Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Dijital Politik Propaganda Emine Kaplan

Dijital Politik Propaganda

Liste Fiyatı : 105,00TL
İndirimli Fiyat : 84,00TL
Kazancınız : 21,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 28,00TL
Havale/EFT ile : 82,32TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786253987237
117642
Dijital Politik Propaganda
Dijital Politik Propaganda
84.00

Son yıllarda, teknolojide meydana gelen gelişmeler, birçok alanı olduğu gibi siyasal propagandayı da etkilemiştir. 2000'li yıllarda, Web 2.0'ın ortaya çıkması, sosyal medyanın, geleneksel medyanın yanında politik propaganda aracı olarak kullanılmasını da beraberinde getirmiştir. Seçmen ve siyasi aktörleri, ortak bir paydada buluşturan sosyal medya mecraları, seçim dönemlerinde daha sık kullanılsa da seçimden sonra da seçmenin ve siyasi aktörlerin birbirleriyle iletişim kurmasını sağlayan önemli bir araç olmuştur. Sosyal medya kullanıcı sayısının, gün geçtikçe artmasıyla da ilişkili olarak iktidara talip olan siyasal aktörlerin, dijital politik propagandayı göz ardı etmesi söz konusu değildir.
Bu çalışmada; sosyal medyanın siyasal seçim kampanyalarında kullanımının tarihçesi, Türkiye'den ve dünyadan örneklerle ele alınmış, siyasal iletişimcilere, dijital siyasal propaganda stratejilerini oluştururken kılavuzluk etmek ve dijital seçim kampanyalarının hedef kitlesi olan seçmenlerin, kendilerine iletilen mesajlara karşı daha bilinçli olmalarını sağlamak amaçlanmıştır.

  • Açıklama
    • Son yıllarda, teknolojide meydana gelen gelişmeler, birçok alanı olduğu gibi siyasal propagandayı da etkilemiştir. 2000'li yıllarda, Web 2.0'ın ortaya çıkması, sosyal medyanın, geleneksel medyanın yanında politik propaganda aracı olarak kullanılmasını da beraberinde getirmiştir. Seçmen ve siyasi aktörleri, ortak bir paydada buluşturan sosyal medya mecraları, seçim dönemlerinde daha sık kullanılsa da seçimden sonra da seçmenin ve siyasi aktörlerin birbirleriyle iletişim kurmasını sağlayan önemli bir araç olmuştur. Sosyal medya kullanıcı sayısının, gün geçtikçe artmasıyla da ilişkili olarak iktidara talip olan siyasal aktörlerin, dijital politik propagandayı göz ardı etmesi söz konusu değildir.
      Bu çalışmada; sosyal medyanın siyasal seçim kampanyalarında kullanımının tarihçesi, Türkiye'den ve dünyadan örneklerle ele alınmış, siyasal iletişimcilere, dijital siyasal propaganda stratejilerini oluştururken kılavuzluk etmek ve dijital seçim kampanyalarının hedef kitlesi olan seçmenlerin, kendilerine iletilen mesajlara karşı daha bilinçli olmalarını sağlamak amaçlanmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786253987237
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      158
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      2
      Basım Tarihi
      :
      2023 Aralık
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      42,00   
      84,00   
      3
      28,00   
      84,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      42,00   
      84,00   
      3
      28,00   
      84,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      42,00   
      84,00   
      3
      28,00   
      84,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat