Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Dijital Çağın Marka Başarı Hikâyeleri Aylin Talu

Dijital Çağın Marka Başarı Hikâyeleri

Liste Fiyatı : 150,00TL
İndirimli Fiyat : 120,00TL
Kazancınız : 30,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 40,00TL
Havale/EFT ile : 117,60TL
%20
Temin süresi 3 iş günüdür.
9786254339806
111380
Dijital Çağın Marka Başarı Hikâyeleri
Dijital Çağın Marka Başarı Hikâyeleri
120.00

Teknolojinin ve dijital dünyanın gereksinimlerine bağlı olarak günümüz pazarında işletmeler, tüketiciye ulaşabilmek için farklı marka stratejileri geliştirmekte ve bu süreçte markalara kişilik kazandırarak tüketici zihninde kalıcılık yaratmayı ve doğru algıyı oluşturmayı hedeflemektedirler. Bu kitapta; analitik psikolojinin kurucusu Carl Gustav Jung tarafından geliştirilmiş edebiyattan sanata, toplum bilimlerinden eğitim bilimlerine kadar kullanılan arketip kavramının hikâye anlatıcılığı ile desteklenerek marka hikâyelerinin markalaşmadaki yeri gözlemlenmiştir. Ayrıca marka kurucu hikayeleri arketip kavramı ile birlikte hikâye anlatıcılığı özelinde ele alınmış ve bu çerçevede hikâye kuramcısı Christopher Booker'ın Yedi Temel Hikaye Örgüsü: Neden Hikâyeler Anlatırız temelinde incelenmiştir. Teknoloji dünyasında internete ve teknolojiye yatırım yapan marka hikâyeleri, Jennifer Aaker'ın marka kişilik ölçeğine alternatif olarak Mark ve Pearson tarafından Gustav Jung'un temel kuramlarına dayanarak geliştirilmiş on iki temel arketip modeline uyarlanarak incelenmiştir. Bir iletişim unsuru olan halkla ilişkiler ve edebiyat alanında yer alan hikâye anlatıcılığı harmanlanarak marka oluşumuna fayda sağlayabilecek bir hikâyeleştirme model önerisi ortaya konmuştur.

  • Açıklama
    • Teknolojinin ve dijital dünyanın gereksinimlerine bağlı olarak günümüz pazarında işletmeler, tüketiciye ulaşabilmek için farklı marka stratejileri geliştirmekte ve bu süreçte markalara kişilik kazandırarak tüketici zihninde kalıcılık yaratmayı ve doğru algıyı oluşturmayı hedeflemektedirler. Bu kitapta; analitik psikolojinin kurucusu Carl Gustav Jung tarafından geliştirilmiş edebiyattan sanata, toplum bilimlerinden eğitim bilimlerine kadar kullanılan arketip kavramının hikâye anlatıcılığı ile desteklenerek marka hikâyelerinin markalaşmadaki yeri gözlemlenmiştir. Ayrıca marka kurucu hikayeleri arketip kavramı ile birlikte hikâye anlatıcılığı özelinde ele alınmış ve bu çerçevede hikâye kuramcısı Christopher Booker'ın Yedi Temel Hikaye Örgüsü: Neden Hikâyeler Anlatırız temelinde incelenmiştir. Teknoloji dünyasında internete ve teknolojiye yatırım yapan marka hikâyeleri, Jennifer Aaker'ın marka kişilik ölçeğine alternatif olarak Mark ve Pearson tarafından Gustav Jung'un temel kuramlarına dayanarak geliştirilmiş on iki temel arketip modeline uyarlanarak incelenmiştir. Bir iletişim unsuru olan halkla ilişkiler ve edebiyat alanında yer alan hikâye anlatıcılığı harmanlanarak marka oluşumuna fayda sağlayabilecek bir hikâyeleştirme model önerisi ortaya konmuştur.

      Stok Kodu
      :
      9786254339806
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      192
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      60,00   
      120,00   
      3
      40,00   
      120,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      120,00   
      120,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat