Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler

Liste Fiyatı : 464,00TL
İndirimli Fiyat : 371,20TL
Kazancınız : 92,80TL
Taksitli fiyat : 3 x 123,73TL
Havale/EFT ile : 363,78TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786256760226
120394
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler
371.20

BU KİTAPTA YER ALAN KONULAR AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDEDİR;
    • MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMASINA İLİŞKİN BİLGİLERİ / Merve SOYCAN
    • İLKOKUL TÜRKÇE DERSİNDE EĞİTSEL OYUN ÜZERİNE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: 2013-2023 / Aleyna AL, Meral GÖZÜKÜÇÜK, Özlem ATEŞ
    • BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE
    • (BİLSEM) GÖREV YAPMAKTA OLAN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN ALANLARIYLA İLGİLİ ALDIKLARI HİZMET İÇİ EĞİTİMİN YETERLİLİK DÜZEYİNİN İNCELENMESİ / Sibel ÇİLOĞLU, Deniz Beste ÇEVİK KILIÇ
    • REHBERLİ ARAŞTIRMA – SORGULAMA YAKLAŞIMINA GÖRE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISI VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ ALGILARINA ETKİSİ / Hatice GÜZEL, Hamza YETİŞ
    • EĞİTİMDE LİDERLİK VE OKUL MÜDÜRLERİNİN YALNIZLIĞI / Metin IŞIK
    • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK HİKAYELERDE ÖĞRENME, ALT ÖĞRENME ALANLARI VE KÖK DEĞERLER / Ayşegül BÜYÜKKARCI
    • SOSYAL BİLGİLER DERSİ BAĞLAMINDA YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM HAKKINDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ / Bengi SONYEL, Pembe Yıldırım YÜKSEK
    • “KİBARLIK BUDALASI”NIN TÜRKÇEYE ÇEVİRİLERİNİN ÇÖZÜMLENMESİ VE FRANSIZCANIN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK KULLANILMASI / Özge ÖZBEK
    • COĞRAFYA EĞİTİMİNDE AFET KAVRAMINI YENİDEN DÜŞÜNMEK / Murat GÜLBETEKİN
    • FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAY KİRLİLİĞİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN ARAŞTIRILMASI / Şendil CAN, Aleyna KÖSE
    • DEĞER ODAKLI AİLE EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN EBEVEYNLERİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ / Adem ARSLAN, Abdulhak Halim ULAŞ
    • ŞEMA TERAPİ MODELİ / Osman GÖNÜLTAŞ
    • 21. YÜZYIL BECERİLERİ KAPSAMINDA TÜRK MÜZİK EĞİTİMİ SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ / Gökalp PARASIZ, Hasan Hakan OKAY, Barış KARDEŞ
    • STEM EĞİTİCİLERİ İÇİN STEM PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (STEMPAB) / Esra VERDİ, Ali Günay BALIM
    • TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ / Tuğba ŞİMŞEK
    • OKUL ÖNCESİ PROGRAMLARDA ÇEVRE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI / Mikail DURSUN
    • KADIN VE SUÇ: PSİKOLOJİK BİR BAKIŞ / Özge GAMSIZ TUNÇ
    • WEB TABANLI ÖĞRENME VE ÖĞRETİM TASARIMI / Ayhan ÇİNİCİ
    • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI / Ferhat BAHÇECİ, Mustafa ÇINAR
    • ORTAOKUL KADEMESİNDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK SÜRECİNDE KÜLTÜRÜN ETKİSİ / Serdar SAFALI
    • EĞİTİMİN SINIRLARINI AŞMAK: YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE GÜVENCESİ / İsa BAHAT
    • SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BU DAVRANIŞLARA KARŞI KULLANDIKLARI STRATEJİLER / Abdurrahman TURAN, Serdarhan Musa TAŞKAYA
    • KÜRESEL BAĞLANTILAR PERSPEKTİFİNDE BİR İNCELENME: KÜRESEL DÜNYADA BALKAN ÜLKELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DİL ÖĞRENME BECERİLERİ / İbrahim DEMİRBAŞ
    • ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TABİ OLDUĞU DİSİPLİN REJİMİ VE SORUŞTURMA USULÜ / Seyithan KAYA
    • DÖNÜŞTÜRÜCÜ ÖĞRENME VE EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM / Mesut YILDIRIM
    • OKUL İKLİMİNİN TÜRKİYE’DEKİ DEĞİŞİMİ: PIRLS 2001 VE 2021 ÖRNEĞİ / Yıldız YILDIRIM
    • DİJİTAL SYNTHESIA PİYANO EĞİTİMİ YAZILIMININ PİYANO EĞİTİMİNDE KULLANIMI HAKKINDA MÜZİK EĞİTİMCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ / Özcan GENÇ, Şefika TOPALAK
    • GÖÇLE GELEN İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ANLAMA BAŞARISININ ARTIRILMASINA REHBERLİ OKUMA YÖNTEMİNİN ETKİSİ /Nurhüda SÖZEN

  • Açıklama
    • BU KİTAPTA YER ALAN KONULAR AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDEDİR;
          • MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMASINA İLİŞKİN BİLGİLERİ / Merve SOYCAN
          • İLKOKUL TÜRKÇE DERSİNDE EĞİTSEL OYUN ÜZERİNE YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: 2013-2023 / Aleyna AL, Meral GÖZÜKÜÇÜK, Özlem ATEŞ
          • BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE
          • (BİLSEM) GÖREV YAPMAKTA OLAN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN ALANLARIYLA İLGİLİ ALDIKLARI HİZMET İÇİ EĞİTİMİN YETERLİLİK DÜZEYİNİN İNCELENMESİ / Sibel ÇİLOĞLU, Deniz Beste ÇEVİK KILIÇ
          • REHBERLİ ARAŞTIRMA – SORGULAMA YAKLAŞIMINA GÖRE YAPILAN ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISI VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ ALGILARINA ETKİSİ / Hatice GÜZEL, Hamza YETİŞ
          • EĞİTİMDE LİDERLİK VE OKUL MÜDÜRLERİNİN YALNIZLIĞI / Metin IŞIK
          • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK HİKAYELERDE ÖĞRENME, ALT ÖĞRENME ALANLARI VE KÖK DEĞERLER / Ayşegül BÜYÜKKARCI
          • SOSYAL BİLGİLER DERSİ BAĞLAMINDA YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM HAKKINDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ / Bengi SONYEL, Pembe Yıldırım YÜKSEK
          • “KİBARLIK BUDALASI”NIN TÜRKÇEYE ÇEVİRİLERİNİN ÇÖZÜMLENMESİ VE FRANSIZCANIN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE DERS MATERYALİ OLARAK KULLANILMASI / Özge ÖZBEK
          • COĞRAFYA EĞİTİMİNDE AFET KAVRAMINI YENİDEN DÜŞÜNMEK / Murat GÜLBETEKİN
          • FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAY KİRLİLİĞİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN ARAŞTIRILMASI / Şendil CAN, Aleyna KÖSE
          • DEĞER ODAKLI AİLE EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN EBEVEYNLERİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ / Adem ARSLAN, Abdulhak Halim ULAŞ
          • ŞEMA TERAPİ MODELİ / Osman GÖNÜLTAŞ
          • 21. YÜZYIL BECERİLERİ KAPSAMINDA TÜRK MÜZİK EĞİTİMİ SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ / Gökalp PARASIZ, Hasan Hakan OKAY, Barış KARDEŞ
          • STEM EĞİTİCİLERİ İÇİN STEM PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (STEMPAB) / Esra VERDİ, Ali Günay BALIM
          • TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ / Tuğba ŞİMŞEK
          • OKUL ÖNCESİ PROGRAMLARDA ÇEVRE EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI / Mikail DURSUN
          • KADIN VE SUÇ: PSİKOLOJİK BİR BAKIŞ / Özge GAMSIZ TUNÇ
          • WEB TABANLI ÖĞRENME VE ÖĞRETİM TASARIMI / Ayhan ÇİNİCİ
          • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI / Ferhat BAHÇECİ, Mustafa ÇINAR
          • ORTAOKUL KADEMESİNDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK SÜRECİNDE KÜLTÜRÜN ETKİSİ / Serdar SAFALI
          • EĞİTİMİN SINIRLARINI AŞMAK: YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE GÜVENCESİ / İsa BAHAT
          • SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BU DAVRANIŞLARA KARŞI KULLANDIKLARI STRATEJİLER / Abdurrahman TURAN, Serdarhan Musa TAŞKAYA
          • KÜRESEL BAĞLANTILAR PERSPEKTİFİNDE BİR İNCELENME: KÜRESEL DÜNYADA BALKAN ÜLKELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DİL ÖĞRENME BECERİLERİ / İbrahim DEMİRBAŞ
          • ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TABİ OLDUĞU DİSİPLİN REJİMİ VE SORUŞTURMA USULÜ / Seyithan KAYA
          • DÖNÜŞTÜRÜCÜ ÖĞRENME VE EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM / Mesut YILDIRIM
          • OKUL İKLİMİNİN TÜRKİYE’DEKİ DEĞİŞİMİ: PIRLS 2001 VE 2021 ÖRNEĞİ / Yıldız YILDIRIM
          • DİJİTAL SYNTHESIA PİYANO EĞİTİMİ YAZILIMININ PİYANO EĞİTİMİNDE KULLANIMI HAKKINDA MÜZİK EĞİTİMCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ / Özcan GENÇ, Şefika TOPALAK
          • GÖÇLE GELEN İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ANLAMA BAŞARISININ ARTIRILMASINA REHBERLİ OKUMA YÖNTEMİNİN ETKİSİ /Nurhüda SÖZEN

      Stok Kodu
      :
      9786256760226
      Boyut
      :
      16 x 24
      Sayfa Sayısı
      :
      532
      Basım Tarihi
      :
      Aralık / 2023
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      371,20   
      371,20   
      2
      185,60   
      371,20   
      3
      123,73   
      371,20   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      371,20   
      371,20   
      2
      185,60   
      371,20   
      3
      123,73   
      371,20   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      371,20   
      371,20   
      2
      185,60   
      371,20   
      3
      123,73   
      371,20   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      371,20   
      371,20   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat