Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi Zafer Özd

Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi

Liste Fiyatı : 295,00TL
İndirimli Fiyat : 265,50TL
Kazancınız : 29,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 88,50TL
Havale/EFT ile : 260,19TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9789753535526
115461
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
Televizyon Reklam Filmlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi
265.50

Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye’de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.

Elinizdeki bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerindeki etkisini ölçmektedir. Reklamların neden ve hangi özelliklerinden dolayı beğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır. Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur.

İletişim bilimleri alanında çalışma yapan öğrenci ve araştırmacılara önemli bir referans kaynağı olacak bu eserin alana katkı sağlaması dileğiyle.

  • Açıklama
    • Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye’de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve programlı bir kampanyanın sürdürülebilmesinde etkin rol oynayan televizyon, hazırlanan reklamların geniş bir kitleye ulaşması ve mesajın anlaşılır biçimde kodlanabilmesi açısından tercih edilmektedir.

      Elinizdeki bu kitap, ürün ve markaların mesajlarını taşıyan televizyon reklamlarının tüketici davranışı üzerindeki etkisini ölçmektedir. Reklamların neden ve hangi özelliklerinden dolayı beğenildiği ve bu durumun satın alma eylemine nasıl dönüştüğü kitabın ortaya koyduğu önemli bulgulardır. Bu ilişkiler reklam çözümleme tekniklerinden ve alan araştırmalarından yararlanılarak somut veriler ışığında ilişkilendirilerek ortaya konmuştur.

      İletişim bilimleri alanında çalışma yapan öğrenci ve araştırmacılara önemli bir referans kaynağı olacak bu eserin alana katkı sağlaması dileğiyle.

      Stok Kodu
      :
      9789753535526
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      250
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      265,50   
      265,50   
      2
      132,75   
      265,50   
      3
      88,50   
      265,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      265,50   
      265,50   
      2
      132,75   
      265,50   
      3
      88,50   
      265,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      265,50   
      265,50   
      2
      132,75   
      265,50   
      3
      88,50   
      265,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      265,50   
      265,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat