Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı Gonca Yıldırım

İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı

Liste Fiyatı : 179,50TL
İndirimli Fiyat : 161,55TL
Kazancınız : 17,95TL
Havale/EFT ile : 158,32TL
9786052422298
95359
İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı
İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı
161.55

Halkla ilişkilerin temel görev ve sorumluluklarının başında çeşitli amaçlar için bir dizi farklı metinler yazmak gelir. Yazılan her metin, hedef kitlelerin düşünce, tutum ve davranışlarını etkilemek ve değiştirmek, ikna etmek, onları bilgilendirmek, eğitmek ya da eğlendirmek gibi çeşitli amaçlara hizmet eder. Bu çalışmada halkla ilişkilerin temel araçlarından olan yazılı-basılı-görsel ve dijital medyaya uygun metinlerin biçimsel ve içeriksel olarak nasıl yazılması gerektiği örneklerle detaylı olarak anlatılmaktadır.

Bu kitapta, ikna odaklı halkla ilişkiler yazarlığının önemi, amacı ve süreçlerinin yanı sıra, kurum içi ve kurumlar arası resmi, ticari ve özel yazışma kuralları örnekler ile anlatılmaktadır. Sonraki bölümlerde halkla ilişkiler-medya ilişkisi ve haber yazım kurallarından bahsedilmekte; geleneksel ve dijital medya organlarına yönelik hazırlanacak basın bülteni, sosyal medyada içerik hazırlama ve içerik yönetimi gibi konular örneklerle açıklanmaktadır. Ayrıca, dijital ve geleneksel olarak hazırlanan diğer basılı malzemelerin yazım ve hazırlanma kuralları detaylı şekilde yer almaktadır. Konuyla ilgili çok az sayıda eser olması nedeniyle, bu kitap bu meslekte çalışmaya başlayan genç halkla ilişkiler profesyonelleri ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler ve için önemli bir kaynak niteliğindedir.

  • Açıklama
    • Halkla ilişkilerin temel görev ve sorumluluklarının başında çeşitli amaçlar için bir dizi farklı metinler yazmak gelir. Yazılan her metin, hedef kitlelerin düşünce, tutum ve davranışlarını etkilemek ve değiştirmek, ikna etmek, onları bilgilendirmek, eğitmek ya da eğlendirmek gibi çeşitli amaçlara hizmet eder. Bu çalışmada halkla ilişkilerin temel araçlarından olan yazılı-basılı-görsel ve dijital medyaya uygun metinlerin biçimsel ve içeriksel olarak nasıl yazılması gerektiği örneklerle detaylı olarak anlatılmaktadır.

      Bu kitapta, ikna odaklı halkla ilişkiler yazarlığının önemi, amacı ve süreçlerinin yanı sıra, kurum içi ve kurumlar arası resmi, ticari ve özel yazışma kuralları örnekler ile anlatılmaktadır. Sonraki bölümlerde halkla ilişkiler-medya ilişkisi ve haber yazım kurallarından bahsedilmekte; geleneksel ve dijital medya organlarına yönelik hazırlanacak basın bülteni, sosyal medyada içerik hazırlama ve içerik yönetimi gibi konular örneklerle açıklanmaktadır. Ayrıca, dijital ve geleneksel olarak hazırlanan diğer basılı malzemelerin yazım ve hazırlanma kuralları detaylı şekilde yer almaktadır. Konuyla ilgili çok az sayıda eser olması nedeniyle, bu kitap bu meslekte çalışmaya başlayan genç halkla ilişkiler profesyonelleri ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler ve için önemli bir kaynak niteliğindedir.

      Stok Kodu
      :
      9786052422298
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      262
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat