Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Reklamcılığın Temel İlkeleri Halime Yücel

Reklamcılığın Temel İlkeleri

Liste Fiyatı : 252,00TL
İndirimli Fiyat : 201,60TL
Kazancınız : 50,40TL
Taksitli fiyat : 3 x 67,20TL
Havale/EFT ile : 197,57TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254178481
99786
Reklamcılığın Temel İlkeleri
Reklamcılığın Temel İlkeleri
201.60

Reklam, özellikle çağımızda, bizi dört bir yandan sarar, ondan kaçış neredeyse olanaksızdır, her zaman kayıtsız da kalamayız. Araştırmalar her gün binden fazla reklam iletisiyle karşı karşıya kaldığımızı ortaya koymaktadır. Yaşam biçimimize göre bu sayı azalsa ve bireysel önlemlerle reklamlar bir ölçüde engellense de reklamdan tümüyle kaçmak neredeyse olanaksızdır. Dolayısıyla reklamcılık çok önemli bir sektör olarak belirir. Reklam toplumumuzda gösteri niteliğini taşır, günümüzde teknolojik olanakların gelişimiyle etkileşimsellik de kazanmıştır. Bu etkileşimsellik yeni kuşaklar için de daha çekicidir.
Reklamcılık sektörünün derin değişimler içinde olduğu bir dönemde hazırlanan bu kitap, reklamcılığın temel ilkelerini, reklamın işleyişi konusunda bilgi vererek somut bir biçimde, bir kullanım kılavuzu niteliğinde aktarıyor. Reklamın güncel durumunu değerlendirmeyi, reklam stratejileri konusunda bilgi vermeyi ve reklam kampanyası planlamasının aşamalarını açıklamayı amaçlıyor. Başta reklamcılık öğrencileri olmak üzere reklamla ilgilenen herkese sesleniyor.

  • Açıklama
    • Reklam, özellikle çağımızda, bizi dört bir yandan sarar, ondan kaçış neredeyse olanaksızdır, her zaman kayıtsız da kalamayız. Araştırmalar her gün binden fazla reklam iletisiyle karşı karşıya kaldığımızı ortaya koymaktadır. Yaşam biçimimize göre bu sayı azalsa ve bireysel önlemlerle reklamlar bir ölçüde engellense de reklamdan tümüyle kaçmak neredeyse olanaksızdır. Dolayısıyla reklamcılık çok önemli bir sektör olarak belirir. Reklam toplumumuzda gösteri niteliğini taşır, günümüzde teknolojik olanakların gelişimiyle etkileşimsellik de kazanmıştır. Bu etkileşimsellik yeni kuşaklar için de daha çekicidir.
      Reklamcılık sektörünün derin değişimler içinde olduğu bir dönemde hazırlanan bu kitap, reklamcılığın temel ilkelerini, reklamın işleyişi konusunda bilgi vererek somut bir biçimde, bir kullanım kılavuzu niteliğinde aktarıyor. Reklamın güncel durumunu değerlendirmeyi, reklam stratejileri konusunda bilgi vermeyi ve reklam kampanyası planlamasının aşamalarını açıklamayı amaçlıyor. Başta reklamcılık öğrencileri olmak üzere reklamla ilgilenen herkese sesleniyor.

      Stok Kodu
      :
      9786254178481
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      366
      Basım Yeri
      :
      Ankara
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      201,60   
      201,60   
      2
      100,80   
      201,60   
      3
      67,20   
      201,60   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      201,60   
      201,60   
      2
      100,80   
      201,60   
      3
      67,20   
      201,60   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      201,60   
      201,60   
      2
      100,80   
      201,60   
      3
      67,20   
      201,60   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      201,60   
      201,60   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat