Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Havayolu Pazarlamasına Giriş Ali Ceyhun Cam

Havayolu Pazarlamasına Giriş

Liste Fiyatı : 108,00TL
İndirimli Fiyat : 91,80TL
Kazancınız : 16,20TL
Taksitli fiyat : 3 x 30,60TL
Havale/EFT ile : 89,96TL
%15
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786050370317
60703
Havayolu Pazarlamasına Giriş
Havayolu Pazarlamasına Giriş
91.80

Geçtiğimiz yüzyılda akademi ve iş dünyasında yaşanılan gelişmeler bir bilim dalı olarak pazarlamada da değişiklikleri beraberinde getirmiştir. Müşteri istek ve ihtiyaçlarının sürekli değiştiği ve değişmeye devam edeceği rekabet koşullarında pazarlama literatürünün yeniden incelenmesinin vakti gelmiştir. Klasik pazarlama anlayışının yerini modern pazarlamaya bıraktığı bu değişim sürecinde; ürün ve hizmetler kalite ve özellik olarak birbirine daha çok benzemiş; işletmeler sunum, paketleme, mesaj, imaj, satış öncesi ve sonrası hizmetler gibi soyut değerlere yönelmişlerdir.

Havayolu bazında düşünüldüğünde ise çok sayıda rakibin homojen ürünleri sunduğu görülürken; işletmelerin fark yaratacak detaylara inmesi müşteri istek ve ihtiyaçlarını pazarlama açısından doğru okuyup yorumlamaya bağlıdır. Bugün havayolu işletmeleri geçmişte başarı sağlayan uygulamalardan uzaklaşıp, süreci kontrol edebilecekleri yeni değişkenlere odaklanmalı ve müşterileriyle güçlü ve yaratıcı iletişim kuracak bir marka yaratmalıdırlar.

Havayolu pazarlamasıyla uğraşan ve havayolu pazarlamasını düşünen herkese referans bir giriş kaynağı oluşturacak bu kitapta, Stephen Shaw ve Philip Kotler temelli yaklaşımlarla pazarlama literatürü havayolu sektörüne uyarlanarak sunulmuştur.

  • Açıklama
    • Geçtiğimiz yüzyılda akademi ve iş dünyasında yaşanılan gelişmeler bir bilim dalı olarak pazarlamada da değişiklikleri beraberinde getirmiştir. Müşteri istek ve ihtiyaçlarının sürekli değiştiği ve değişmeye devam edeceği rekabet koşullarında pazarlama literatürünün yeniden incelenmesinin vakti gelmiştir. Klasik pazarlama anlayışının yerini modern pazarlamaya bıraktığı bu değişim sürecinde; ürün ve hizmetler kalite ve özellik olarak birbirine daha çok benzemiş; işletmeler sunum, paketleme, mesaj, imaj, satış öncesi ve sonrası hizmetler gibi soyut değerlere yönelmişlerdir.

      Havayolu bazında düşünüldüğünde ise çok sayıda rakibin homojen ürünleri sunduğu görülürken; işletmelerin fark yaratacak detaylara inmesi müşteri istek ve ihtiyaçlarını pazarlama açısından doğru okuyup yorumlamaya bağlıdır. Bugün havayolu işletmeleri geçmişte başarı sağlayan uygulamalardan uzaklaşıp, süreci kontrol edebilecekleri yeni değişkenlere odaklanmalı ve müşterileriyle güçlü ve yaratıcı iletişim kuracak bir marka yaratmalıdırlar.

      Havayolu pazarlamasıyla uğraşan ve havayolu pazarlamasını düşünen herkese referans bir giriş kaynağı oluşturacak bu kitapta, Stephen Shaw ve Philip Kotler temelli yaklaşımlarla pazarlama literatürü havayolu sektörüne uyarlanarak sunulmuştur.

      Stok Kodu
      :
      9786050370317
      Boyut
      :
      16x23.5
      Sayfa Sayısı
      :
      134
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2019
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      91,80   
      91,80   
      2
      45,90   
      91,80   
      3
      30,60   
      91,80   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      91,80   
      91,80   
      2
      45,90   
      91,80   
      3
      30,60   
      91,80   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      91,80   
      91,80   
      2
      45,90   
      91,80   
      3
      30,60   
      91,80   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      91,80   
      91,80   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat