Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Dar ve Geniş Anlamda Rekabet Politikaları Erdal Türkkan

Dar ve Geniş Anlamda Rekabet Politikaları

Liste Fiyatı : 250,00TL
İndirimli Fiyat : 187,50TL
Kazancınız : 62,50TL
Havale/EFT ile : 183,75TL
9786059823784
120929
Dar ve Geniş Anlamda Rekabet Politikaları
Dar ve Geniş Anlamda Rekabet Politikaları
187.50

Türkiye’de rekabet politikası kavramı, mevcut rekabet kanunu kapsamında rekabetin korunmasını ifade eden dar anlamda rekabet politikalarını çağrıştırır. Avrupa Birliği’nde rekabet politikası kavramı, rekabetin korunması dışında kamu yardımlarında, kamu ihalelerinde rekabetin sağlanmasını, kamu düzenlemelerinin rekabetle uyumlu olmasını ve üye ülkeler arasında bütünleşmeyi kolaylaştıran diğer faktörleri de içeren daha geniş anlamda bir rekabet politikasını oluşturan düzenlemeler ve tercihler demetini yansıtır.
Bu kitapta rekabet politikaları, gelişmekte olan ülkelerin ihtiyaçları çerçevesinde mevcut rekabetin korunması yanında, rekabet ortamının ve rekabet kültürünün geliştirilmesini, yaygınlık kazanmasını ve etkinleştirilmesini kapsayan tüm boyutlarıyla ele alınmaktadır.
Geniş anlamda rekabet politikaları sadece rekabet hukukunu değil, hukukun bütün dallarını ilgilendiren boyutlara sahiptir. Geniş anlamda rekabet politikalarının temel hedeflerinden birisi olan rekabet kültürünün gelişmesi de davranışsal ekonominin ve sosyolojinin göz ardı edemeyeceği kadar önemli bir husustur.
Bu çerçevede bu kitap, hukukçulara, iktisatçılara, kamu yönetimi uzmanlarına, işletme eğitimi görenlere ve de sosyologlara hitap etmektedir. Aslında bu kitap çağdaş ve müreffeh bir toplumun nasıl oluşturulacağı konusunda kafa yoran herkese hitap etmektedir.

  • Açıklama
    • Türkiye’de rekabet politikası kavramı, mevcut rekabet kanunu kapsamında rekabetin korunmasını ifade eden dar anlamda rekabet politikalarını çağrıştırır. Avrupa Birliği’nde rekabet politikası kavramı, rekabetin korunması dışında kamu yardımlarında, kamu ihalelerinde rekabetin sağlanmasını, kamu düzenlemelerinin rekabetle uyumlu olmasını ve üye ülkeler arasında bütünleşmeyi kolaylaştıran diğer faktörleri de içeren daha geniş anlamda bir rekabet politikasını oluşturan düzenlemeler ve tercihler demetini yansıtır.
      Bu kitapta rekabet politikaları, gelişmekte olan ülkelerin ihtiyaçları çerçevesinde mevcut rekabetin korunması yanında, rekabet ortamının ve rekabet kültürünün geliştirilmesini, yaygınlık kazanmasını ve etkinleştirilmesini kapsayan tüm boyutlarıyla ele alınmaktadır.
      Geniş anlamda rekabet politikaları sadece rekabet hukukunu değil, hukukun bütün dallarını ilgilendiren boyutlara sahiptir. Geniş anlamda rekabet politikalarının temel hedeflerinden birisi olan rekabet kültürünün gelişmesi de davranışsal ekonominin ve sosyolojinin göz ardı edemeyeceği kadar önemli bir husustur.
      Bu çerçevede bu kitap, hukukçulara, iktisatçılara, kamu yönetimi uzmanlarına, işletme eğitimi görenlere ve de sosyologlara hitap etmektedir. Aslında bu kitap çağdaş ve müreffeh bir toplumun nasıl oluşturulacağı konusunda kafa yoran herkese hitap etmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786059823784
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      294
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Aralık
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat