Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Halkla İlişkiler, - Nobel Bilimsel Eserler - Uluslararası Halkla İlişk

Uluslararası Halkla İlişkiler, Ülke İmajı ve Ulus Markalama

Liste Fiyatı : 300,00TL
İndirimli Fiyat : 240,00TL
Kazancınız : 60,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 80,00TL
Havale/EFT ile : 235,20TL
9786253764036
148584
Uluslararası Halkla İlişkiler, Ülke İmajı ve Ulus Markalama
Uluslararası Halkla İlişkiler, Ülke İmajı ve Ulus Markalama
240.00

Ülkelerin, birbirleri hakkındaki algıları, yüzlerce yıllık tarihsel birikim ve mevcut ilgilerinin sofistike bir demetinden oluşmaktadır. Ülke imajı, bir ülkenin iletişim çalışmalarıyla, dünyaya sunduğu değerleriyle, politikasıyla, ürünleriyle ve turizmiyle yoğun etkileşimi bulunan dinamik bir yapıdır. Ülkelerin ekonomik refahı ve toplumsal gelişmişliği üzerinde ise ülke imajı önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmanın teorik kısmında ülke imajı, iletişim bilimleri ve işletme alanının kesişimine konumlandırılarak, kapsayıcı bir yaklaşımla ele alınmıştır. Halkla ilişkilerin ilişki kuran ve yöneten rolünün, uluslararası düzeyde ülke imajı ve ulus markası inşasında nasıl işlevsel olabileceği, bu konuda rolü olan aktörlerle birlikte incelenmiştir. Araştırmanın ana amacı, Türkiye'nin ülke imajını güçlü ve zayıf yönleriyle ortaya koymak ve geleceğin ulus markalama vizyonunun hangi ilkeler üzerine inşa edilmesi gerektiğini belirlemektir. Bu nedenle, araştırmanın uygulama kısmında, insani gelişmişlik seviyesi yüksek bir ülke olan Norveç, aynı zamanda turizm açısından da nitelikli bir hedef kitle olduğu için araştırma evreni olarak belirlenmiştir.

  • Açıklama
    • Ülkelerin, birbirleri hakkındaki algıları, yüzlerce yıllık tarihsel birikim ve mevcut ilgilerinin sofistike bir demetinden oluşmaktadır. Ülke imajı, bir ülkenin iletişim çalışmalarıyla, dünyaya sunduğu değerleriyle, politikasıyla, ürünleriyle ve turizmiyle yoğun etkileşimi bulunan dinamik bir yapıdır. Ülkelerin ekonomik refahı ve toplumsal gelişmişliği üzerinde ise ülke imajı önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmanın teorik kısmında ülke imajı, iletişim bilimleri ve işletme alanının kesişimine konumlandırılarak, kapsayıcı bir yaklaşımla ele alınmıştır. Halkla ilişkilerin ilişki kuran ve yöneten rolünün, uluslararası düzeyde ülke imajı ve ulus markası inşasında nasıl işlevsel olabileceği, bu konuda rolü olan aktörlerle birlikte incelenmiştir. Araştırmanın ana amacı, Türkiye'nin ülke imajını güçlü ve zayıf yönleriyle ortaya koymak ve geleceğin ulus markalama vizyonunun hangi ilkeler üzerine inşa edilmesi gerektiğini belirlemektir. Bu nedenle, araştırmanın uygulama kısmında, insani gelişmişlik seviyesi yüksek bir ülke olan Norveç, aynı zamanda turizm açısından da nitelikli bir hedef kitle olduğu için araştırma evreni olarak belirlenmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9786253764036
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      248
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2025 Haziran
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      120,00   
      240,00   
      3
      80,00   
      240,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      120,00   
      240,00   
      3
      80,00   
      240,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      120,00   
      240,00   
      3
      80,00   
      240,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat