Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
İşlevsel ve Sembolik Konumlandırma İpek Krom

Marka Sadakati Bağlamındaİşlevsel ve Sembolik Konumlandırma

Liste Fiyatı : 90,00TL
İndirimli Fiyat : 72,00TL
Kazancınız : 18,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 24,00TL
Havale/EFT ile : 70,56TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786254339844
124649
İşlevsel ve Sembolik Konumlandırma
İşlevsel ve Sembolik Konumlandırma Marka Sadakati Bağlamında
72.00

Küresel ekonomi içerisinde artan rekabet, markaların tüketicilerin zihninde birbirinden farklılaşmasını, güçlü ve ideal bir konumu yakalayabilmesi için konumlandırma kavramını ön plana çıkarmıştır. Konumlandırma, belirli bir markayı, onu diğer markalardan bu şekilde ayrıştıracak tutarlı, güvenilir, açık bir fayda, değer, vaat ya da imge ile özdeş hâle getirmektir. Tüketiciler, birbiri ile yarışan binlerce ürün arasında seçim yapabilmek ve karar verme süreçlerini kolaylaştırmak için önceden hakkında belirli bir marka imajına sahip oldukları markaları tercih etmektedir. Örneğin Volvo markasını hiç satın almamış olsalar dahi başarılı bir konumlandırma stratejisine sahip bu otomobil ile ilgili olarak tüketicilere akıllarına ilk gelen marka çağrışımları sorulduğunda; sağlamlık, İsveç Çeliği, güvenilirlik gibi kavramlar ifade edilir. Bir ürünü daha önce satın almamış olmaları, tüketicilerin o ürüne dair güçlü tercihleri olmadığını göstermez. Konumlandırma kavramı her ne kadar işlevsel konumlandırmada olduğu gibi ürünün rasyonel faydaları kavramı ile ilgili olsa dahi daha çok tüketicinin zihnine etki etmeye odaklanılan bir kavramdır. Benzeri şekilde sembolik konumlandırmada da ürün, tüketicide arzu uyandırabilecek, ürünü çekici kılabilecek ya da ürüne statü katabilecek çeşitli semboller ile özdeşleştirilmektedir. Elinizdeki kitapta, tüketim sürecinde günümüzde artık sadece işlevsel konumlandırmanın ya da sadece sembolik konumlandırmanın marka sadakati yaratma açısından yaşadığımız imajlar çağında tek başlarına yeterli olmadıkları görüşünden hareket edilmekte ve işlevsel ve sembolik konumlandırma bu konuda daha güçlü olduğu tezi öne sürülmektedir. Bu amaçla içerikte cep telefonları üzerine niceliksel bir araştırmaya da yer verilmektedir. Keyifli okumalar dileği ile….

,,,,,,,,,,,,,,,,

  • Açıklama
    • Küresel ekonomi içerisinde artan rekabet, markaların tüketicilerin zihninde birbirinden farklılaşmasını, güçlü ve ideal bir konumu yakalayabilmesi için konumlandırma kavramını ön plana çıkarmıştır. Konumlandırma, belirli bir markayı, onu diğer markalardan bu şekilde ayrıştıracak tutarlı, güvenilir, açık bir fayda, değer, vaat ya da imge ile özdeş hâle getirmektir. Tüketiciler, birbiri ile yarışan binlerce ürün arasında seçim yapabilmek ve karar verme süreçlerini kolaylaştırmak için önceden hakkında belirli bir marka imajına sahip oldukları markaları tercih etmektedir. Örneğin Volvo markasını hiç satın almamış olsalar dahi başarılı bir konumlandırma stratejisine sahip bu otomobil ile ilgili olarak tüketicilere akıllarına ilk gelen marka çağrışımları sorulduğunda; sağlamlık, İsveç Çeliği, güvenilirlik gibi kavramlar ifade edilir. Bir ürünü daha önce satın almamış olmaları, tüketicilerin o ürüne dair güçlü tercihleri olmadığını göstermez. Konumlandırma kavramı her ne kadar işlevsel konumlandırmada olduğu gibi ürünün rasyonel faydaları kavramı ile ilgili olsa dahi daha çok tüketicinin zihnine etki etmeye odaklanılan bir kavramdır. Benzeri şekilde sembolik konumlandırmada da ürün, tüketicide arzu uyandırabilecek, ürünü çekici kılabilecek ya da ürüne statü katabilecek çeşitli semboller ile özdeşleştirilmektedir. Elinizdeki kitapta, tüketim sürecinde günümüzde artık sadece işlevsel konumlandırmanın ya da sadece sembolik konumlandırmanın marka sadakati yaratma açısından yaşadığımız imajlar çağında tek başlarına yeterli olmadıkları görüşünden hareket edilmekte ve işlevsel ve sembolik konumlandırma bu konuda daha güçlü olduğu tezi öne sürülmektedir. Bu amaçla içerikte cep telefonları üzerine niceliksel bir araştırmaya da yer verilmektedir. Keyifli okumalar dileği ile….

      ,,,,,,,,,,,,,,,,

      Stok Kodu
      :
      9786254339844
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      128
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Mart
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      36,00   
      72,00   
      3
      24,00   
      72,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      72,00   
      72,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat