Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Televizyon Ve İkinci Ekran Aydın Yeşilyurt

Televizyon Ve İkinci EkranKullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları

Liste Fiyatı : 160,00TL
İndirimli Fiyat : 136,00TL
Kazancınız : 24,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 45,33TL
Havale/EFT ile : 133,28TL
%15
Temin Süresi 5 İş Günüdür.
9786256949263
111441
Televizyon Ve İkinci Ekran
Televizyon Ve İkinci Ekran Kullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları
136.00

Yanınızdakileri veya kendinizi TV karşısındayken aynı anda elinizde telefon, tablet gibi cihazları kullanırken görmüşsünüzdür. Televizyon izlerken aynı anda telefon tablet bilgisayar gibi teknolojik cihaz kullanımına İkinci Ekran, kullanıcılarına ise İkinci Ekran kullanıcısı denilmektedir. Peki televizyon seyircisinin ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısıdır? İkinci Ekran kullanıcılarının ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısı olduğunun farkındadır? Buna sebep olan motivasyonlar nelerdir? Televizyon seyircisi İkinci Ekran olarak en çok hangi cihazlarını, hangi TV program türleriyle (dizi, müzik, belgesel, spor, haber vs.) birlikte kullanmaktadır? Ve bu durum cinsiyete göre değişkenlik göstermekte midir?
Bu ve daha fazla soruların yanıtını arayan söz konusu çalışmada; İkinci Ekran kavramı, tarihi, kullanım amacı, kullanım avantajları/dezavantajları, kullanım alanları ve amaçları, İkinci Ekran Aplikasyonlarının kullanımına dair veri sunmasının yanı sıra geleneksel medyadan yeni medyaya değişen kavram ve sosyal medya uygulamaları, IPTV, IPTV düzenlemeleri, dijitalleşme ve dijital platformlara yönelik geniş bir literatür katkısı sunmaktadır.

  • Açıklama
    • Yanınızdakileri veya kendinizi TV karşısındayken aynı anda elinizde telefon, tablet gibi cihazları kullanırken görmüşsünüzdür. Televizyon izlerken aynı anda telefon tablet bilgisayar gibi teknolojik cihaz kullanımına İkinci Ekran, kullanıcılarına ise İkinci Ekran kullanıcısı denilmektedir. Peki televizyon seyircisinin ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısıdır? İkinci Ekran kullanıcılarının ne kadarı İkinci Ekran kullanıcısı olduğunun farkındadır? Buna sebep olan motivasyonlar nelerdir? Televizyon seyircisi İkinci Ekran olarak en çok hangi cihazlarını, hangi TV program türleriyle (dizi, müzik, belgesel, spor, haber vs.) birlikte kullanmaktadır? Ve bu durum cinsiyete göre değişkenlik göstermekte midir?
      Bu ve daha fazla soruların yanıtını arayan söz konusu çalışmada; İkinci Ekran kavramı, tarihi, kullanım amacı, kullanım avantajları/dezavantajları, kullanım alanları ve amaçları, İkinci Ekran Aplikasyonlarının kullanımına dair veri sunmasının yanı sıra geleneksel medyadan yeni medyaya değişen kavram ve sosyal medya uygulamaları, IPTV, IPTV düzenlemeleri, dijitalleşme ve dijital platformlara yönelik geniş bir literatür katkısı sunmaktadır.

      Stok Kodu
      :
      9786256949263
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      272
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Basım Tarihi
      :
      2023 Mart
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      68,00   
      136,00   
      3
      45,33   
      136,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      136,00   
      136,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat