Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
KELEPİR Pazarlama Araştırmalarına Giriş Mahir Nakip

KELEPİR Pazarlama Araştırmalarına Giriş

Liste Fiyatı : 45,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 15,00TL
Havale/EFT ile : 44,10TL
9789750223037
76177
KELEPİR Pazarlama Araştırmalarına Giriş
KELEPİR Pazarlama Araştırmalarına Giriş
45.00

Fakülte ve yüksekokullarda “Pazarlama Araştırmalarına Giriş” dersinde okutulabilecek olan bu kitap, yazarın bu konuda verdiği derslerinin notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinin sağladığı birikimle kaleme alınmıştır. Teknolojide ve pazarlama araştırmaları literatüründe meydana gelen yeni gelişmeler ışığında gözden geçirilerek ve içeriği genişletilerek 4. Baskısını yapan kitap, İngilizce ve Türkçe olmak üzere çok geniş ve yeni kaynaklara dayanarak yazılmıştır.

Kitap, 83 pazarlama araştırması vakasını içermektedir. Bu alanda kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, Ki Kare, regresyon, korelasyon ve varyans analizi gibi birçok istatistiksel analiz türü SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konulara da yer verilmiştir.

Konuların anlatılışındaki kullanılan dilin basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve kendini geliştirmek isteyenlere de yardımcı olacaktır.

  • Açıklama
    • Fakülte ve yüksekokullarda “Pazarlama Araştırmalarına Giriş” dersinde okutulabilecek olan bu kitap, yazarın bu konuda verdiği derslerinin notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinin sağladığı birikimle kaleme alınmıştır. Teknolojide ve pazarlama araştırmaları literatüründe meydana gelen yeni gelişmeler ışığında gözden geçirilerek ve içeriği genişletilerek 4. Baskısını yapan kitap, İngilizce ve Türkçe olmak üzere çok geniş ve yeni kaynaklara dayanarak yazılmıştır.

      Kitap, 83 pazarlama araştırması vakasını içermektedir. Bu alanda kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, Ki Kare, regresyon, korelasyon ve varyans analizi gibi birçok istatistiksel analiz türü SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konulara da yer verilmiştir.

      Konuların anlatılışındaki kullanılan dilin basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve kendini geliştirmek isteyenlere de yardımcı olacaktır.

      Stok Kodu
      :
      9789750223037
      Boyut
      :
      18x23
      Sayfa Sayısı
      :
      415
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      Mart 2013
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      45,00   
      45,00   
      2
      22,50   
      45,00   
      3
      15,00   
      45,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      45,00   
      45,00   
      2
      22,50   
      45,00   
      3
      15,00   
      45,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      45,00   
      45,00   
      2
      22,50   
      45,00   
      3
      15,00   
      45,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      45,00   
      45,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat