Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Sağlık Hizmetlerinde Kalite Selma Altındiş

Sağlık Hizmetlerinde KaliteTeoriden Pratiğe

Liste Fiyatı : 238,00TL
İndirimli Fiyat : 190,40TL
Kazancınız : 47,60TL
Taksitli fiyat : 3 x 63,47TL
Havale/EFT ile : 186,59TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786254279034
109729
Sağlık Hizmetlerinde Kalite
Sağlık Hizmetlerinde Kalite Teoriden Pratiğe
190.40

Kalite, yaşamın en tılsımlı anahtar kelimelerinden birisi ve kaliteye ulaşmak için yapılacaklar da bir o kadar kutsal. Günlük hayatta da kalite, bir yaşam biçimi olarak her alana etki eden bir kimlik. Kitap, bu bakışla “teoriden pratiğe” mottosu altında; sağlık hizmetlerinde kalite tanımlayan bölümle başlamış, dünyada ve Türkiye'de kalitenin tarihsel süreçlerini en derin ama öz şekilde sunmuş, kalitenin özellikleri, boyutları ve bileşenleri ile devam etmiş, yanı sıra sağlık hizmetlerinde müşteri kavramına açıklık getirmiş, sürekli kalite iyileştirme ilkesini tanımlamış ve açmış, kalite kavramında araç ve yöntemler sonrasında kalitede hasta merkezli olma ve personel eğitimi üzerine vurgu yapmış, kalitede bilgi yönetiminin yeri, kalite ölçümü ve toplam kalite yönetimi başlıkları ile sonlanmıştır.
Kitabın tek amacı, sunulan sağlık hizmetlerinin insanlığa değer katar ve katkı sağlar olmasına hizmet etmektir. Toplum sağlığına, dolayısı ile insanlığa katkılar sunması temennisi ile…

  • Açıklama
    • Kalite, yaşamın en tılsımlı anahtar kelimelerinden birisi ve kaliteye ulaşmak için yapılacaklar da bir o kadar kutsal. Günlük hayatta da kalite, bir yaşam biçimi olarak her alana etki eden bir kimlik. Kitap, bu bakışla “teoriden pratiğe” mottosu altında; sağlık hizmetlerinde kalite tanımlayan bölümle başlamış, dünyada ve Türkiye'de kalitenin tarihsel süreçlerini en derin ama öz şekilde sunmuş, kalitenin özellikleri, boyutları ve bileşenleri ile devam etmiş, yanı sıra sağlık hizmetlerinde müşteri kavramına açıklık getirmiş, sürekli kalite iyileştirme ilkesini tanımlamış ve açmış, kalite kavramında araç ve yöntemler sonrasında kalitede hasta merkezli olma ve personel eğitimi üzerine vurgu yapmış, kalitede bilgi yönetiminin yeri, kalite ölçümü ve toplam kalite yönetimi başlıkları ile sonlanmıştır.
      Kitabın tek amacı, sunulan sağlık hizmetlerinin insanlığa değer katar ve katkı sağlar olmasına hizmet etmektir. Toplum sağlığına, dolayısı ile insanlığa katkılar sunması temennisi ile…

      Stok Kodu
      :
      9786254279034
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      348
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      190,40   
      190,40   
      2
      95,20   
      190,40   
      3
      63,47   
      190,40   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      190,40   
      190,40   
      2
      95,20   
      190,40   
      3
      63,47   
      190,40   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      190,40   
      190,40   
      2
      95,20   
      190,40   
      3
      63,47   
      190,40   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      190,40   
      190,40   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat