Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam Modeli Naim Ç

Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam ModeliKavram – Teori – Uygulama

Liste Fiyatı : 180,00TL
İndirimli Fiyat : 162,00TL
Kazancınız : 18,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 54,00TL
Havale/EFT ile : 158,76TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750257537
76696
Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam Modeli
Temel Dijital Pazarlama Kavramları ve Remarketing Reklam Modeli Kavram – Teori – Uygulama
162.00

15 yıl boyunca dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın dijital pazarlama, dijital reklam ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri bu kitaba aktarmıştır. Kitap, temel dijital pazarlama kavramları ve remarketing (yeniden pazarlama) konusunda bilgi sahibi olmak ya da mevcut bilgilerini gözden geçirmek isteyen fakat yabancı dil bilgisi yeterli olmayan dijital pazarlama uzmanlarına ve bu konuda uzmanlaşmak isteyenlere yardımcı olacak şekilde hazırlanmıştır.

Kitap aynı zamanda dijital pazarlamada sıklıkla tercih edilen remarketing hedeflemesi (yeniden pazarlama) ile yapılan reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmeyi içermektedir. Sürekli olarak daha önce inceledikleri ürünün reklamı¬na maruz kalan tüketicilerin marka ve ürün algılarında var olan değişimler ve buna bağlı olarak verimli bir remarketing kampanyası yapabilmek için dikkat edilmesi gereken hususlar ele alınmaktadır.

Kitap özellikle dijital pazarlama ve e-ticaret alanında uzmanlaşmak isteyen, dijital reklamcılığa yeni başlayan ve çeşitli hedefleme yöntemleri ile satış artırmak isteyen çalışanların verimli kampanya yapabilmek ve bunu ölçebilmek adına yol göstericisi olacaktır.

Kitap, birçok dijital pazarlama ve reklamcılık kitabından farklı olarak verimliliği ön plana çıkaran bir reklam modelini araştırmakta ve sektör profesyonellerine öneriler getirmektedir. Bu açıdan bakıldığında konusu ve kapsamı itibarı ile alanında ilk ve tek kitap olarak karşımıza çıkmaktadır.

Konu Başlıkları
Dijital Reklamlar
Dijital Reklam Türleri
Google Ads (Adwords)
Google Ads Reklam Sistemi
Google Ads Kampanya Türleri
Google Ads Sistemindeki Ödeme Türleri
Google Ads Hedefleme Türleri
Remarketing (Yeniden Pazarlama)
Remarketing Hedefleme Yöntemi
Remarketing'in Amacı ve Çalışma Yöntemi
Remarketing Stratejileri
Remarketing Kampanyasının Aşamaları
Remarketing'in Avantaj ve Dezavantajları
Remarketing ve Normal Hedefleme Modellerinin Karşılaştırılması

  • Açıklama
    • 15 yıl boyunca dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın dijital pazarlama, dijital reklam ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri bu kitaba aktarmıştır. Kitap, temel dijital pazarlama kavramları ve remarketing (yeniden pazarlama) konusunda bilgi sahibi olmak ya da mevcut bilgilerini gözden geçirmek isteyen fakat yabancı dil bilgisi yeterli olmayan dijital pazarlama uzmanlarına ve bu konuda uzmanlaşmak isteyenlere yardımcı olacak şekilde hazırlanmıştır.

      Kitap aynı zamanda dijital pazarlamada sıklıkla tercih edilen remarketing hedeflemesi (yeniden pazarlama) ile yapılan reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmeyi içermektedir. Sürekli olarak daha önce inceledikleri ürünün reklamı¬na maruz kalan tüketicilerin marka ve ürün algılarında var olan değişimler ve buna bağlı olarak verimli bir remarketing kampanyası yapabilmek için dikkat edilmesi gereken hususlar ele alınmaktadır.

      Kitap özellikle dijital pazarlama ve e-ticaret alanında uzmanlaşmak isteyen, dijital reklamcılığa yeni başlayan ve çeşitli hedefleme yöntemleri ile satış artırmak isteyen çalışanların verimli kampanya yapabilmek ve bunu ölçebilmek adına yol göstericisi olacaktır.

      Kitap, birçok dijital pazarlama ve reklamcılık kitabından farklı olarak verimliliği ön plana çıkaran bir reklam modelini araştırmakta ve sektör profesyonellerine öneriler getirmektedir. Bu açıdan bakıldığında konusu ve kapsamı itibarı ile alanında ilk ve tek kitap olarak karşımıza çıkmaktadır.

      Konu Başlıkları
      Dijital Reklamlar
      Dijital Reklam Türleri
      Google Ads (Adwords)
      Google Ads Reklam Sistemi
      Google Ads Kampanya Türleri
      Google Ads Sistemindeki Ödeme Türleri
      Google Ads Hedefleme Türleri
      Remarketing (Yeniden Pazarlama)
      Remarketing Hedefleme Yöntemi
      Remarketing'in Amacı ve Çalışma Yöntemi
      Remarketing Stratejileri
      Remarketing Kampanyasının Aşamaları
      Remarketing'in Avantaj ve Dezavantajları
      Remarketing ve Normal Hedefleme Modellerinin Karşılaştırılması

      Stok Kodu
      :
      9789750257537
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      264
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      162,00   
      162,00   
      2
      81,00   
      162,00   
      3
      54,00   
      162,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      162,00   
      162,00   
      2
      81,00   
      162,00   
      3
      54,00   
      162,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      162,00   
      162,00   
      2
      81,00   
      162,00   
      3
      54,00   
      162,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      162,00   
      162,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat