davetiye çıkarmaktadır. Bu problemin çözümüne katkı sağlamak meselenin sosyal boyutuyla ilgilenmeyi de gerektirir.
Bu kitapta, çocukların tüketici olarak sosyalleşme süreci endüstriyel gıdalar bakımından incelenmiş, bu gıdaların talebine yönelik geliştirilen bezdirme gücünde ebeveynlik tarzları ve medyanın rolü ebeveyn ara buluculuğu ile ilişkilendirilmiştir.

  • Açıklama
    • Çocuklar, tüketici olarak alışverişte kullanacakları bilgi ve davranışları sosyalleşme süreci içinde öğrenirler. Bu süreç, küçük yaşlarda başlar ve ömür boyu devam eder. Çocukların tüketici rolü kazanmasında ebeveynlik tarzı ve medyanın etkisi yadsınamaz.
      Çocuklarının tüketim davranışlarını çocuk yetiştirme tarzlarına göre belirleyen ebeveynler, aynı zamanda onların etkisi altında kalarak satın alma davranışı gerçekleştirirler. Bu etki daha çok çocukların usandırıcı davranışları ile ebeveynlerini baskı altına almaları şeklinde ortaya çıkar. Bezdirme gücü olarak nitelendirilen bu gücün gelişmesinde, ebeveynlik tarzlarının yanı sıra çocukların medyada yer alan gıda reklamlarına maruz kalma durumu da önemli yer tutar. Reklamların etkisiyle özellikle küçük yaştaki çocukların endüstriyel gıdalara yönelik satın alma taleplerinde ebeveynleri üzerinde bezdirme gücünü kullanmaları yaygın görülen bir davranıştır. Ne yazık ki bu baskı altında kalan ebeveynlerin satın aldıkları gıdaların tüketimi, çocukluk çağı obezite problemine davetiye çıkarmaktadır. Bu problemin çözümüne katkı sağlamak meselenin sosyal boyutuyla ilgilenmeyi de gerektirir.
      Bu kitapta, çocukların tüketici olarak sosyalleşme süreci endüstriyel gıdalar bakımından incelenmiş, bu gıdaların talebine yönelik geliştirilen bezdirme gücünde ebeveynlik tarzları ve medyanın rolü ebeveyn ara buluculuğu ile ilişkilendirilmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9786254173325
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      182
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Aralık
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,00   
      96,00   
      2
      48,00   
      96,00   
      3
      32,00   
      96,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,00   
      96,00   
      2
      48,00   
      96,00   
      3
      32,00   
      96,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,00   
      96,00   
      2
      48,00   
      96,00   
      3
      32,00   
      96,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,00   
      96,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat