Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Şehir Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar Abdullah Eravcı

Şehir Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar

Liste Fiyatı : 205,00TL
İndirimli Fiyat : 164,00TL
Kazancınız : 41,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,67TL
Havale/EFT ile : 160,72TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786253980337
112248
Şehir Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar
Şehir Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar
164.00

Rekabetin ülkelerden ziyade şehirler arasında gerçekleştiği çağımızda, pazarlama stratejisiyle şehirleri ön plana çıkarmak ve bu yolda yeni yaklaşımları izlemek önemli bir ihtiyaçtır. Günümüzde şehirler; kaynaklarını kendileri üretmek, mevcut kaynaklarını daha etkili kullanmak, yaşanabilir mekânlar yaratmak, tüketicilerin fonksiyonel, sembolik ve duygusal ihtiyaçlarını karşılamak ve cazibe merkezleri oluşturmak durumundadır. Bunların gerçekleştirilebilmesi başarılı bir şekilde şehirlerin pazarlanmasına bağlıdır.
Şehir pazarlamasında öncelikle tüketici odaklı pazarlanabilir varlıkların doğru bir şekilde belirlenebilmesi için ontolojik sorgulamaya ve liderliğe ihtiyaç vardır. Lider veya yöneticinin işletmesi adına örgütünü pazarlama odaklı oluşturması, bütçe ve muhasebe işlemlerini sağlam tutması, nöropazarlama, halkla ilişkiler gibi yeni yaklaşımlardan yararlanması ve duruma göre tarım ve sanayi potansiyelinden yararlanması gerekmektedir.
Bu kitap, kısa bilgilerle şehir pazarlamasına ışık tutması amacıyla hazırlanmıştır. Her şehir coğrafyasına ve diğer özelliklerine göre özgündür. Bu nedenle pazarlama bağlamında her şehrin özgün çalışmaya ihtiyacı vardır.

  • Açıklama
    • Rekabetin ülkelerden ziyade şehirler arasında gerçekleştiği çağımızda, pazarlama stratejisiyle şehirleri ön plana çıkarmak ve bu yolda yeni yaklaşımları izlemek önemli bir ihtiyaçtır. Günümüzde şehirler; kaynaklarını kendileri üretmek, mevcut kaynaklarını daha etkili kullanmak, yaşanabilir mekânlar yaratmak, tüketicilerin fonksiyonel, sembolik ve duygusal ihtiyaçlarını karşılamak ve cazibe merkezleri oluşturmak durumundadır. Bunların gerçekleştirilebilmesi başarılı bir şekilde şehirlerin pazarlanmasına bağlıdır.
      Şehir pazarlamasında öncelikle tüketici odaklı pazarlanabilir varlıkların doğru bir şekilde belirlenebilmesi için ontolojik sorgulamaya ve liderliğe ihtiyaç vardır. Lider veya yöneticinin işletmesi adına örgütünü pazarlama odaklı oluşturması, bütçe ve muhasebe işlemlerini sağlam tutması, nöropazarlama, halkla ilişkiler gibi yeni yaklaşımlardan yararlanması ve duruma göre tarım ve sanayi potansiyelinden yararlanması gerekmektedir.
      Bu kitap, kısa bilgilerle şehir pazarlamasına ışık tutması amacıyla hazırlanmıştır. Her şehir coğrafyasına ve diğer özelliklerine göre özgündür. Bu nedenle pazarlama bağlamında her şehrin özgün çalışmaya ihtiyacı vardır.

      Stok Kodu
      :
      9786253980337
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      154
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      82,00   
      164,00   
      3
      54,67   
      164,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,00   
      164,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat