Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
İletişim Medya, - Nobel Bilimsel Eserler - Başarılı Reklamların DNA’sı

Başarılı Reklamların DNA’sıTüketici Zihnine Bilimsel Yolculuk

Liste Fiyatı : 200,00TL
İndirimli Fiyat : 160,00TL
Kazancınız : 40,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,33TL
Havale/EFT ile : 156,80TL
9786253764739
151477
Başarılı Reklamların DNA’sı
Başarılı Reklamların DNA’sı Tüketici Zihnine Bilimsel Yolculuk
160.00

Reklamcılığın geleceğine bilimsel bir perspektifle ışık tutan Başarılı Reklamların DNA’sı, tüketici davranışlarını anlamaya yönelik yenilikçi yaklaşımlar sunuyor. Göz takibi gibi dijital çağın en ileri teknolojilerini kullanarak reklamların tüketici üzerindeki etkisini objektif bir şekilde analiz eden bu eser, hem akademik literatüre hem de sektöre değerli katkılar sağlıyor.
Bilişim teknolojilerinin reklamcılıkta nasıl dönüştürücü bir rol oynadığına odaklanan kitap, ödüllü "çoklu perakende" reklamlarının incelenmesiyle etkili reklam stratejilerinin temel unsurlarını ortaya koyuyor. Abartı, samimiyet, güven ve mizah gibi unsurların reklam beğenisindeki rolü detaylı bir şekilde ele alınarak hem araştırmacılara hem de sektör profesyonellerine pratik içgörüler sunuluyor.
Reklamcılık, pazarlama ve bilişim alanlarına ilgi duyan herkesi, tüketici zihninde iz bırakan bir öğrenme yolculuğuna davet eden bu eser; bilim ve yaratıcılığı bir araya getirerek reklam dünyasında yeni ufuklar açıyor.

  • Açıklama
    • Reklamcılığın geleceğine bilimsel bir perspektifle ışık tutan Başarılı Reklamların DNA’sı, tüketici davranışlarını anlamaya yönelik yenilikçi yaklaşımlar sunuyor. Göz takibi gibi dijital çağın en ileri teknolojilerini kullanarak reklamların tüketici üzerindeki etkisini objektif bir şekilde analiz eden bu eser, hem akademik literatüre hem de sektöre değerli katkılar sağlıyor.
      Bilişim teknolojilerinin reklamcılıkta nasıl dönüştürücü bir rol oynadığına odaklanan kitap, ödüllü "çoklu perakende" reklamlarının incelenmesiyle etkili reklam stratejilerinin temel unsurlarını ortaya koyuyor. Abartı, samimiyet, güven ve mizah gibi unsurların reklam beğenisindeki rolü detaylı bir şekilde ele alınarak hem araştırmacılara hem de sektör profesyonellerine pratik içgörüler sunuluyor.
      Reklamcılık, pazarlama ve bilişim alanlarına ilgi duyan herkesi, tüketici zihninde iz bırakan bir öğrenme yolculuğuna davet eden bu eser; bilim ve yaratıcılığı bir araya getirerek reklam dünyasında yeni ufuklar açıyor.

      Stok Kodu
      :
      9786253764739
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      140
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2025 Eylül
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat