Turizm İletişimi ve Tanıtımı
Günümüz dünyasında turizm, yalnızca bir seyahat olgusu değil; kültürlerin, markaların ve destinasyonların etkili biçimde anlatıldığı stratejik bir iletişim sürecidir. Bu bağlamda turizm iletişimi, doğru mesajların, doğru kitleye, doğru zamanda ulaştırılmasını sağlayan çok boyutlu bir disiplindir. Tanıtım ise, bu sürecin görünür yüzünü oluşturarak destinasyonların algısını şekillendiren en güçlü araçlardan biridir.
Bu kitap, hem akademik bir kaynak hem de sektörel bir rehber niteliği taşıyarak, turizmde etkili iletişim ve tanıtım stratejilerine bütüncül bir bakış sunmaktadır. Kitle iletişim araçlarından sosyal medyaya, halkla ilişkilerden destinasyon markalaşmasına kadar geniş bir çerçevede kaleme alınan bu eser, okuyucuyu teori ile pratiğin kesişim noktasında bir yolculuğa çıkarıyor.
Turizm İletişimi ve Tanıtımı, Turizm Fakülteleri için temel bir başvuru kaynağı olmasının yanı sıra; kamu kurumları, yerel yönetimler ve sektör profesyonellerine de tanıtım süreçlerinde stratejik bir perspektif kazandırmayı amaçlıyor.
Etkili iletişim, güçlü bir imajla başlar.
Bu kitap, turizmi anlatmak kadar anlatmayı öğrenmenin de ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.
- Açıklama
Günümüz dünyasında turizm, yalnızca bir seyahat olgusu değil; kültürlerin, markaların ve destinasyonların etkili biçimde anlatıldığı stratejik bir iletişim sürecidir. Bu bağlamda turizm iletişimi, doğru mesajların, doğru kitleye, doğru zamanda ulaştırılmasını sağlayan çok boyutlu bir disiplindir. Tanıtım ise, bu sürecin görünür yüzünü oluşturarak destinasyonların algısını şekillendiren en güçlü araçlardan biridir.
Bu kitap, hem akademik bir kaynak hem de sektörel bir rehber niteliği taşıyarak, turizmde etkili iletişim ve tanıtım stratejilerine bütüncül bir bakış sunmaktadır. Kitle iletişim araçlarından sosyal medyaya, halkla ilişkilerden destinasyon markalaşmasına kadar geniş bir çerçevede kaleme alınan bu eser, okuyucuyu teori ile pratiğin kesişim noktasında bir yolculuğa çıkarıyor.
Turizm İletişimi ve Tanıtımı, Turizm Fakülteleri için temel bir başvuru kaynağı olmasının yanı sıra; kamu kurumları, yerel yönetimler ve sektör profesyonellerine de tanıtım süreçlerinde stratejik bir perspektif kazandırmayı amaçlıyor.
Etkili iletişim, güçlü bir imajla başlar.Bu kitap, turizmi anlatmak kadar anlatmayı öğrenmenin de ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.
Stok Kodu:9786255518675Boyut:13x19Sayfa Sayısı:99Basım Yeri:İstanbul
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00260,00120,00340,00120,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
