Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Dijital Pazarlama Gülnur Eti İçli

Dijital PazarlamaCovid-19 Örnekleriyle

Liste Fiyatı : 150,00TL
İndirimli Fiyat : 135,00TL
Kazancınız : 15,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 45,00TL
Havale/EFT ile : 132,30TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786052184653
83374
Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama Covid-19 Örnekleriyle
135.00

İnternet ile ivme kazanan teknolojik gelişmeler işletmelerin pazarlama faaliyetlerini dijital ortama taşımalarını zorunlu kılmıştır ve böylelikle pek çok sektörde olduğu gibi pazarlama sektöründe hızlı dijital dönüşüm kaçınılmaz olmuştur. Bu noktada dijital dönüşümü gerçekleştirirken ancak kapsamlı ve planlı bir "dijital pazarlama strateji" ile dijital araçları kullanarak müşteri istek, ihtiyaç ve tercihlerini daha iyi karşılamanın mümkün olacağı anlaşılmaktadır. Ancak müşteriyi sürücü koltuğuna oturtarak onu çok daha iyi anlayabilen işletmeler hem ilişkileri kontrol altına alıp hızlı karar alabilmekte hem de yaşam boyu müşteri değeri elde edebilmektedirler.
Bu kitapta; dijitalleşme ve kuşaklar, dijital pazarlamada tüketici ve marka, dijital pazarlamada araştırma yöntemleri, dijital müşteri deneyimi, uluslararası dijital pazarlama, influencer pazarlama, dijital pazarlamada sosyal medya uygulamaları konuları Covid-19 pandemisine ilişkin örneklere de yer verilerek açıklanmaktadır.

  • Açıklama
    • İnternet ile ivme kazanan teknolojik gelişmeler işletmelerin pazarlama faaliyetlerini dijital ortama taşımalarını zorunlu kılmıştır ve böylelikle pek çok sektörde olduğu gibi pazarlama sektöründe hızlı dijital dönüşüm kaçınılmaz olmuştur. Bu noktada dijital dönüşümü gerçekleştirirken ancak kapsamlı ve planlı bir "dijital pazarlama strateji" ile dijital araçları kullanarak müşteri istek, ihtiyaç ve tercihlerini daha iyi karşılamanın mümkün olacağı anlaşılmaktadır. Ancak müşteriyi sürücü koltuğuna oturtarak onu çok daha iyi anlayabilen işletmeler hem ilişkileri kontrol altına alıp hızlı karar alabilmekte hem de yaşam boyu müşteri değeri elde edebilmektedirler.
      Bu kitapta; dijitalleşme ve kuşaklar, dijital pazarlamada tüketici ve marka, dijital pazarlamada araştırma yöntemleri, dijital müşteri deneyimi, uluslararası dijital pazarlama, influencer pazarlama, dijital pazarlamada sosyal medya uygulamaları konuları Covid-19 pandemisine ilişkin örneklere de yer verilerek açıklanmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786052184653
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      264
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      135,00   
      135,00   
      2
      67,50   
      135,00   
      3
      45,00   
      135,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      135,00   
      135,00   
      2
      67,50   
      135,00   
      3
      45,00   
      135,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      135,00   
      135,00   
      2
      67,50   
      135,00   
      3
      45,00   
      135,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      135,00   
      135,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat