Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri Işın Karpat Akt

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri

Liste Fiyatı : 154,00TL
İndirimli Fiyat : 123,20TL
Kazancınız : 30,80TL
Taksitli fiyat : 3 x 41,07TL
Havale/EFT ile : 120,74TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786053206897
106250
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri
Temel Kavramlarla Reklam Ajansı Reklamveren İlişkileri
123.20

Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisi reklamlar… Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajansları… İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması ve tercih edilir olması gerekli…
İşte yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanında çalışanların, öğrencilerin ve bu konulara ilgi duyan herkesin işin mutfağında neler oluyor sorusunun cevabını alacağı bir kitap…

Reklam ajansı nedir?
Reklam ajansları türleri nelerdir?
Reklam ajansları nasıl işler?
Reklam ajansları ne gibi hizmetler vermektedir?
Reklamveren bir reklam yayınlamak istediğinde ne yapmalı?
Reklam ajansı ve müşteri ilişkileri nasıl işlemektedir?
Reklam ajansı / müşteri ile uzun süreli ilişkiler geliştirmenin yolları nelerdir?

  • Açıklama
    • Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisi reklamlar… Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajansları… İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması ve tercih edilir olması gerekli…
      İşte yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanında çalışanların, öğrencilerin ve bu konulara ilgi duyan herkesin işin mutfağında neler oluyor sorusunun cevabını alacağı bir kitap…

      Reklam ajansı nedir?
      Reklam ajansları türleri nelerdir?
      Reklam ajansları nasıl işler?
      Reklam ajansları ne gibi hizmetler vermektedir?
      Reklamveren bir reklam yayınlamak istediğinde ne yapmalı?
      Reklam ajansı ve müşteri ilişkileri nasıl işlemektedir?
      Reklam ajansı / müşteri ile uzun süreli ilişkiler geliştirmenin yolları nelerdir?

      Stok Kodu
      :
      9786053206897
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      216
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Kasım
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      123,20   
      123,20   
      2
      61,60   
      123,20   
      3
      41,07   
      123,20   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      123,20   
      123,20   
      2
      61,60   
      123,20   
      3
      41,07   
      123,20   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      123,20   
      123,20   
      2
      61,60   
      123,20   
      3
      41,07   
      123,20   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      123,20   
      123,20   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat