Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Spor Turizmi Destinasyonlarında Kimlik , İmaj ve Sadakat Ayşe Gül Sava

Spor Turizmi Destinasyonlarında Kimlik , İmaj ve Sadakat(Türkiye’deki Kayak Merkezleri Örneği)

Liste Fiyatı : 170,00TL
İndirimli Fiyat : 136,00TL
Kazancınız : 34,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 45,33TL
Havale/EFT ile : 133,28TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253935351
127307
Spor Turizmi Destinasyonlarında  Kimlik , İmaj ve Sadakat
Spor Turizmi Destinasyonlarında Kimlik , İmaj ve Sadakat (Türkiye’deki Kayak Merkezleri Örneği)
136.00

Sanayi Devrimi ile birlikte dünya, tüketim toplumu sürecine girmiştir. Bu süreçten birçok sektör etkilendiği gibi turizm sektörü de etkilenmiştir. Son dönemlerde turizm sektörü içerisinde özellikle spor turizminin ilgi görmesi, kış sporları destinasyonlarına ciddi yatırımların gerçekleşmesine neden olmuştur.
Dünyada ve ülkemizde ciddi bir müşteri potansiyeline sahip olan kış sporları destinasyonları, modern tesislere kavuşmuş, tüketicilere eğlenceli bir tatil yapma imkânı sunmaya başlamıştır.
Bu araştırmada iki temel araştırma sorusuna cevap aranmıştır: Tüketicilerin spor turizmi destinasyonu olarak kayak merkezlerine ilişkin kimlik ve imaj algıları nasıl/hangi değişkenlerin etkisiyle şekillenmektedir? Tüketicilerin spor turizmi destinasyonu olarak kayak merkezlerine ilişkin kimlik ve imaj algıları ile söz konusu destinasyonlara duydukları sadakat arasında ilişki var mıdır?
Bu kitabın, spor ve spor turizmi alanında yapılacak çalışmalara katkı sunmasını umut ediyoruz.

---------------

  • Açıklama
    • Sanayi Devrimi ile birlikte dünya, tüketim toplumu sürecine girmiştir. Bu süreçten birçok sektör etkilendiği gibi turizm sektörü de etkilenmiştir. Son dönemlerde turizm sektörü içerisinde özellikle spor turizminin ilgi görmesi, kış sporları destinasyonlarına ciddi yatırımların gerçekleşmesine neden olmuştur.
      Dünyada ve ülkemizde ciddi bir müşteri potansiyeline sahip olan kış sporları destinasyonları, modern tesislere kavuşmuş, tüketicilere eğlenceli bir tatil yapma imkânı sunmaya başlamıştır.
      Bu araştırmada iki temel araştırma sorusuna cevap aranmıştır: Tüketicilerin spor turizmi destinasyonu olarak kayak merkezlerine ilişkin kimlik ve imaj algıları nasıl/hangi değişkenlerin etkisiyle şekillenmektedir? Tüketicilerin spor turizmi destinasyonu olarak kayak merkezlerine ilişkin kimlik ve imaj algıları ile söz konusu destinasyonlara duydukları sadakat arasında ilişki var mıdır?
      Bu kitabın, spor ve spor turizmi alanında yapılacak çalışmalara katkı sunmasını umut ediyoruz.

      ---------------

      Stok Kodu
      :
      9786253935351
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      226
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Nisan
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat