Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Bir Manifesto Engin Karadağ

Üniversite Eğitiminde DönüşümBir Manifesto

Liste Fiyatı : 220,00TL
İndirimli Fiyat : 187,00TL
Kazancınız : 33,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 62,33TL
Havale/EFT ile : 183,26TL
9786258499254
97640
Bir Manifesto
Bir Manifesto Üniversite Eğitiminde Dönüşüm
187.00

‘Ashwin, “Amacın, yükseköğretimin amaçları hakkındaki tartışmaların yeniden canlanmasına katkıda bulunmak olduğunu” belirtir bu kitapta, kuşkusuz bu bir başarıdır... Samimiyetle, çok sayıda insanın kitabın sunduğu fikirlerle ilgileneceğini umuyorum.’

HIGHER EDUCATION

‘Sözcük parçaları ile dolu gürültülü bir dünyada, Paul Ashwin, yükseköğretimin öğrencilerin ve toplumun belirsiz zamanlarda gelişmek için ihtiyaç duyduklarını sağlayamadığına dair mevcut söylemin esasına meydan okuyor. Keskin, mantıklı analizi, hem çağdaş üniversitenin kapsayıcı eğitim amaçlarını gerçekleştirmek için ne yapması gerektiğini ikna edici bir şekilde açıklarken hem de belirli kurumsal uygulamaları eleştiriyor.’

GEORGE D. KUH, Yükseköğretim alanında Chancellor’s Emeritus Profesör, Indiana Üniversitesi, Amerika Birleşik Devletleri

‘Lisans eğitimi, yükseköğretimin birincil faaliyetidir, ancak bu gerçek, “dünya çapında mükemmellik” peşindeyken sıklıkla kaybolur. Eşitsizlikler artıyor, gerçekler reddediliyor ve gerçek, birinin olmasını istediği şeye dönüşüyor. Ashwin bize tam zamanında ve düşündürücü bir "manifesto" sunuyor ve öğrencilerin bilgi birikimleri ve fikirleri işlediklerinde ortaya çıkan dönüştürücü rolü yeniden onaylamamızı talep ediyor. Karmaşık dünyamız, eleştirel bir biçimde bilgili ve ilgili bir vatandaşlığa sahip olmayı gerektiriyor.’

ELLEN HAZELKORN, Emeritus Profesör, Dublin Teknik Üniversitesi, İrlanda

Üniversite diploması ne içindir? Öğrencilere neler sunabilir? Sadece iş bulmakla mı ilgilidir? Bir lisans programının kalitesini nasıl ölçebiliriz?

Paul Ashwin, dünya çapında ekonomik argümanların üniversite eğitiminin amacı ve doğası hakkındaki düşüncelerimize nasıl egemen olduğunu gösteriyor. Lisans eğitiminin amaçları, eğitim süreçleri ve kalitesi ile ilgili bir dizi mite meydan okuyor. Bu mitlerin yükseköğretimin eğitsel yönlerine ilişkin mevcut yanlış anlaşılmayı körüklediğini savunuyor ve üniversite eğitimi anlayışımızı yeniden canlandırmak için neyin gerekli olduğunu araştırıyor. Ashwin, bunu yaparken, baştan sona, üniversite eğitiminin doğasına dair erişilebilir ve düşündürücü bir analiz sunmak için uluslararası araştırmalara olan derin bağlılığından yararlanmaktadır.

PAUL ASHWIN, Yükseköğretim alanında Profesör, Lancaster Üniversitesi, Birleşik Krallık

  • Açıklama
    • ‘Ashwin, “Amacın, yükseköğretimin amaçları hakkındaki tartışmaların yeniden canlanmasına katkıda bulunmak olduğunu” belirtir bu kitapta, kuşkusuz bu bir başarıdır... Samimiyetle, çok sayıda insanın kitabın sunduğu fikirlerle ilgileneceğini umuyorum.’

      HIGHER EDUCATION

      ‘Sözcük parçaları ile dolu gürültülü bir dünyada, Paul Ashwin, yükseköğretimin öğrencilerin ve toplumun belirsiz zamanlarda gelişmek için ihtiyaç duyduklarını sağlayamadığına dair mevcut söylemin esasına meydan okuyor. Keskin, mantıklı analizi, hem çağdaş üniversitenin kapsayıcı eğitim amaçlarını gerçekleştirmek için ne yapması gerektiğini ikna edici bir şekilde açıklarken hem de belirli kurumsal uygulamaları eleştiriyor.’

      GEORGE D. KUH, Yükseköğretim alanında Chancellor’s Emeritus Profesör, Indiana Üniversitesi, Amerika Birleşik Devletleri

      ‘Lisans eğitimi, yükseköğretimin birincil faaliyetidir, ancak bu gerçek, “dünya çapında mükemmellik” peşindeyken sıklıkla kaybolur. Eşitsizlikler artıyor, gerçekler reddediliyor ve gerçek, birinin olmasını istediği şeye dönüşüyor. Ashwin bize tam zamanında ve düşündürücü bir "manifesto" sunuyor ve öğrencilerin bilgi birikimleri ve fikirleri işlediklerinde ortaya çıkan dönüştürücü rolü yeniden onaylamamızı talep ediyor. Karmaşık dünyamız, eleştirel bir biçimde bilgili ve ilgili bir vatandaşlığa sahip olmayı gerektiriyor.’

      ELLEN HAZELKORN, Emeritus Profesör, Dublin Teknik Üniversitesi, İrlanda

      Üniversite diploması ne içindir? Öğrencilere neler sunabilir? Sadece iş bulmakla mı ilgilidir? Bir lisans programının kalitesini nasıl ölçebiliriz?

      Paul Ashwin, dünya çapında ekonomik argümanların üniversite eğitiminin amacı ve doğası hakkındaki düşüncelerimize nasıl egemen olduğunu gösteriyor. Lisans eğitiminin amaçları, eğitim süreçleri ve kalitesi ile ilgili bir dizi mite meydan okuyor. Bu mitlerin yükseköğretimin eğitsel yönlerine ilişkin mevcut yanlış anlaşılmayı körüklediğini savunuyor ve üniversite eğitimi anlayışımızı yeniden canlandırmak için neyin gerekli olduğunu araştırıyor. Ashwin, bunu yaparken, baştan sona, üniversite eğitiminin doğasına dair erişilebilir ve düşündürücü bir analiz sunmak için uluslararası araştırmalara olan derin bağlılığından yararlanmaktadır.

      PAUL ASHWIN, Yükseköğretim alanında Profesör, Lancaster Üniversitesi, Birleşik Krallık

      Stok Kodu
      :
      9786258499254
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      176
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      187,00   
      187,00   
      2
      93,50   
      187,00   
      3
      62,33   
      187,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      187,00   
      187,00   
      2
      93,50   
      187,00   
      3
      62,33   
      187,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      187,00   
      187,00   
      2
      93,50   
      187,00   
      3
      62,33   
      187,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      187,00   
      187,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat