Yoksulluk ve Tüketim
Yoksul tüketiciler düşük alım güçleri, aşırı fiyat odaklı olmaları, krediye erişimlerinin sınırlı olması vb. nedenlerden ötürü pazarlamacılar için "riskli" ve "kârsız" bir pazardır. Ancak bu yaklaşım, bazı fırsatların gözden kaçırılmasına yol açabilir. Bu kitap, bu durumu sorgulayarak, yoksul tüketicilerin karar verme süreçlerini, alışveriş alışkanlıklarını ve tüketim kalıplarını anlamaya yönelik bir çerçeve sunmayı hedeflemektedir. Umuyoruz ki okuyucuların yoksulluk ve tüketim arasındaki ilişkiyi anlamalarına yardımcı olur ve pazarlama alanında yeni tartışmalara kapı açar.
- Açıklama
Yoksul tüketiciler düşük alım güçleri, aşırı fiyat odaklı olmaları, krediye erişimlerinin sınırlı olması vb. nedenlerden ötürü pazarlamacılar için "riskli" ve "kârsız" bir pazardır. Ancak bu yaklaşım, bazı fırsatların gözden kaçırılmasına yol açabilir. Bu kitap, bu durumu sorgulayarak, yoksul tüketicilerin karar verme süreçlerini, alışveriş alışkanlıklarını ve tüketim kalıplarını anlamaya yönelik bir çerçeve sunmayı hedeflemektedir. Umuyoruz ki okuyucuların yoksulluk ve tüketim arasındaki ilişkiyi anlamalarına yardımcı olur ve pazarlama alanında yeni tartışmalara kapı açar.
Stok Kodu:9786064989218Boyut:14x20Sayfa Sayısı:157Basım Yeri:Ankara
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim315,00315,002157,50315,003105,00315,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim315,00315,002157,50315,003105,00315,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim315,00315,002157,50315,003105,00315,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim315,00315,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
