Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Pazarlamada Görsel İletişim Tasarımı Doğuş Yüksel

Pazarlamada Görsel İletişim TasarımıYeni Perspektifler ve Uygulamalar

Liste Fiyatı : 180,00TL
İndirimli Fiyat : 144,00TL
Kazancınız : 36,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 48,00TL
Havale/EFT ile : 141,12TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786253977986
120490
Pazarlamada Görsel İletişim Tasarımı
Pazarlamada Görsel İletişim Tasarımı Yeni Perspektifler ve Uygulamalar
144.00

Pazarlama ve görsel iletişim tasarımı bilim alanları, özellikle marka yönetimi ve dijital pazarlama süreçlerinde iç içe geçmektedir. Dijitalleşme ile birlikte pazarlama için görsel iletişim tasarımı vazgeçilmez bir unsur hâline gelmiştir. Her geçen gün daha da rekabetçi hâle gelen iş dünyasında, markaların, kendilerini görsel olarak ifade etmeleri ve hedef kitlelerine ulaşmaları daha da karmaşık hâle gelmektedir. Klasik iletişim tasarımları, sıradanlaşmış ve yerini daha küçük hedef grupları için özelleştirilmiş kreatif tasarımlara bırakmıştır. Sosyal medyanın insan hayatının yoğun bir bölümünü kaplaması, kreatif çalışmaların hedef kitle tarafından hızlıca tüketilmesine sebep olmuştur. Buradan hareketle markaların çok daha fazla içerik üretmeye ihtiyaç duyduğu bir dijital pazarlama dünyası ortaya çıkmıştır.
Tasarımlar, dijital pazarlamanın operasyonel faaliyetleri değerlendirildiğinde ilk ihtiyaç duyulan hususlardan biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Dijital bir kampanyanın display reklamlar, sosyal medya paylaşımları, web sliderları, banner tasarımları gibi onlarca versiyonu hazırlanmadan yürütülebilmesi mümkün değildir. Pazarlama alanı, hedef kitleyi çok iyi tanımasına rağmen tasarım alanı, yüksek teknik bilgi ve becerisine rağmen hedef kitleye yönelik strateji oluşturma konusunda pazarlama alanına kıyasla eksik kalmaktadır.
Kitapta, görsel iletişim tasarımının gücü, pazarlama dinamikleri ile birlikte keşfedilmektedir. Günümüz trendlerine özellikle yapay zekâ destekli yöntemler kapsamında değinilmiştir.
Pazarlama literatüründeki görsel iletişim tasarımı boşluğunu dolduran bu kitap, öğrenciler için eğitim materyali olarak da kullanılabilir. Pazarlama profesyonelleri ve aynı zamanda bu alanlara ilgi duyan herkes için kılavuz niteliği taşımaktadır.
Tüm okuyuculara bilgi ve ilham kaynağı olması dileğiyle…

  • Açıklama
    • Pazarlama ve görsel iletişim tasarımı bilim alanları, özellikle marka yönetimi ve dijital pazarlama süreçlerinde iç içe geçmektedir. Dijitalleşme ile birlikte pazarlama için görsel iletişim tasarımı vazgeçilmez bir unsur hâline gelmiştir. Her geçen gün daha da rekabetçi hâle gelen iş dünyasında, markaların, kendilerini görsel olarak ifade etmeleri ve hedef kitlelerine ulaşmaları daha da karmaşık hâle gelmektedir. Klasik iletişim tasarımları, sıradanlaşmış ve yerini daha küçük hedef grupları için özelleştirilmiş kreatif tasarımlara bırakmıştır. Sosyal medyanın insan hayatının yoğun bir bölümünü kaplaması, kreatif çalışmaların hedef kitle tarafından hızlıca tüketilmesine sebep olmuştur. Buradan hareketle markaların çok daha fazla içerik üretmeye ihtiyaç duyduğu bir dijital pazarlama dünyası ortaya çıkmıştır.
      Tasarımlar, dijital pazarlamanın operasyonel faaliyetleri değerlendirildiğinde ilk ihtiyaç duyulan hususlardan biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Dijital bir kampanyanın display reklamlar, sosyal medya paylaşımları, web sliderları, banner tasarımları gibi onlarca versiyonu hazırlanmadan yürütülebilmesi mümkün değildir. Pazarlama alanı, hedef kitleyi çok iyi tanımasına rağmen tasarım alanı, yüksek teknik bilgi ve becerisine rağmen hedef kitleye yönelik strateji oluşturma konusunda pazarlama alanına kıyasla eksik kalmaktadır.
      Kitapta, görsel iletişim tasarımının gücü, pazarlama dinamikleri ile birlikte keşfedilmektedir. Günümüz trendlerine özellikle yapay zekâ destekli yöntemler kapsamında değinilmiştir.
      Pazarlama literatüründeki görsel iletişim tasarımı boşluğunu dolduran bu kitap, öğrenciler için eğitim materyali olarak da kullanılabilir. Pazarlama profesyonelleri ve aynı zamanda bu alanlara ilgi duyan herkes için kılavuz niteliği taşımaktadır.
      Tüm okuyuculara bilgi ve ilham kaynağı olması dileğiyle…

      Stok Kodu
      :
      9786253977986
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      170
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Ekim
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      144,00   
      144,00   
      2
      72,00   
      144,00   
      3
      48,00   
      144,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      144,00   
      144,00   
      2
      72,00   
      144,00   
      3
      48,00   
      144,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      144,00   
      144,00   
      2
      72,00   
      144,00   
      3
      48,00   
      144,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      144,00   
      144,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat