Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Güçlü Markalar Yaratmak David A. Aaker

Güçlü Markalar Yaratmak

Liste Fiyatı : 225,00TL
İndirimli Fiyat : 168,75TL
Kazancınız : 56,25TL
Taksitli fiyat : 3 x 56,25TL
Havale/EFT ile : 165,38TL
%25
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786055755164
110650
Güçlü Markalar Yaratmak
Güçlü Markalar Yaratmak
168.75
Aaker, Güçlü Markalar Yaratmakta Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonalds ve diğer şirketlerden gerçek marka geliştirme vakaları kullanıyor ve güçlü markaların nasıl yaratıldığını ve yönetildiğini gözler önüne seriyor. Aaker, duygusal ve kişisel faydaları dikkate alarak ve kişi olarak marka, kurum olarak marka ve sembol olarak marka perspektiflerini ortaya koyuyor. Markayı yönetmede çok önemli bir rol oynayan marka kimliği ve marka konumu konseptleri üzerinde duruyor.Aaker netlik ve sinerjiye ulaşmak, değişen bir ortama adapte olmak ve marka varlığını yeni pazarlar ve ürünlerde bir avantaj olarak kullanmak için marka sistemlerinin nasıl yönetileceğini gösteriyor. Aaker aynı zamanda pratik yönetim konularına değiniyor; ürünler ve pazarlar arasında marka özvarlığını ölçen ve takip edenlere yardım etmek adına, marka özvarlığı onlusu olarak tanımlanan bir dizi marka özvarlığı ölçüsü sunuyor. Markayı geliştirici kurumsal modeller sunuyor ve bunları analiz ediyor. Çok çeşitli sektörlerdeki yöneticiler, ürünlerinin ve hizmetlerinin meta haline gelmesini önlemeye uğraştıkça, iş stratejilerinin temeli olarak markalara kendilerini tekrar adıyorlar. Bu yeni kitap bu mücadeleye hazır olanlar için gerekli bir bilgi kaynağı
  • Açıklama
    • Aaker, Güçlü Markalar Yaratmakta Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonalds ve diğer şirketlerden gerçek marka geliştirme vakaları kullanıyor ve güçlü markaların nasıl yaratıldığını ve yönetildiğini gözler önüne seriyor. Aaker, duygusal ve kişisel faydaları dikkate alarak ve kişi olarak marka, kurum olarak marka ve sembol olarak marka perspektiflerini ortaya koyuyor. Markayı yönetmede çok önemli bir rol oynayan marka kimliği ve marka konumu konseptleri üzerinde duruyor.Aaker netlik ve sinerjiye ulaşmak, değişen bir ortama adapte olmak ve marka varlığını yeni pazarlar ve ürünlerde bir avantaj olarak kullanmak için marka sistemlerinin nasıl yönetileceğini gösteriyor. Aaker aynı zamanda pratik yönetim konularına değiniyor; ürünler ve pazarlar arasında marka özvarlığını ölçen ve takip edenlere yardım etmek adına, marka özvarlığı onlusu olarak tanımlanan bir dizi marka özvarlığı ölçüsü sunuyor. Markayı geliştirici kurumsal modeller sunuyor ve bunları analiz ediyor. Çok çeşitli sektörlerdeki yöneticiler, ürünlerinin ve hizmetlerinin meta haline gelmesini önlemeye uğraştıkça, iş stratejilerinin temeli olarak markalara kendilerini tekrar adıyorlar. Bu yeni kitap bu mücadeleye hazır olanlar için gerekli bir bilgi kaynağı
      Stok Kodu
      :
      9786055755164
      Boyut
      :
      14,5 x 21,5 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      392
      Basım Tarihi
      :
      2016
      Çeviren
      :
      Erdem Demirci
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      168,75   
      168,75   
      2
      84,38   
      168,75   
      3
      56,25   
      168,75   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      168,75   
      168,75   
      2
      84,38   
      168,75   
      3
      56,25   
      168,75   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      168,75   
      168,75   
      2
      84,38   
      168,75   
      3
      56,25   
      168,75   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      168,75   
      168,75   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat