Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Nöropazarlama Selçuk Köylüoğlu

NöropazarlamaDavranışsal Deneylerle Reklamın Tüketici Üzerindeki Etkisi

Liste Fiyatı : 289,00TL
İndirimli Fiyat : 245,65TL
Kazancınız : 43,35TL
Taksitli fiyat : 3 x 81,88TL
Havale/EFT ile : 240,74TL
%15
Temin süresi 3 iş günüdür.
9789752475649
121798
Nöropazarlama
Nöropazarlama Davranışsal Deneylerle Reklamın Tüketici Üzerindeki Etkisi
245.65

Tarım toplumundan endüstriyel topluma geçen tüketiciler, değişen yaşam şartları ve zengin ürün seçenekleri, ezber bozan bir nitelikte veya geleneksel perspektifin ötesinde, pazarlama anlayışında radikal değişimlerin yaşanmasını gerekli kılmıştır. Bu doğrultuda işletmeler, artık böylesi bir ortamda insan istek ve ihtiyaçlarını belirlerken daha az yanılma payı ile hareket etmek, hedefi tam on ikiden vurmak ve kavramsal bakış açısıyla pazarda stratejik rekabet üstünlüğünü yakalamak istemektedirler. Takdir edilmelidir ki, bu özelliklere sahip olabilmek ve devlerin arasında uzun vadede değerini katlayarak hayatta kalabilmek, her an inovatif bir değişimin yaşandığı söz konusu piyasa şartlarında geleneksel yöntemlerle sağlanabilen bir başarının temsili olamaz. Buradan hareketle, değişim rüzgarlarının hiç dinmediği piyasa şartlarında yer alan pazarlama uzmanları artık tüketicilerin aklından geçenleri, karar verirken dikkate aldıkları dinamikleri ve davranışlarının sırlarını gerçekten öğrenmek istiyorlarsa, beyin ve beden korelasyonu altında yatan bilinçdışı unsurları da hesaba katmalıdırlar. Bahsi geçen gerekçe doğrultusunda, bilimsel veri ve istatistiki hesaplamalar çerçevesinde çeşitli ölçme teknikleri kullanarak, ütopyadan uzak, realitesi yüksek bir çalışma alanı olan ve bu doğrultuda öngörülerde bulunarak futuristik bir nitelik sergileyen, pazarlama ile bilimin baştan çıkarıcı evliliğinin yanı sıra insan beynine açılan bir pencere olan nöropazarlama, pazarlama araştırmalarının içine bilimi karıştırarak bu bilmeceyi çözmeye çalışıyor. Karmaşık bir biyolojik yapıya sahip olan bireylerin, akıllarıyla olduğu kadar duygularıyla da hareket etmeleri, rasyonaliteden uzaklaşmalarına neden olmaktadır sorunsalı üzerinde odaklanan nöropazarlama alanındaki bu kitapta; nöropazarlama, geleneksel pazarlama anlayışıyla kıyaslanarak geniş kapsam ve ayrıntısıyla ele alınmış, uygulama kısmında ise bilgi vererek potansiyel alıcıları satışçı ziyaretine hazırlayıcı bir rol oynayan reklamın ve reklam içerisinde verilen mesajların tüketiciler üzerindeki etkisi, nöropazarlama penceresinden etraflıca incelenmiştir. Birkaç boyutta ele alınan uygulamayla, konunun daha açıklayıcı olması ve sağladığı katma değerin arttırılması hedeflenmiştir.

  • Açıklama
    • Tarım toplumundan endüstriyel topluma geçen tüketiciler, değişen yaşam şartları ve zengin ürün seçenekleri, ezber bozan bir nitelikte veya geleneksel perspektifin ötesinde, pazarlama anlayışında radikal değişimlerin yaşanmasını gerekli kılmıştır. Bu doğrultuda işletmeler, artık böylesi bir ortamda insan istek ve ihtiyaçlarını belirlerken daha az yanılma payı ile hareket etmek, hedefi tam on ikiden vurmak ve kavramsal bakış açısıyla pazarda stratejik rekabet üstünlüğünü yakalamak istemektedirler. Takdir edilmelidir ki, bu özelliklere sahip olabilmek ve devlerin arasında uzun vadede değerini katlayarak hayatta kalabilmek, her an inovatif bir değişimin yaşandığı söz konusu piyasa şartlarında geleneksel yöntemlerle sağlanabilen bir başarının temsili olamaz. Buradan hareketle, değişim rüzgarlarının hiç dinmediği piyasa şartlarında yer alan pazarlama uzmanları artık tüketicilerin aklından geçenleri, karar verirken dikkate aldıkları dinamikleri ve davranışlarının sırlarını gerçekten öğrenmek istiyorlarsa, beyin ve beden korelasyonu altında yatan bilinçdışı unsurları da hesaba katmalıdırlar. Bahsi geçen gerekçe doğrultusunda, bilimsel veri ve istatistiki hesaplamalar çerçevesinde çeşitli ölçme teknikleri kullanarak, ütopyadan uzak, realitesi yüksek bir çalışma alanı olan ve bu doğrultuda öngörülerde bulunarak futuristik bir nitelik sergileyen, pazarlama ile bilimin baştan çıkarıcı evliliğinin yanı sıra insan beynine açılan bir pencere olan nöropazarlama, pazarlama araştırmalarının içine bilimi karıştırarak bu bilmeceyi çözmeye çalışıyor. Karmaşık bir biyolojik yapıya sahip olan bireylerin, akıllarıyla olduğu kadar duygularıyla da hareket etmeleri, rasyonaliteden uzaklaşmalarına neden olmaktadır sorunsalı üzerinde odaklanan nöropazarlama alanındaki bu kitapta; nöropazarlama, geleneksel pazarlama anlayışıyla kıyaslanarak geniş kapsam ve ayrıntısıyla ele alınmış, uygulama kısmında ise bilgi vererek potansiyel alıcıları satışçı ziyaretine hazırlayıcı bir rol oynayan reklamın ve reklam içerisinde verilen mesajların tüketiciler üzerindeki etkisi, nöropazarlama penceresinden etraflıca incelenmiştir. Birkaç boyutta ele alınan uygulamayla, konunun daha açıklayıcı olması ve sağladığı katma değerin arttırılması hedeflenmiştir.

      Stok Kodu
      :
      9789752475649
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      192
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      245,65   
      245,65   
      2
      122,83   
      245,65   
      3
      81,88   
      245,65   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      245,65   
      245,65   
      2
      122,83   
      245,65   
      3
      81,88   
      245,65   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      245,65   
      245,65   
      2
      122,83   
      245,65   
      3
      81,88   
      245,65   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      245,65   
      245,65   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat