Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat Bahar Kayıhan

Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat

Liste Fiyatı : 200,00TL
İndirimli Fiyat : 160,00TL
Kazancınız : 40,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,33TL
Havale/EFT ile : 156,80TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786059378901
77640
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat
160.00

Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL - Barış ÇAĞIRKAN - İsa DEMİR
- Diretgen Ozan ERCANSUNGUR - Demet FIRAT - Feyyaz FIRAT - Kerem ÖZBEY
- Bahar KAYIHAN - Hülya BİÇER OLGUN - Cem Koray OLGUN - Meltem SALİMOĞLU
- Muhittin ŞAHİN - Ahmet TALİMCİLER - Dilek ULUSAL - Hasan YURDAKUL
Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta
olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden
geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür
endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence
olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için
bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel
ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır;
çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden
uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük
yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer
olduğu fikrine kapılmaktadır.
Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek
mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu
iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür.
Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu
kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve
sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu
gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL - Barış ÇAĞIRKAN - İsa DEMİR
- Diretgen Ozan ERCANSUNGUR - Demet FIRAT - Feyyaz FIRAT - Kerem ÖZBEY
- Bahar KAYIHAN - Hülya BİÇER OLGUN - Cem Koray OLGUN - Meltem SALİMOĞLU
- Muhittin ŞAHİN - Ahmet TALİMCİLER - Dilek ULUSAL - Hasan YURDAKUL
Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta
olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden
geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür
endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence
olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için
bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel
ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır;
çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden
uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük
yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer
olduğu fikrine kapılmaktadır.
Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek
mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu
iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür.
Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu
kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve
sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu
gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile gazeteciliğin dönüşümü, dijital çağda sanatın ve sinemanın dönüşümü, dijitalleşme
bağlamında oyun, eğlence ve kimlik, dijitalleşme ile eğitim alanının dönüşümü temaları
hakkında beş bölüm olarak tasarlanmıştır.

  • Açıklama
    • Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL - Barış ÇAĞIRKAN - İsa DEMİR
      - Diretgen Ozan ERCANSUNGUR - Demet FIRAT - Feyyaz FIRAT - Kerem ÖZBEY
      - Bahar KAYIHAN - Hülya BİÇER OLGUN - Cem Koray OLGUN - Meltem SALİMOĞLU
      - Muhittin ŞAHİN - Ahmet TALİMCİLER - Dilek ULUSAL - Hasan YURDAKUL
      Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta
      olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden
      geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür
      endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence
      olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için
      bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel
      ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır;
      çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden
      uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük
      yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer
      olduğu fikrine kapılmaktadır.
      Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek
      mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu
      iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür.
      Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu
      kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve
      sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu
      gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL - Barış ÇAĞIRKAN - İsa DEMİR
      - Diretgen Ozan ERCANSUNGUR - Demet FIRAT - Feyyaz FIRAT - Kerem ÖZBEY
      - Bahar KAYIHAN - Hülya BİÇER OLGUN - Cem Koray OLGUN - Meltem SALİMOĞLU
      - Muhittin ŞAHİN - Ahmet TALİMCİLER - Dilek ULUSAL - Hasan YURDAKUL
      Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta
      olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden
      geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür
      endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence
      olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için
      bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel
      ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır;
      çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden
      uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük
      yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer
      olduğu fikrine kapılmaktadır.
      Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek
      mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu
      iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür.
      Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu
      kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve
      sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu
      gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile gazeteciliğin dönüşümü, dijital çağda sanatın ve sinemanın dönüşümü, dijitalleşme
      bağlamında oyun, eğlence ve kimlik, dijitalleşme ile eğitim alanının dönüşümü temaları
      hakkında beş bölüm olarak tasarlanmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786059378901
      Boyut
      :
      13,5 X 19,5 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      464
      Basım Tarihi
      :
      2020
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat