Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
On İki Levha Hukuka Aykırı Reklamlar

On İki Levha Hukuka Aykırı Reklamlar

Liste Fiyatı : 25,46TL
İndirimli Fiyat : 22,91TL
Kazancınız : 2,55TL
Havale/EFT ile : 22,45TL
9786051523651
40519
On İki Levha Hukuka Aykırı Reklamlar
On İki Levha Hukuka Aykırı Reklamlar
22.91
Bugünün pazarlama dünyasının en önemli enstrümanlarından birisi reklamdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtımı, ona aşinalık kazandırılması reklamların bilinen fonksiyonudur. Görsel, yazılı veya işitsel medyadan, elektronik posta ya da sms gibi çeşitli yollarla ulaştırılan ve çoğu zaman irademiz dışında karşılaştığımız reklamlar, bu masum fonksiyonu dışında hedef kitle için bir ürün veya hizmete ihtiyaç yaratmak; onun eğilimlerini, görüş ve tutumunu değiştirmek gibi tehlikeli etkilere sahiptir. İşte bu sebeple, tüketicilerin hukuka aykırı reklamlara maruz kalmalarının engellenmesi, tüketici hukukunun önemli bir meselesi haline gelmiştir.(Tanıtım yazısı)
 
İÇİNDEKİLER
GİRİŞ
Birinci Bölüm 
REKLAM KAVRAMI 
1.1. REKLAMIN TANIMI, UNSURLARI VE TÜRLERİ
1.2. REKLAMIN HUKUKİ NİTELİĞİ
1.3. REKLAMDA KİŞİLER 
1.4. REKLAMDA SÖZLEŞME İLİŞKİLERİ
1.5. REKLAMLARA İLİŞKİN HUKUKİ MEVZUAT
1.6. REKLAMLARDA UYULMASI GEREKEN GENEL İLKELER
İkinci Bölüm 
HUKUKA AYKIRI REKLAMLAR 
2.1. HUKUKA AYKIRILIK KAVRAMI
2.2. HUKUKA AYKIRI REKLAM TÜRLERİ
Üçüncü Bölüm 
TÜKETİCİNİN HUKUKA AYKIRI REKLAMLARA KARŞI KORUNMASI 
3.1. GENEL OLARAK 
3.2. ÖZ DENETİM
3.3. BORÇLAR KANUNU ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
3.4. TTK ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
3.5. TKHK ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
3.6. REKLAMLARIN HUKUKA AYKIRILIĞINDAN SORUMLU OLANLAR
3.7. REKLAMLARDA İSPAT KÜLFETİ
SONUÇ
KAYNAKÇA
 
  • Açıklama
    • Bugünün pazarlama dünyasının en önemli enstrümanlarından birisi reklamdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtımı, ona aşinalık kazandırılması reklamların bilinen fonksiyonudur. Görsel, yazılı veya işitsel medyadan, elektronik posta ya da sms gibi çeşitli yollarla ulaştırılan ve çoğu zaman irademiz dışında karşılaştığımız reklamlar, bu masum fonksiyonu dışında hedef kitle için bir ürün veya hizmete ihtiyaç yaratmak; onun eğilimlerini, görüş ve tutumunu değiştirmek gibi tehlikeli etkilere sahiptir. İşte bu sebeple, tüketicilerin hukuka aykırı reklamlara maruz kalmalarının engellenmesi, tüketici hukukunun önemli bir meselesi haline gelmiştir.(Tanıtım yazısı)
       
      İÇİNDEKİLER
      GİRİŞ
      Birinci Bölüm 
      REKLAM KAVRAMI 
      1.1. REKLAMIN TANIMI, UNSURLARI VE TÜRLERİ
      1.2. REKLAMIN HUKUKİ NİTELİĞİ
      1.3. REKLAMDA KİŞİLER 
      1.4. REKLAMDA SÖZLEŞME İLİŞKİLERİ
      1.5. REKLAMLARA İLİŞKİN HUKUKİ MEVZUAT
      1.6. REKLAMLARDA UYULMASI GEREKEN GENEL İLKELER
      İkinci Bölüm 
      HUKUKA AYKIRI REKLAMLAR 
      2.1. HUKUKA AYKIRILIK KAVRAMI
      2.2. HUKUKA AYKIRI REKLAM TÜRLERİ
      Üçüncü Bölüm 
      TÜKETİCİNİN HUKUKA AYKIRI REKLAMLARA KARŞI KORUNMASI 
      3.1. GENEL OLARAK 
      3.2. ÖZ DENETİM
      3.3. BORÇLAR KANUNU ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
      3.4. TTK ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
      3.5. TKHK ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİNİN KORUNMASI
      3.6. REKLAMLARIN HUKUKA AYKIRILIĞINDAN SORUMLU OLANLAR
      3.7. REKLAMLARDA İSPAT KÜLFETİ
      SONUÇ
      KAYNAKÇA
       
      Stok Kodu
      :
      9786051523651
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat