Okul Öncesinde Çok Boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi
Nesiller değiştikçe yeni bakış açıları gelişmekte, farklı uygulamalara, yeni eğitimsel içeriklere, programlara gereksinim duyulmaktadır. Eğitimciler çocuklarla düşünme eğitimi uygulamaları gerçekleştirmek istemekte, etkinlik örneklerine, planlı uygulamalara ihtiyaç duymaktadır. Özellikle okul öncesi dönemde bu ihtiyacın daha fazla olduğu görülmektedir. Bu çerçevede, bu kitapla söz konusu ihtiyaçlara cevap verilmesi amaçlanmaktadır. Kitapta düşünme konusunda bilgiler paylaşılmakta, çocuklarla düşünme eğitimi konusuna yer verilmekte, Çok boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi konusu ele alınmakta ve yüz etkinlikten oluşan Okul Öncesinde Çok boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi Programı okuyucuya sunulmaktadır.
- Açıklama
Nesiller değiştikçe yeni bakış açıları gelişmekte, farklı uygulamalara, yeni eğitimsel içeriklere, programlara gereksinim duyulmaktadır. Eğitimciler çocuklarla düşünme eğitimi uygulamaları gerçekleştirmek istemekte, etkinlik örneklerine, planlı uygulamalara ihtiyaç duymaktadır. Özellikle okul öncesi dönemde bu ihtiyacın daha fazla olduğu görülmektedir. Bu çerçevede, bu kitapla söz konusu ihtiyaçlara cevap verilmesi amaçlanmaktadır. Kitapta düşünme konusunda bilgiler paylaşılmakta, çocuklarla düşünme eğitimi konusuna yer verilmekte, Çok boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi konusu ele alınmakta ve yüz etkinlikten oluşan Okul Öncesinde Çok boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi Programı okuyucuya sunulmaktadır.
Stok Kodu:9786051701035Boyut:16x24Sayfa Sayısı:320Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim343,62343,622171,81343,623114,54343,62Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim343,62343,622171,81343,623114,54343,62Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim343,62343,622171,81343,623114,54343,62Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim343,62343,622--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
