Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Temel Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri Erdoğan Koç

Temel Tüketici Davranışı ve Pazarlama StratejileriGlobal ve Yerel Yaklaşım

Liste Fiyatı : 405,00TL
İndirimli Fiyat : 364,50TL
Kazancınız : 40,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 121,50TL
Havale/EFT ile : 357,21TL
%10
Temin süresi 3 iş günüdür.
9789750273520
45881
Temel Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri
Temel Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri Global ve Yerel Yaklaşım
364.50
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların ürün yöneticiliği deneyimi de bulu-nan yazar 15 yılı aşkın bir süredir ulusal ve uluslararası şirketlere eğitimler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır. Etki değeri yüksek ve saygın uluslararası dergilerde pek çok bilimsel çalışması bulunan yazar aynı zamanda pek çok saygın uluslararası bilimsel dergide editörler kurulu üyeliği ve hakemlik görevlerini de yürütmektedir.
 
Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri konusuna temel seviyede bir başlangıç yapmak isteyenler için hazırlanan bu kitap, yazarın deneyimleri ışığında, Türkiye'de ve dünyada ortaya çıkan teorik ve pratik gelişmeleri ve ihtiyaçlardaki değişimleri göz önünde bulundurarak hazırlanmıştır. Konu ile ilgili daha derinlemesine bilgi sahibi olmak ve daha ileri seviyede çalışmalar yapmak isteyenlere, yazarın daha kapsamlı ve genişletilmiş olan diğer kitabı tavsiye edilir.
 
Araştırma sonuçları göstermektedir ki;
i) müşteri memnuniyetindeki %1' lik bir artış yatırım üzerindeki getirinin yaklaşık olarak %12 artmasına ii) mevcut müşterilerin elde tutulma oranındaki %5'lik bir artışın %25 ile %125 arasında kâr artışına neden olmaktadır. iii) müşteri tatminindeki %1'lik bir artış müşteri sadakat oranını %10 artmasına neden ola-bilmektedir. Yeni müşteri kazanmak eskileri muhafaza etmekten 5 kat daha maliyetlidir.
 
Konu Başlıkları
Tüketici Davranışına Giriş
Pazarlamanın Temelleri
Algılama
Öğrenme ve Hafıza
Motivasyon ve İlgilenim
Tutumlar
Benlik ve Kişilik
Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür
Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet
Satın Alma Karar Süreci
Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri
  • Açıklama
    • Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların ürün yöneticiliği deneyimi de bulu-nan yazar 15 yılı aşkın bir süredir ulusal ve uluslararası şirketlere eğitimler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır. Etki değeri yüksek ve saygın uluslararası dergilerde pek çok bilimsel çalışması bulunan yazar aynı zamanda pek çok saygın uluslararası bilimsel dergide editörler kurulu üyeliği ve hakemlik görevlerini de yürütmektedir.
       
      Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri konusuna temel seviyede bir başlangıç yapmak isteyenler için hazırlanan bu kitap, yazarın deneyimleri ışığında, Türkiye'de ve dünyada ortaya çıkan teorik ve pratik gelişmeleri ve ihtiyaçlardaki değişimleri göz önünde bulundurarak hazırlanmıştır. Konu ile ilgili daha derinlemesine bilgi sahibi olmak ve daha ileri seviyede çalışmalar yapmak isteyenlere, yazarın daha kapsamlı ve genişletilmiş olan diğer kitabı tavsiye edilir.
       
      Araştırma sonuçları göstermektedir ki;
      i) müşteri memnuniyetindeki %1' lik bir artış yatırım üzerindeki getirinin yaklaşık olarak %12 artmasına ii) mevcut müşterilerin elde tutulma oranındaki %5'lik bir artışın %25 ile %125 arasında kâr artışına neden olmaktadır. iii) müşteri tatminindeki %1'lik bir artış müşteri sadakat oranını %10 artmasına neden ola-bilmektedir. Yeni müşteri kazanmak eskileri muhafaza etmekten 5 kat daha maliyetlidir.
       
      Konu Başlıkları
      Tüketici Davranışına Giriş
      Pazarlamanın Temelleri
      Algılama
      Öğrenme ve Hafıza
      Motivasyon ve İlgilenim
      Tutumlar
      Benlik ve Kişilik
      Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür
      Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet
      Satın Alma Karar Süreci
      Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri
      Stok Kodu
      :
      9789750273520
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      544
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      9
      Basım Tarihi
      :
      2022 Ocak
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      364,50   
      364,50   
      2
      182,25   
      364,50   
      3
      121,50   
      364,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      364,50   
      364,50   
      2
      182,25   
      364,50   
      3
      121,50   
      364,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      364,50   
      364,50   
      2
      182,25   
      364,50   
      3
      121,50   
      364,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      364,50   
      364,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat