Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Pazarlama Stratejileri Naim Çetintürk

Ulusal ve Uluslararası Şirketlerden Örneklerle UygulamalıPazarlama StratejileriKavramlar – Örnekler – Uygulama

Liste Fiyatı : 285,00TL
İndirimli Fiyat : 256,50TL
Kazancınız : 28,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 85,50TL
Havale/EFT ile : 251,37TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9789750282195
109018
Pazarlama Stratejileri
Pazarlama Stratejileri Ulusal ve Uluslararası Şirketlerden Örneklerle Uygulamalı Kavramlar – Örnekler – Uygulama
256.50

19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır.
Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir.
Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Temel Dinamikleri Öğrenme: Pazarlama Stratejilerine Genel Bakış
.
Planlamaya Hazırlık: Stratejik Pazarlama Planlaması Süreci
.
Yöntem Seçimi: Strateji Geliştirme Analiz Ve Metodları
.
Pazarı Anlama: Pazar Durumu Analiz Ve Yöntemleri
.
Ürün Belirleme: Portföy Geliştirme Stratejileri
.
Doğru Hedef Kitle Seçimi: Stp Stratejisi
.
Rakiplerden Sıyrılma: Rekabet Stratejileri
.
Pazarda Uzun Soluklu Olma: Ürün Yaşam Eğrisi Temelinde Pazarlama Stratejileri

  • Açıklama
    • 19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır.
      Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir.
      Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.
      Kitabın Konu Başlıkları
      .
      Temel Dinamikleri Öğrenme: Pazarlama Stratejilerine Genel Bakış
      .
      Planlamaya Hazırlık: Stratejik Pazarlama Planlaması Süreci
      .
      Yöntem Seçimi: Strateji Geliştirme Analiz Ve Metodları
      .
      Pazarı Anlama: Pazar Durumu Analiz Ve Yöntemleri
      .
      Ürün Belirleme: Portföy Geliştirme Stratejileri
      .
      Doğru Hedef Kitle Seçimi: Stp Stratejisi
      .
      Rakiplerden Sıyrılma: Rekabet Stratejileri
      .
      Pazarda Uzun Soluklu Olma: Ürün Yaşam Eğrisi Temelinde Pazarlama Stratejileri

      Stok Kodu
      :
      9789750282195
      Boyut
      :
      13x20
      Sayfa Sayısı
      :
      352
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2023 Ocak
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      256,50   
      256,50   
      2
      128,25   
      256,50   
      3
      85,50   
      256,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      256,50   
      256,50   
      2
      128,25   
      256,50   
      3
      85,50   
      256,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      256,50   
      256,50   
      2
      128,25   
      256,50   
      3
      85,50   
      256,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      256,50   
      256,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat