Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Turizm Sektöründe İletişim Gül Coşkun Değirmen

Turizm Sektöründe İletişimKavram, Uygulama ve Öneriler

Liste Fiyatı : 301,00TL
İndirimli Fiyat : 240,80TL
Kazancınız : 60,20TL
Taksitli fiyat : 3 x 80,27TL
Havale/EFT ile : 235,98TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786254175824
97917
Turizm Sektöründe İletişim
Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler
240.80

Turizm, dünyada birçok ülkenin en önemli ekonomik kaynaklarından biridir. Kişiler, bir bölgeyi görmek, gezmek ve tanımak için iş ya da tatil amaçlı olarak yer değiştirmektedir. Ancak bu yer değiştirmelerin her birinde kişiler gidecekleri ya da gitmek istedikleri bölgeyi gastronomisinden arkeolojisine, mimarisinden coğrafi özelliklerine, müzelerinden gezilip görülmesi gereken yerlerine, yönetim biçiminden yaşam şartlarına, para birimlerine kadar birçok açıdan araştırmaktadır. Turizm ve iletişim ilişkisi bu soruların her birinde anlam bulmakta, sunulan hizmetlerden ülkenin ya da destinasyonların temsiline kadar pek çok noktada karşımıza çıkmaktadır. Kurumsal iletişim, gündem yönetimi, paydaş iletişimi, reklamcılık, sosyal medya yönetimi, fotoğraf, belgesel, dizi, film, habercilik, etkinlik yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, sivil toplum örgütleri ile ilişkiler, belediyelerin turizm ve iletişim alanındaki çalışmaları, artırılmış gerçeklik uygulamaları konuları üzerine odaklanan bu kitap ile turizm ve iletişim alanları arasındaki ilişki ortaya konulmaya çalışılmış ve iletişim perspektifinden turizme yönelik sektörel ve akademik çeşitli öneriler sunulmuştur.

  • Açıklama
    • Turizm, dünyada birçok ülkenin en önemli ekonomik kaynaklarından biridir. Kişiler, bir bölgeyi görmek, gezmek ve tanımak için iş ya da tatil amaçlı olarak yer değiştirmektedir. Ancak bu yer değiştirmelerin her birinde kişiler gidecekleri ya da gitmek istedikleri bölgeyi gastronomisinden arkeolojisine, mimarisinden coğrafi özelliklerine, müzelerinden gezilip görülmesi gereken yerlerine, yönetim biçiminden yaşam şartlarına, para birimlerine kadar birçok açıdan araştırmaktadır. Turizm ve iletişim ilişkisi bu soruların her birinde anlam bulmakta, sunulan hizmetlerden ülkenin ya da destinasyonların temsiline kadar pek çok noktada karşımıza çıkmaktadır. Kurumsal iletişim, gündem yönetimi, paydaş iletişimi, reklamcılık, sosyal medya yönetimi, fotoğraf, belgesel, dizi, film, habercilik, etkinlik yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, sivil toplum örgütleri ile ilişkiler, belediyelerin turizm ve iletişim alanındaki çalışmaları, artırılmış gerçeklik uygulamaları konuları üzerine odaklanan bu kitap ile turizm ve iletişim alanları arasındaki ilişki ortaya konulmaya çalışılmış ve iletişim perspektifinden turizme yönelik sektörel ve akademik çeşitli öneriler sunulmuştur.

      Stok Kodu
      :
      9786254175824
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      472
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Mart
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,80   
      240,80   
      2
      120,40   
      240,80   
      3
      80,27   
      240,80   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,80   
      240,80   
      2
      120,40   
      240,80   
      3
      80,27   
      240,80   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,80   
      240,80   
      2
      120,40   
      240,80   
      3
      80,27   
      240,80   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,80   
      240,80   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat