Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Halkla İlişkiler Ve Reklamcılıkta Dijital Trendler İbrahim Kiçir

Halkla İlişkiler Ve Reklamcılıkta Dijital Trendler

Liste Fiyatı : 130,00TL
İndirimli Fiyat : 110,50TL
Kazancınız : 19,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 36,83TL
Havale/EFT ile : 108,29TL
%15
Temin süresi 5 iş günüdür.
9786256949140
110176
Halkla İlişkiler Ve Reklamcılıkta Dijital Trendler
Halkla İlişkiler Ve Reklamcılıkta Dijital Trendler
110.50

Hiçbir akademik disiplin yok ki toplumsal ve teknolojik dönüşümlere duyarsız kalabilsin. Halkla İlişkiler ve Reklamcılığı da içerisine alacak şekilde iletişim bilimleri gibi çok fazla ve birbirinden farklı çalışma alanının kavşağında yer alan disiplinler düşünüldüğünde teknolojik değişimlere adapte olma zorunluluğu ve derecesi daha da yükselmekte.
Bilhassa son otuz yılda meydana gelen iletişim teknolojilerindeki dijitalleşme ile birlikte Halkla İlişkiler ve Reklamcılığın birçok yeni çalışma alanı ve kavramı içerisine alacak şekilde kapsam çemberini genişlettiği görülmekte. Dijitalleşme süreçlerindeki dinamizm ve süreklilik düşünüldüğünde bu alanda ele alınması ve incelenmesi gereken kavram ve trendlerin de sürekli yenilendiği olgusuyla karşılaşılmakta, bu kavram ve trendler alandaki çalışmalar açısından önemli birer inceleme nesnesi haline gelmektedir.
Bu kapsamda dijitalleşme süreçleri ile birlikte ortaya çıkan gelişmelerin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında ortaya çıkardığı trendler üzerine eğilmeye odaklanan bu kitap, çok değerli yazarların katkılarıyla birbirinden farklı sekiz trendi ele alacak şekilde tasarlanmıştır.

  • Açıklama
    • Hiçbir akademik disiplin yok ki toplumsal ve teknolojik dönüşümlere duyarsız kalabilsin. Halkla İlişkiler ve Reklamcılığı da içerisine alacak şekilde iletişim bilimleri gibi çok fazla ve birbirinden farklı çalışma alanının kavşağında yer alan disiplinler düşünüldüğünde teknolojik değişimlere adapte olma zorunluluğu ve derecesi daha da yükselmekte.
      Bilhassa son otuz yılda meydana gelen iletişim teknolojilerindeki dijitalleşme ile birlikte Halkla İlişkiler ve Reklamcılığın birçok yeni çalışma alanı ve kavramı içerisine alacak şekilde kapsam çemberini genişlettiği görülmekte. Dijitalleşme süreçlerindeki dinamizm ve süreklilik düşünüldüğünde bu alanda ele alınması ve incelenmesi gereken kavram ve trendlerin de sürekli yenilendiği olgusuyla karşılaşılmakta, bu kavram ve trendler alandaki çalışmalar açısından önemli birer inceleme nesnesi haline gelmektedir.
      Bu kapsamda dijitalleşme süreçleri ile birlikte ortaya çıkan gelişmelerin Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında ortaya çıkardığı trendler üzerine eğilmeye odaklanan bu kitap, çok değerli yazarların katkılarıyla birbirinden farklı sekiz trendi ele alacak şekilde tasarlanmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786256949140
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      192
      Basım Yeri
      :
      Konya
      Basım Tarihi
      :
      2023 Şubat
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      110,50   
      110,50   
      2
      55,25   
      110,50   
      3
      36,83   
      110,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      110,50   
      110,50   
      2
      55,25   
      110,50   
      3
      36,83   
      110,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      110,50   
      110,50   
      2
      55,25   
      110,50   
      3
      36,83   
      110,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      110,50   
      110,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat