Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri
Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri - Emre Yıldırım
İçindekiler
Kısım 1: Ürün Karalarında Etik
Bölüm 1: İmitasyon ve Replika Ürünlerinin Pazarlanması
Bölüm 2: Planlı Ürün Eskitme ve Planlı Ürün Eskitme Şikayetlerinin İncelenmesi
Bölüm 3: Ürün ve Ambalaj Kararlarında Etik: Ambalaja Yönelik Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Bölüm 4: Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama
Bölüm 5: Etik Etiketlemede Yeni Eğilimler ve Küresel Piyasa Durumu
Kısım 1: Fiyat Kararlarında Etik
Kısım 2: Tutundurma Kararlarında Etik
Kısım 3: Dijital Ve Bilişim Karalarında Etik
- Açıklama
Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri - Emre Yıldırım
İçindekiler
Kısım 1: Ürün Karalarında Etik
Bölüm 1: İmitasyon ve Replika Ürünlerinin Pazarlanması
Bölüm 2: Planlı Ürün Eskitme ve Planlı Ürün Eskitme Şikayetlerinin İncelenmesi
Bölüm 3: Ürün ve Ambalaj Kararlarında Etik: Ambalaja Yönelik Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Bölüm 4: Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama
Bölüm 5: Etik Etiketlemede Yeni Eğilimler ve Küresel Piyasa Durumu
Kısım 1: Fiyat Kararlarında Etik
Kısım 2: Tutundurma Kararlarında Etik
Kısım 3: Dijital Ve Bilişim Karalarında EtikStok Kodu:9786257216135Boyut:14x21Sayfa Sayısı:326Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.