Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%45
KR Akademi 2024 KPSS Eğitim Bilimleri Defterleri (2 Cilt) Hüseyin Küçü

KR Akademi 2024 KPSS Eğitim Bilimleri Defterleri (2 Cilt)

Liste Fiyatı : 350,00TL
İndirimli Fiyat : 192,50TL
Kazancınız : 157,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 64,17TL
Havale/EFT ile : 188,65TL
%45
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786257628976
72037
KR Akademi 2024 KPSS Eğitim Bilimleri Defterleri (2 Cilt)
KR Akademi 2024 KPSS Eğitim Bilimleri Defterleri (2 Cilt)
192.50

ÖSYM ODAKLI, GÜNCEL, PRATİK KAYNAK ARAYANLAR İÇİN:

ÖSYM’nin Eğitim Bilimlerindeki son güncellemeleri ve yeni soru tarzına göre sizi en kısa sürede eksiksiz olarak sınava hazırlayacak. Her konu ardından Ünite Etkinlikleri ile konu ları taramanız hedeflenmiştir.

2 ciltten oluşan defterler renkli baskı ve pratik anlatımıyla kısa sürede tüm konulara sıkılmadan hazırlanacağınız şekilde hazırlandı.

 

ÖSYM’nin Eğitim Bilimlerindeki son güncellemeleri ve yeni soru tarzına göre sizi en kısa sürede eksiksiz olarak sınava hazırlayacak. Her konu ardından Ünite Etkinlikleri ile konu ları taramanız hedeflenmiştir.

2 ciltten oluşan defterler renkli baskı ve pratik anlatımıyla kısa sürede tüm konulara sıkılmadan hazırlanacağınız şekilde hazırlandı.

 

EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERLERİ NEYİ NASIL ÖZETLEDİ:

Detaylardan arındırılmış, akıcı ve keyifli eğitim bilimleri defterlerimizin içeriği aşağıdaki gibidir:

Değerli öğretmen arkadaşlarım,

KR Akademi Eğitim Bilimleri Not Defterleri, alanında uzman dört farklı eğitimci tarafından

kaleme alınmıştır.

Mesleki tecrübelerini ve şehirden şehire dolaşarak tahtaya yansıttıkları birikimlerini

kağıda dökmüşlerdir. Elinizdeki çalışmada sınav formatını yakalamayı ve sizleri gereksiz

bilgi yükünden kurtarmayı amaçlamışlardır.

Defterlerimiz, detaylı konu anlatımlı kitaplardan ziyade “Az zamanda çok iş başarmak”

gayesi ile oluşturulmuş ders notu niteliğindedir.

Kaynağımızın genel hatlarına baktığımızda ilk olarak ön hazırlık kapsamında kavramlar

sözlüğü oluşturulmuş, akışımızda bu kavramların ayrıntıları verilerek konu bütünlüğü sağlanmıştır.

Oluşturulan her bölüm için sınav analizi yapılmış, ÖSYM’nin üzerinde durduğu tanımlar

ve soru tipleri için siz öğretmenlerimin bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

Ders notumuzda, birbiri ile sıkça karıştırılan kavramlar için tablolu ve kıyaslı ifadelere

yer verilmiş, adeta sizlerle konuşurmuşçasına bu durumlar için keskin ayrımlar

yapabilmeniz önemsenmiştir. Bu plan dahilinde “Dikkat, Uyarı, Mutlaka Bil...” gibi

başlıklarla sizlerin öncelikli çalışması gereken konular ayrıca vurgulanmıştır.

Ölçülemeyen özellik geliştirilemez ilkesi kapsamında her dersin sonuna “Ünite Sonu Etkinlikleri” konulmuştur. Etkinlikler sayesinde düzeyinizi belirlemeniz ve konu tekrarı yapmış olmanız hedeflenmiştir.

Bu titiz, özverili ve pragmatik çalışmalarından dolayı Aslan Soner, Serdar Kaya, Hüseyin

Küçüksubaşı ve Bülent Hocamıza teşekkürü borç biliriz.

Defterlerimizin, siz değerli öğretmenlerimiz tarafından istifade edilmesini umarak en

kısa zamanda atanmanızı temenni ederiz...

Editör

Elif ERYILMAZ


KİTAPTA HANGİ BAŞLIKLAR VAR

EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERİ 1. CİLT


GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

  1. Bölüm Gelişim Psikolojisine Giriş
  2. Bölüm Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
  3. Bölüm Kişilik Gelişimi
  4. Bölüm Bilişsel Gelişim
  5. Bölüm Ahlak Gelişimi
  6. Bölüm Dil Gelişimi
  7. Bölüm Ekstra Konular


ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

  1. Bölüm Öğrenme Nedir? Öğrenmeyi Etkileyen Unsurlar Nelerdir?
  2. Bölüm Klasik Koşullanma (Pavlov)
  3. Bölüm Bitişik Kuramlar (Watson – Guthrie)
  4. Bölüm Edimsel Koşullanma (Skinner)
  5. Bölüm Bağlaşımcı Kuram (Thorndike)
  6. Bölüm İşaret Öğrenme (Tolman)
  7. Bölüm Sosyal Öğrenme – Modelden Öğrenme (Bandura)
  8. Bölüm Bilgiyi İşleme Kuramı (Gagne)
  9. Bölüm Gestalt Öğrenme (Köhler – Koffka – Wertheimer)


REHBERLİK

  1. Bölüm Çağdaş Eğitim ve Rehberlik
  2. Bölüm Rehberlik Türleri
  3. Bölüm Okullarda Sunulan Rehberlik Hizmetleri
  4. Bölüm Bireyi Tanıma Teknikleri
  5. Bölüm Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Örgütlenmesi

 

EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERİ 2. CİLT

PROGRAM GELİŞTİRME

  1. Bölüm Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
  2. Bölüm Eğitim Programı ve Program Türleri
  3. Bölüm Program Geliştirmenin Temelleri
  4. Bölüm Program Tasarımı Yaklaşımları
  5. Bölüm Program Geliştirme Süreci
  6. Bölüm Hedefler (Kazanımlar)
  7. Bölüm İçerik (Kapsam, Tema)
  8. Bölüm Eğitim Durumları (Öğrenme - Öğretme Süreçleri)
  9. Bölüm Sınama Durumları ve Program Geliştirme Süreci
  10. Bölüm Türk Millî Eğitim Sistemi ve Millî Eğitim Temel Kanunu


SINIF YÖNETİMİ 


MATERYAL TASARIMI


ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

  1. Bölüm Öğretim İlkeleri
  2. Bölüm Düşünme Becerileri
  3. Bölüm Öğrenme - Öğretme Modelleri
  4. Bölüm Öğretim Stratejileri
  5. Bölüm Öğretim Yöntemleri
  6. Bölüm Öğretim Teknikleri


ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

  1. Bölüm Temel Kavramlar
  2. Bölüm Bir Ölçme Aracında Bulunması Gereken Özellikler
  3. Bölüm İstatistik
  4. Bölüm Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları
  • Açıklama
    • ÖSYM ODAKLI, GÜNCEL, PRATİK KAYNAK ARAYANLAR İÇİN:

      ÖSYM’nin Eğitim Bilimlerindeki son güncellemeleri ve yeni soru tarzına göre sizi en kısa sürede eksiksiz olarak sınava hazırlayacak. Her konu ardından Ünite Etkinlikleri ile konu ları taramanız hedeflenmiştir.

      2 ciltten oluşan defterler renkli baskı ve pratik anlatımıyla kısa sürede tüm konulara sıkılmadan hazırlanacağınız şekilde hazırlandı.

       

      ÖSYM’nin Eğitim Bilimlerindeki son güncellemeleri ve yeni soru tarzına göre sizi en kısa sürede eksiksiz olarak sınava hazırlayacak. Her konu ardından Ünite Etkinlikleri ile konu ları taramanız hedeflenmiştir.

      2 ciltten oluşan defterler renkli baskı ve pratik anlatımıyla kısa sürede tüm konulara sıkılmadan hazırlanacağınız şekilde hazırlandı.

       

      EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERLERİ NEYİ NASIL ÖZETLEDİ:

      Detaylardan arındırılmış, akıcı ve keyifli eğitim bilimleri defterlerimizin içeriği aşağıdaki gibidir:

      Değerli öğretmen arkadaşlarım,

      KR Akademi Eğitim Bilimleri Not Defterleri, alanında uzman dört farklı eğitimci tarafından

      kaleme alınmıştır.

      Mesleki tecrübelerini ve şehirden şehire dolaşarak tahtaya yansıttıkları birikimlerini

      kağıda dökmüşlerdir. Elinizdeki çalışmada sınav formatını yakalamayı ve sizleri gereksiz

      bilgi yükünden kurtarmayı amaçlamışlardır.

      Defterlerimiz, detaylı konu anlatımlı kitaplardan ziyade “Az zamanda çok iş başarmak”

      gayesi ile oluşturulmuş ders notu niteliğindedir.

      Kaynağımızın genel hatlarına baktığımızda ilk olarak ön hazırlık kapsamında kavramlar

      sözlüğü oluşturulmuş, akışımızda bu kavramların ayrıntıları verilerek konu bütünlüğü sağlanmıştır.

      Oluşturulan her bölüm için sınav analizi yapılmış, ÖSYM’nin üzerinde durduğu tanımlar

      ve soru tipleri için siz öğretmenlerimin bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

      Ders notumuzda, birbiri ile sıkça karıştırılan kavramlar için tablolu ve kıyaslı ifadelere

      yer verilmiş, adeta sizlerle konuşurmuşçasına bu durumlar için keskin ayrımlar

      yapabilmeniz önemsenmiştir. Bu plan dahilinde “Dikkat, Uyarı, Mutlaka Bil...” gibi

      başlıklarla sizlerin öncelikli çalışması gereken konular ayrıca vurgulanmıştır.

      Ölçülemeyen özellik geliştirilemez ilkesi kapsamında her dersin sonuna “Ünite Sonu Etkinlikleri” konulmuştur. Etkinlikler sayesinde düzeyinizi belirlemeniz ve konu tekrarı yapmış olmanız hedeflenmiştir.

      Bu titiz, özverili ve pragmatik çalışmalarından dolayı Aslan Soner, Serdar Kaya, Hüseyin

      Küçüksubaşı ve Bülent Hocamıza teşekkürü borç biliriz.

      Defterlerimizin, siz değerli öğretmenlerimiz tarafından istifade edilmesini umarak en

      kısa zamanda atanmanızı temenni ederiz...

      Editör

      Elif ERYILMAZ


      KİTAPTA HANGİ BAŞLIKLAR VAR

      EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERİ 1. CİLT


      GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

      1. Bölüm Gelişim Psikolojisine Giriş
      2. Bölüm Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
      3. Bölüm Kişilik Gelişimi
      4. Bölüm Bilişsel Gelişim
      5. Bölüm Ahlak Gelişimi
      6. Bölüm Dil Gelişimi
      7. Bölüm Ekstra Konular


      ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

      1. Bölüm Öğrenme Nedir? Öğrenmeyi Etkileyen Unsurlar Nelerdir?
      2. Bölüm Klasik Koşullanma (Pavlov)
      3. Bölüm Bitişik Kuramlar (Watson – Guthrie)
      4. Bölüm Edimsel Koşullanma (Skinner)
      5. Bölüm Bağlaşımcı Kuram (Thorndike)
      6. Bölüm İşaret Öğrenme (Tolman)
      7. Bölüm Sosyal Öğrenme – Modelden Öğrenme (Bandura)
      8. Bölüm Bilgiyi İşleme Kuramı (Gagne)
      9. Bölüm Gestalt Öğrenme (Köhler – Koffka – Wertheimer)


      REHBERLİK

      1. Bölüm Çağdaş Eğitim ve Rehberlik
      2. Bölüm Rehberlik Türleri
      3. Bölüm Okullarda Sunulan Rehberlik Hizmetleri
      4. Bölüm Bireyi Tanıma Teknikleri
      5. Bölüm Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Örgütlenmesi

       

      EĞİTİM BİLİMLERİ DEFTERİ 2. CİLT

      PROGRAM GELİŞTİRME

      1. Bölüm Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
      2. Bölüm Eğitim Programı ve Program Türleri
      3. Bölüm Program Geliştirmenin Temelleri
      4. Bölüm Program Tasarımı Yaklaşımları
      5. Bölüm Program Geliştirme Süreci
      6. Bölüm Hedefler (Kazanımlar)
      7. Bölüm İçerik (Kapsam, Tema)
      8. Bölüm Eğitim Durumları (Öğrenme - Öğretme Süreçleri)
      9. Bölüm Sınama Durumları ve Program Geliştirme Süreci
      10. Bölüm Türk Millî Eğitim Sistemi ve Millî Eğitim Temel Kanunu


      SINIF YÖNETİMİ 


      MATERYAL TASARIMI


      ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

      1. Bölüm Öğretim İlkeleri
      2. Bölüm Düşünme Becerileri
      3. Bölüm Öğrenme - Öğretme Modelleri
      4. Bölüm Öğretim Stratejileri
      5. Bölüm Öğretim Yöntemleri
      6. Bölüm Öğretim Teknikleri


      ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

      1. Bölüm Temel Kavramlar
      2. Bölüm Bir Ölçme Aracında Bulunması Gereken Özellikler
      3. Bölüm İstatistik
      4. Bölüm Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları
      Stok Kodu
      :
      9786257628976
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      456
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      192,50   
      192,50   
      2
      96,25   
      192,50   
      3
      64,17   
      192,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      192,50   
      192,50   
      2
      96,25   
      192,50   
      3
      64,17   
      192,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      192,50   
      192,50   
      2
      96,25   
      192,50   
      3
      64,17   
      192,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      192,50   
      192,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat