A’dan Z’ye Pazarlama
Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.
Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor…
- Açıklama
Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.
Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor…
Stok Kodu:9799756347590Boyut:14.5x21.5cmSayfa Sayısı:209Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2019Çeviren:Aslı Kalem BakkalKapak Türü:KartonDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,00165,00282,50165,00355,00165,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,00165,00282,50165,00355,00165,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,00165,00282,50165,00355,00165,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim165,00165,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.