Hizmet AtölyesiHizmet Mühendisliği El Kitabı
Kitabın Açıklaması
Günümüzde birçok şirket için endüstriyel hizmetler sunmak, rekabet gücünü korumanın ve başarılı iş modelleri oluşturmanın anahtarıdır. Ancak, uygulamada hizmetler çoğu zaman sistematik bir yöntem izlenmeden, plansız veya ihtiyaca göre geliştirilir.
"Hizmet Atölyesi" kitabı, şirketlerin bu durumu değiştirmesini ve endüstriyel hizmetleri sistematik bir şekilde ürünleştirmesini sağlayan, 11 adımdan oluşan kanıtlanmış bir süreç sunar.
Kitap, hizmet mühendisliği sürecini metodolojik ilkelerle ele alır; planlamadan hizmetlerin başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesine kadar tüm adımları ayrıntılı olarak açıklar. Her bir adımın sonunda, okuyucunun konuyu pekiştirmesi için alıştırmalar ve çözüm önerileri bulunmaktadır.
Bu el kitabı, hem şirketlerde hizmet geliştirme ve yönetimiyle ilgilenen profesyonellere hem de hizmet geliştirme alanında eğitim veren ve eğitim görenlere yöneliktir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Stratejik İş Yönelimi
.
Müşteri Entegrasyonu ve Müşteri Yönetimi
.
Hizmetlerin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
.
Hizmetler İçin Gereksinim Analizi
.
Hizmetlerin Tasarlanması
.
Hizmetlerin Hayata Geçirilmesi
.
Hizmetlerin Pazara Sunulması
.
Hizmetlerin Finansal Kontrolü
.
Hizmetler İçin Kalite Yönetimi
.
7p İle Hizmetlere Yönelik Pazarlama Modeli
.
Dijital Dönüşümde Hizmetler – Gelecek Perspektifi
.
Sürdürülebilir İş Modelleri
- Açıklama
Kitabın Açıklaması
Günümüzde birçok şirket için endüstriyel hizmetler sunmak, rekabet gücünü korumanın ve başarılı iş modelleri oluşturmanın anahtarıdır. Ancak, uygulamada hizmetler çoğu zaman sistematik bir yöntem izlenmeden, plansız veya ihtiyaca göre geliştirilir.
"Hizmet Atölyesi" kitabı, şirketlerin bu durumu değiştirmesini ve endüstriyel hizmetleri sistematik bir şekilde ürünleştirmesini sağlayan, 11 adımdan oluşan kanıtlanmış bir süreç sunar.
Kitap, hizmet mühendisliği sürecini metodolojik ilkelerle ele alır; planlamadan hizmetlerin başarılı bir şekilde piyasaya sürülmesine kadar tüm adımları ayrıntılı olarak açıklar. Her bir adımın sonunda, okuyucunun konuyu pekiştirmesi için alıştırmalar ve çözüm önerileri bulunmaktadır.
Bu el kitabı, hem şirketlerde hizmet geliştirme ve yönetimiyle ilgilenen profesyonellere hem de hizmet geliştirme alanında eğitim veren ve eğitim görenlere yöneliktir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Stratejik İş Yönelimi
.
Müşteri Entegrasyonu ve Müşteri Yönetimi
.
Hizmetlerin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
.
Hizmetler İçin Gereksinim Analizi
.
Hizmetlerin Tasarlanması
.
Hizmetlerin Hayata Geçirilmesi
.
Hizmetlerin Pazara Sunulması
.
Hizmetlerin Finansal Kontrolü
.
Hizmetler İçin Kalite Yönetimi
.
7p İle Hizmetlere Yönelik Pazarlama Modeli
.
Dijital Dönüşümde Hizmetler – Gelecek Perspektifi
.
Sürdürülebilir İş ModelleriStok Kodu:9786253814885Boyut:16x24Sayfa Sayısı:358Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2025 Kasım
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002198,00396,003132,00396,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim396,00396,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
