Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%17
Eğitim Bilimleri,Eğitim Programları, - Anı Yayıncılık - Eğitimde Progr

Eğitimde Program Değerlendirme: Süreçler - Yaklaşımlar ve Modeller

Liste Fiyatı : 198,00TL
İndirimli Fiyat : 164,34TL
Kazancınız : 33,66TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,78TL
Havale/EFT ile : 161,05TL
9786051709598
147197
Eğitimde Program Değerlendirme: Süreçler - Yaklaşımlar ve Modeller
Eğitimde Program Değerlendirme: Süreçler - Yaklaşımlar ve Modeller
164.34

Sistematik veri toplama ve analizini esas alan bilimsel araştırma süreçleri kullanılarak geliştirilmiş olan bir programın doğruluğu, gerçekçiliği, yeterliliği, uygunluğu, verimliliği, etkililiği, yararlılığı, başarısı ve yürütülebilirliği vb. herhangi bir özelliği hakkında karar verme süreci olarak tanımlayabileceğimiz program değerlendirme; bilimsel bir araştırma sürecinin, aşamalarına uygun bir biçimde ele alınması ve uygulanması gereken bir süreçtir.

Program değerlendirme sürecinin bilimsel bir araştırma sürecinin aşamalarına uygun bir biçimde on iki aşamada; program değerlendirme yaklaşım ve modellerinin ise örgün, yaygın ve bireysel eğitim (öğretim) kademe ve uygulamaları açısından üç boyutta ele alınıp, toplam 58 program değerlendirme modelinin inceleme konusu yapıldığı bu kitap, beş bölümden oluşmaktadır. Birinci Bölüm’de; program ve program değerlendirme ile doğrudan ya da dolaylı ilgili kavramlar (program, program tasarımı, öğretim tasarımı, öğretimsel değerlendirme, program çözümleme, program düzenleme, program geliştirme ve değerlendirme), program değerlendirme ilkeleri ve program değerlendirmenin amacı ele alınmıştır. İkinci Bölüm’de; öncelikle program değerlendirme süreci ile ilgili literatürde yer alan görüşler, daha sonra program değerlendirme sürecinin temel aşamaları ayrıntılı bir biçimde ele alınmış ve bölüm sonunda ise çeşitli program değerlendirme araştırma örneklerine yer verilmiştir. Üçüncü Bölüm’de; ilk olarak eğitimde program değerlendirme yaklaşımları ve modelleri ile  ilgili literatür incelenip değerlendirilmiş ve daha sonra  program değerlendirme yaklaşım ve modelleri ayrıntılı bir biçimde ele alınmıştır. Dördüncü Bölüm’de; öncelikle yaygın eğitimde (halk eğitimi, yetişkin eğitimi ve hizmet içi eğitim) program değerlendirme, daha sonra ise yaygın eğitimde kullanılan program değerlendirme modelleri ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir. Kitabın son bölümünü oluşturan Beşinci Bölüm’de ise; bireysel eğitim/öğretim programları arasında yer alan uzaktan eğitim ve bilgisayar destekli öğretimde program değerlendirme ve modelleri konusu ele alınmıştır.

  • Açıklama
    • Sistematik veri toplama ve analizini esas alan bilimsel araştırma süreçleri kullanılarak geliştirilmiş olan bir programın doğruluğu, gerçekçiliği, yeterliliği, uygunluğu, verimliliği, etkililiği, yararlılığı, başarısı ve yürütülebilirliği vb. herhangi bir özelliği hakkında karar verme süreci olarak tanımlayabileceğimiz program değerlendirme; bilimsel bir araştırma sürecinin, aşamalarına uygun bir biçimde ele alınması ve uygulanması gereken bir süreçtir.

      Program değerlendirme sürecinin bilimsel bir araştırma sürecinin aşamalarına uygun bir biçimde on iki aşamada; program değerlendirme yaklaşım ve modellerinin ise örgün, yaygın ve bireysel eğitim (öğretim) kademe ve uygulamaları açısından üç boyutta ele alınıp, toplam 58 program değerlendirme modelinin inceleme konusu yapıldığı bu kitap, beş bölümden oluşmaktadır. Birinci Bölüm’de; program ve program değerlendirme ile doğrudan ya da dolaylı ilgili kavramlar (program, program tasarımı, öğretim tasarımı, öğretimsel değerlendirme, program çözümleme, program düzenleme, program geliştirme ve değerlendirme), program değerlendirme ilkeleri ve program değerlendirmenin amacı ele alınmıştır. İkinci Bölüm’de; öncelikle program değerlendirme süreci ile ilgili literatürde yer alan görüşler, daha sonra program değerlendirme sürecinin temel aşamaları ayrıntılı bir biçimde ele alınmış ve bölüm sonunda ise çeşitli program değerlendirme araştırma örneklerine yer verilmiştir. Üçüncü Bölüm’de; ilk olarak eğitimde program değerlendirme yaklaşımları ve modelleri ile  ilgili literatür incelenip değerlendirilmiş ve daha sonra  program değerlendirme yaklaşım ve modelleri ayrıntılı bir biçimde ele alınmıştır. Dördüncü Bölüm’de; öncelikle yaygın eğitimde (halk eğitimi, yetişkin eğitimi ve hizmet içi eğitim) program değerlendirme, daha sonra ise yaygın eğitimde kullanılan program değerlendirme modelleri ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir. Kitabın son bölümünü oluşturan Beşinci Bölüm’de ise; bireysel eğitim/öğretim programları arasında yer alan uzaktan eğitim ve bilgisayar destekli öğretimde program değerlendirme ve modelleri konusu ele alınmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786051709598
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      192
      Basım Yeri
      :
      Ankara
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,34   
      164,34   
      2
      82,17   
      164,34   
      3
      54,78   
      164,34   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,34   
      164,34   
      2
      82,17   
      164,34   
      3
      54,78   
      164,34   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,34   
      164,34   
      2
      82,17   
      164,34   
      3
      54,78   
      164,34   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,34   
      164,34   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat