Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Bir STEM Yaklaşımı Ramazan Gürbüz

Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası BakışBir STEM Yaklaşımı

Liste Fiyatı : 144,00TL
İndirimli Fiyat : 122,40TL
Kazancınız : 21,60TL
Taksitli fiyat : 3 x 40,80TL
Havale/EFT ile : 119,95TL
%15
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786052414712
56846
Bir STEM Yaklaşımı
Bir STEM Yaklaşımı Matematiksel Modellemeye Disiplinler Arası Bakış
122.40
2023 Eğitim Vizyon Belgesi’nde belirtilen hedeflerden üç tanesinin bu kitabın içeriğiyle doğrudan ilişkili olduğu söylenebilir. Bu hedefler; 21. yüzyıl becerilerini öğrencilere kazandırmak, disiplinler arası yaklaşımlarla öğrencileri yeniliğe açık bireyler olarak eğitmek ve bu değişimi sağlayacak donanıma sahip öğretmenleri yetiştirmek. TÜBİTAK’ın desteklediği 117K169 nolu “Matematiksel Modelleme Yoluyla Bir Öğrenme Ortamının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi: Disiplinler Arası Geçiş” projesi de bu hedefleri gerçekleştirmeye yönelik olarak yürütülmektedir. Elinizdeki kitap bu projenin bir ürünü olarak ortaya çıkmıştır.

Bu kitaptaki amacımız matematiksel modellemeyi sadece matematik disiplini açısından ele almak değil, STEM yaklaşımına geçiş için bir araç olarak kullanmak ve böylece disiplinler arası bir yaklaşım ortaya koymaktır. Burada tanımladığımız “Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme [DMM]” kavramı matematik ile diğer STEM disiplinlerinden (Fen Bilimleri, Teknoloji ve Mühendislik) en az birini içermektedir. Bu kitabın I. Kısmında matematiksel modellemenin genel özellikleri, tarihsel gelişimi ve eğitim-öğretim programlarındaki yerinin yanı sıra, matematiksel modellemeyle ilgili farklı yaklaşımlar, matematiksel modelleme süreci ve modelleme yeterlikleri derinlemesine tartışılmıştır. Ayrıca, disiplinler arası matematiksel modelleme anlayışı da açıklanmıştır. Kitabın II. Kısmında matematik ve fen bilimleri alanında etkinlik kavramı tanıtılmış, bir etkinlik olarak matematiksel modelleme kavramı tartışılmış ve disiplinler arası yaklaşım ve öğrencilere sunduğu fırsatlar üzerinde durulmuştur. Bu kısımda ayrıca matematiksel modelleme etkinliklerinin özellikleri ve bu etkinliklerin sınıfta etkili bir şekilde uygulanabilmesi için gerekli öğretmen bilgi ve becerilerinin ortaya konulması amaçlanmıştır. Kitabın III. Kısmında ise, proje ekibimiz ve projeye katılan matematik ve fen bilimleri öğretmenleri tarafından oluşturulan etkinlikler sunulmuştur. Bu kitabın hedef kitlesi, Matematik ve Fen Bilimleri araştırmacıları, öğretmenleri,öğretmen adayları ve program geliştiricilerdir.

  • Açıklama
    • 2023 Eğitim Vizyon Belgesi’nde belirtilen hedeflerden üç tanesinin bu kitabın içeriğiyle doğrudan ilişkili olduğu söylenebilir. Bu hedefler; 21. yüzyıl becerilerini öğrencilere kazandırmak, disiplinler arası yaklaşımlarla öğrencileri yeniliğe açık bireyler olarak eğitmek ve bu değişimi sağlayacak donanıma sahip öğretmenleri yetiştirmek. TÜBİTAK’ın desteklediği 117K169 nolu “Matematiksel Modelleme Yoluyla Bir Öğrenme Ortamının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi: Disiplinler Arası Geçiş” projesi de bu hedefleri gerçekleştirmeye yönelik olarak yürütülmektedir. Elinizdeki kitap bu projenin bir ürünü olarak ortaya çıkmıştır.

      Bu kitaptaki amacımız matematiksel modellemeyi sadece matematik disiplini açısından ele almak değil, STEM yaklaşımına geçiş için bir araç olarak kullanmak ve böylece disiplinler arası bir yaklaşım ortaya koymaktır. Burada tanımladığımız “Disiplinler Arası Matematiksel Modelleme [DMM]” kavramı matematik ile diğer STEM disiplinlerinden (Fen Bilimleri, Teknoloji ve Mühendislik) en az birini içermektedir. Bu kitabın I. Kısmında matematiksel modellemenin genel özellikleri, tarihsel gelişimi ve eğitim-öğretim programlarındaki yerinin yanı sıra, matematiksel modellemeyle ilgili farklı yaklaşımlar, matematiksel modelleme süreci ve modelleme yeterlikleri derinlemesine tartışılmıştır. Ayrıca, disiplinler arası matematiksel modelleme anlayışı da açıklanmıştır. Kitabın II. Kısmında matematik ve fen bilimleri alanında etkinlik kavramı tanıtılmış, bir etkinlik olarak matematiksel modelleme kavramı tartışılmış ve disiplinler arası yaklaşım ve öğrencilere sunduğu fırsatlar üzerinde durulmuştur. Bu kısımda ayrıca matematiksel modelleme etkinliklerinin özellikleri ve bu etkinliklerin sınıfta etkili bir şekilde uygulanabilmesi için gerekli öğretmen bilgi ve becerilerinin ortaya konulması amaçlanmıştır. Kitabın III. Kısmında ise, proje ekibimiz ve projeye katılan matematik ve fen bilimleri öğretmenleri tarafından oluşturulan etkinlikler sunulmuştur. Bu kitabın hedef kitlesi, Matematik ve Fen Bilimleri araştırmacıları, öğretmenleri,öğretmen adayları ve program geliştiricilerdir.

      Stok Kodu
      :
      9786052414712
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      184
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      4
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,40   
      122,40   
      2
      61,20   
      122,40   
      3
      40,80   
      122,40   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,40   
      122,40   
      2
      61,20   
      122,40   
      3
      40,80   
      122,40   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,40   
      122,40   
      2
      61,20   
      122,40   
      3
      40,80   
      122,40   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,40   
      122,40   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat