Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard Serdar Pirtini

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

Liste Fiyatı : 199,50TL
İndirimli Fiyat : 179,55TL
Kazancınız : 19,95TL
Taksitli fiyat : 3 x 59,85TL
Havale/EFT ile : 175,96TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786052426548
64948
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
179.55

Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Serdar Pirtini

Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin ve çalışanlarının nezdinde gelişen müşteri odaklı olma ilkesi bu çalışmada esas alınan temel anlayışlar olmuştur. Bu çerçevede, Harvard Business Review tarafından son 75 yılın en yenilikçi uygulaması seçilen Balanced Scorecard'ın dört temel perspektifini oluşturan fınansal perspektif, müşteri perspektifi, içsel iş süreçleri perspektifi, öğrenme ve gelişme perspektifinin neden-sonuç ilişkisi içinde dengeli ve bütünleşik bir yapıda ele alınması pazarlamada bütünsel yaklaşımla oldukça uyumludur. Aynı şekilde Balanced Scorecard'ın müşteri perspektifi ile pazarlamada müşteri odaklılık arasında da benzer bir uyum söz konusudur.

Günümüzde kuruluşların dokunulmaz varlıklarının, kuruluş değerinin neredeyse % 75'inden fazlasını temsil ettiği düşünüldüğünde, bir işletmenin entelektüel varlıklarını harekete geçirmesini sağlayan Balanced Scorecard'ın hem bütünsel pazarlama açısından hem de stratejik yönetim açısından önemi kolaylıkla anlaşılmaktadır. Yönetim takımlarının büyük çoğunluğunun stratejiyi tartışmak için zaman ve bütçe ayırmakta zayıf kalabildikleri ve çalışanların stratejiyi doğru olarak anlamada ve uygulamada zorlanabildikleri hatırlanacak olursa, kurum stratejisini tanımlama ve uygulama aracı olarak Balanced Scorecard, stratejinin süreçlerden çalışanlara kadar hızla yansımasına yardımcı olmaktadır.

(Önsözden)

Konu Başlıkları
Balanced Scorecard'ın Temel Kavramları, Kapsamı ve Önemi
Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
Balanced Scorecard Uygulamalarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi

  • Açıklama
    • Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard - Serdar Pirtini

      Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin ve çalışanlarının nezdinde gelişen müşteri odaklı olma ilkesi bu çalışmada esas alınan temel anlayışlar olmuştur. Bu çerçevede, Harvard Business Review tarafından son 75 yılın en yenilikçi uygulaması seçilen Balanced Scorecard'ın dört temel perspektifini oluşturan fınansal perspektif, müşteri perspektifi, içsel iş süreçleri perspektifi, öğrenme ve gelişme perspektifinin neden-sonuç ilişkisi içinde dengeli ve bütünleşik bir yapıda ele alınması pazarlamada bütünsel yaklaşımla oldukça uyumludur. Aynı şekilde Balanced Scorecard'ın müşteri perspektifi ile pazarlamada müşteri odaklılık arasında da benzer bir uyum söz konusudur.

      Günümüzde kuruluşların dokunulmaz varlıklarının, kuruluş değerinin neredeyse % 75'inden fazlasını temsil ettiği düşünüldüğünde, bir işletmenin entelektüel varlıklarını harekete geçirmesini sağlayan Balanced Scorecard'ın hem bütünsel pazarlama açısından hem de stratejik yönetim açısından önemi kolaylıkla anlaşılmaktadır. Yönetim takımlarının büyük çoğunluğunun stratejiyi tartışmak için zaman ve bütçe ayırmakta zayıf kalabildikleri ve çalışanların stratejiyi doğru olarak anlamada ve uygulamada zorlanabildikleri hatırlanacak olursa, kurum stratejisini tanımlama ve uygulama aracı olarak Balanced Scorecard, stratejinin süreçlerden çalışanlara kadar hızla yansımasına yardımcı olmaktadır.

      (Önsözden)

      Konu Başlıkları
      Balanced Scorecard'ın Temel Kavramları, Kapsamı ve Önemi
      Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard
      Balanced Scorecard Uygulamalarına Yönelik Örnek Olay İncelemesi

      Stok Kodu
      :
      9786052426548
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      196
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Baskı
      :
      5
      Basım Tarihi
      :
      2020
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,55   
      179,55   
      2
      89,78   
      179,55   
      3
      59,85   
      179,55   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,55   
      179,55   
      2
      89,78   
      179,55   
      3
      59,85   
      179,55   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,55   
      179,55   
      2
      89,78   
      179,55   
      3
      59,85   
      179,55   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      179,55   
      179,55   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat